DutchALF

Beste Gebruiker,

Welkom of DutchALF. Het grootste en meest actieve forum in Nederland op het gebied van Sociale relaties, lifestyle en versieren. Veel mensen hebben zich al geregistreerd. Om alle fora te zien (zoals het forum over sociale relaties en versieren) en te kunnen posten zul je jezelf moeten registreren. Na registratie zie je het Nieuws & Introductie forum.

Om nu toegang te krijgen tot het
Attraction gedeelte van het forum dien je EERST jezelf te introduceren. Pas nadat we je introductie gelezen hebben krijg je toegang tot het Attraction gedeelte.

Dit omdat het voor iedereen beter is als mensen een degelijke introductie gedaan hebben en elkaar kennen. Het attraction forum focussed zich op het verleiden van de andere sekse en praktijk workshops. Dit forum wordt gezien als de basis tot je verbetering op het gebied van jouw attraction!

Mysterie

Blogs over sociale relaties, liefde en lifestyle. Graag jullie mening

Re: Mysterie

Postby crashtest » 15 Apr 2011, 10:19

Ik geloof steeds meer dat het inderdaad om "guts" gaat. Je moet gewoon de ballen hebben. Daar eindigt het eigenlijk allemaal wel mee, natuurlijk moet je niet lomp of eng overkomen, maar als je een normaal persoon bent dan gebeurt dat ook meestal niet. Je moet het lef hebben om op ze af te stappen, maar ook het lef hebben om initiatief te tonen en de boel te laten escaleren.
crashtest
DALF-er

Postby Jerry » 18 Apr 2011, 19:51

Ik weet dat ik een beetje laat kom invallen, maar ik vond dit een mooie discussie :)
Jerry
DutchALF Team

Postby crashtest » 19 Apr 2011, 05:57

Schaam je niet om mee te doen :D
crashtest
DALF-er

Previous

Return to The Natural Lifestyle Blog