| DutchALF |
|---|
|
Beste Gebruiker, Welkom of DutchALF. Het grootste en meest actieve forum in Nederland op het gebied van Sociale relaties, lifestyle en versieren. Veel mensen hebben zich al geregistreerd. Om alle fora te zien (zoals het forum over sociale relaties en versieren) en te kunnen posten zul je jezelf moeten registreren. Na registratie zie je het Nieuws & Introductie forum. Om nu toegang te krijgen tot het Attraction gedeelte van het forum dien je EERST jezelf te introduceren. Pas nadat we je introductie gelezen hebben krijg je toegang tot het Attraction gedeelte. Dit omdat het voor iedereen beter is als mensen een degelijke introductie gedaan hebben en elkaar kennen. Het attraction forum focussed zich op het verleiden van de andere sekse en praktijk workshops. Dit forum wordt gezien als de basis tot je verbetering op het gebied van jouw attraction! |

)
markzor wrote:Ik vind dit echt een vreselijk advies!
Het "Dat kan ik niet zeggen!" klinkt als ingecalculeerd en nep zinnetje.

markzor wrote:Het is heel goed om bewust te zijn hoe mysterieus je bent. Ik was vroeger ook niet mysterieus genoeg! Maar de oplossing was niet door kunstmatig mysterieus te doen. De oplossing was het achterliggende probleem ontrafelen en dat oplossen. Mysterie hoort een spontaan bijgevolg te zijn van goede "inner game".
crashtest wrote:Ben ik bang om veroordeeld te worden? Misschien. Maar ik word, net als iedereen, om van alles en nog wat veroordeeld. Ik ben pas in mijn derde jaar op kamers gegaan. ("Waarom dan? In de stad is toch veel leuker? Waarom niet dan? He? He?") Ik zit niet bij een studentenvereniging. ("He? Waarom niet dan? Je mist zoveel! Wat je nu verteld is onzin, het zit zo en zo en zo bij verenigingen. Had makkelijk gekund joh.") Ik luister naar Death-Metal. ("He? Die rare herrie? Ik snap niet wat je hier leuk aan vind! Ik hoor alleen maar geschreeuw!")
Hoewel ik dit soort kritiek erg vervelend kan vinden schaam ik mij er verder niet voor.
Return to The Natural Lifestyle Blog
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest