DutchALF

Beste Gebruiker,

Welkom of DutchALF. Het grootste en meest actieve forum in Nederland op het gebied van Sociale relaties, lifestyle en versieren. Veel mensen hebben zich al geregistreerd. Om alle fora te zien (zoals het forum over sociale relaties en versieren) en te kunnen posten zul je jezelf moeten registreren. Na registratie zie je het Nieuws & Introductie forum.

Om nu toegang te krijgen tot het
Attraction gedeelte van het forum dien je EERST jezelf te introduceren. Pas nadat we je introductie gelezen hebben krijg je toegang tot het Attraction gedeelte.

Dit omdat het voor iedereen beter is als mensen een degelijke introductie gedaan hebben en elkaar kennen. Het attraction forum focussed zich op het verleiden van de andere sekse en praktijk workshops. Dit forum wordt gezien als de basis tot je verbetering op het gebied van jouw attraction!

Aanraken

Blogs over sociale relaties, liefde en lifestyle. Graag jullie mening

Re: Aanraken

Postby Vor » 07 Feb 2011, 20:33

Dit is 1 van mijn sticking points, ik heb moeite om dit correct aan te voelen waardoor ik dit soms niet of te laat doe. Maar te vroeg is ook niet goed...
Vor
DALF-er

Postby fsidontknow » 07 Feb 2011, 21:20

Het klinkt zo simpel maar hoe grotere issue je er van maakt hoe awkwarder het wordt. Aanraken heb je nou eenmaal nodig om naar de zoen te gaan (er zijn natuurlijk uitzonderingen). Door het opzettelijk teveel te doen kan je er mee oefenen om te zien wat de gouden midden weg is. Er zijn volgens mij genoeg topics op dalf te vinden over dit onderwerp :)

Zie ook http://www.dutchalf.nl/post11252.html aanraking is gewoon super belangrijk :)
fsidontknow
DutchALF Team

Postby Teaser » 08 Feb 2011, 01:12

Maar FSI, het punt dat ik probeer te maken is dat je niet kunt weten hoe ver/snel je kunt gaan. Verschilt van persoon tot persoon. Maar ook de mood van die persoon en jijzelf (wat is haar indruk van je) hebben invloed hierop.

In dat opzicht maakt het deze topic voor mij als zodanig ook een beetje nutteloos. Eten is belangrijk. Open deur. Wie vertelt mij wat en hoeveel ik moet eten om gezond te zijn?

Overigens geloof ik ook in cognitieve dissonantie als het gaat om aanraken. Merk het ook bij mezelf. Je ene ik voelt zich onprettig omdat iemand te ver in je comfort zone komt. Maar je andere (meer reflexmatige) ik vindt het fijn om aangeraakt te worden. Het is een heel simpel mechanisme dat er voor zorgt dat je je prettig voelt. Als die twee ikken niet op een lijn liggen voelt dat heel raar.
Teaser
Active DALF-er

Postby fsidontknow » 08 Feb 2011, 16:24

Teaser wrote:Maar FSI, het punt dat ik probeer te maken is dat je niet kunt weten hoe ver/snel je kunt gaan. Verschilt van persoon tot persoon. Maar ook de mood van die persoon en jijzelf (wat is haar indruk van je) hebben invloed hierop.

Mijn post was meer een reactie op die van Lu Mallorca. Wat je hier zegt is overigens zeker waar.
fsidontknow
DutchALF Team

Previous

Return to The Natural Lifestyle Blog