DutchALF

Beste Gebruiker,

Welkom of DutchALF. Het grootste en meest actieve forum in Nederland op het gebied van Sociale relaties, lifestyle en versieren. Veel mensen hebben zich al geregistreerd. Om alle fora te zien (zoals het forum over sociale relaties en versieren) en te kunnen posten zul je jezelf moeten registreren. Na registratie zie je het Nieuws & Introductie forum.

Om nu toegang te krijgen tot het
Attraction gedeelte van het forum dien je EERST jezelf te introduceren. Pas nadat we je introductie gelezen hebben krijg je toegang tot het Attraction gedeelte.

Dit omdat het voor iedereen beter is als mensen een degelijke introductie gedaan hebben en elkaar kennen. Het attraction forum focussed zich op het verleiden van de andere sekse en praktijk workshops. Dit forum wordt gezien als de basis tot je verbetering op het gebied van jouw attraction!

Salman Khan: Let's use video to reinvent education

Alles over Funstuff, van games tot films, van bonsaiboompjes tot auto's. Je kan het hier kwijt

Salman Khan: Let's use video to reinvent education

Postby Jos » 10 Mar 2011, 11:11

Link

Leuk filmpje wat ik met jullie wilde delen. Check it out ;)
Jos
Lifestyle Coach

Re: Salman Khan: Let's use video to reinvent education

Postby judha » 10 Mar 2011, 14:29

Fucking cool! Dit is de toekomst van het onderwijs!

Het valt me op dat dit nu al deels in werking is. Ik merk op mijn universiteit dat bepaalde docenten aan het experimenteren zijn met web-lectures en web-tutorials en daarnaast steeds meer opgaven online te maken zijn.

Een goede ontwikkeling in mijn ogen.
judha
Active DALF-er

Postby ricky » 01 May 2011, 20:31

Supervet, I love Salman Khan! :D

Eén kleine tip: als je deze video post, zorg er minstens voor dat zijn website erbij wordt gepost. http://www.khanacademy.org for all your math needs & other stuff :)
ricky
Active DALF-er

Postby Jasper » 02 May 2011, 12:40

op mijn uni (TU Delft) gebeurt dit al deels

zie bijvoorbeeld dit rekenvoorbeeld als extra hulp:
http://collegerama.tudelft.nl/mediasite/SilverlightPlayer/Default.aspx?peid=769bd55ecf7b407ab063a622fef95658

of een presentatie:
http://collegerama.tudelft.nl/mediasite/SilverlightPlayer/Default.aspx?peid=83a74849eff24e90a9610695644a728b

Alle college's worden online opgenomen zodat je thuis live mee kan kijken, of colleges later terug kan kijken (op 1.5x speed zodat saaie colleges opeens wel boeiend zijn :D) . Ook is het mogelijk om via een programma vragen aan de docent te stellen terwijl je thuis zit die bij hem dan op zijn beeldscherm te voorschijn komen en hij in zijn college kan beantwoorden :)

Handig als je een keer niet kan of geen zin hebt, gewoon het college volgen wanneer het jouw wel uitkomt, of later nog eens terugkijken als je iets niet snapt :)
Jasper
Contributing DALF-er

Return to Supercool