DutchALF

Beste Gebruiker,

Welkom of DutchALF. Het grootste en meest actieve forum in Nederland op het gebied van Sociale relaties, lifestyle en versieren. Veel mensen hebben zich al geregistreerd. Om alle fora te zien (zoals het forum over sociale relaties en versieren) en te kunnen posten zul je jezelf moeten registreren. Na registratie zie je het Nieuws & Introductie forum.

Om nu toegang te krijgen tot het
Attraction gedeelte van het forum dien je EERST jezelf te introduceren. Pas nadat we je introductie gelezen hebben krijg je toegang tot het Attraction gedeelte.

Dit omdat het voor iedereen beter is als mensen een degelijke introductie gedaan hebben en elkaar kennen. Het attraction forum focussed zich op het verleiden van de andere sekse en praktijk workshops. Dit forum wordt gezien als de basis tot je verbetering op het gebied van jouw attraction!

Oneerlijk?

Alles over Funstuff, van games tot films, van bonsaiboompjes tot auto's. Je kan het hier kwijt

Oneerlijk?

Postby Jeroen » 27 Jan 2011, 13:37

Geprintscreent van een ted filmpje: http://www.ted.com/talks/liza_donnelly_ ... hange.html
Attachments
dillema.png
dillema.png (99.23 KiB) Viewed 403 times
Jeroen
Lifestyle Coach

Re: Oneerlijk?

Postby Jerry » 28 Jan 2011, 18:24

En wat bedoel je met deze concrete voorbeeld-cartoon?
Jerry
DutchALF Team

Postby Jeroen » 28 Jan 2011, 18:39

Wat ik er uithaal, is dat vrouwen keuze hebben: "good (braaf)" of slet, terwijl die keuze helemaal niet eerlijk is!

Als je dus sexueel doet wat je wilt, ben je geen good girl meer, is dat eerlijk?

- Jeroen
Jeroen
Lifestyle Coach

Postby crashtest » 28 Jan 2011, 19:01

Best wel vreemd dat wij nog steeds sexualiteit zo in de morele sfeer plaatsen. Overblijfsel van het christelijke ascetisme?
crashtest
DALF-er

Postby Jerry » 28 Jan 2011, 19:03

crashtest wrote:Best wel vreemd dat wij nog steeds sexualiteit zo in de morele sfeer plaatsen. Overblijfsel van het christelijke ascetisme?

Of zitten we op een slippery slope richting een nieuwe seksuele revolutie waarin iedereen het met iedereen doet?
Jerry
DutchALF Team

Postby markzor » 29 Jan 2011, 16:06

Hebben we die niet al in je jaren 70 gehad? Wat is daar eigenlijk mee gebeurd?
markzor
Active DALF-er

Postby Jasper » 29 Jan 2011, 16:17

Jerry wrote:Of zitten we op een slippery slope richting een nieuwe seksuele revolutie waarin iedereen het met iedereen doet?

in mijn omgeving gebeurd dit al............
Jasper
Contributing DALF-er

Postby Lu Mallorca » 29 Jan 2011, 16:30

markzor wrote:Hebben we die niet al in je jaren 70 gehad? Wat is daar eigenlijk mee gebeurd?

Ja interessante vraag, zoek dat eens op Jeroen.

Ik weet niet precies waarom het niet werkt, maar ik denk dat begrippen als jaloezie en teloorgang er veel mee te maken hebben.
Lu Mallorca
DALF-er

Postby Lu Mallorca » 30 Jan 2011, 21:24

Ik denk dat als vrouwen niet selectief zijn in het aanbieden van seks aan mannen, dat er simpelweg weinig terecht komt van de mannen (en zo van de wereld). Lijkt mij een logische gedachtengang van waarom er veel weerstand is tegen vrije seks en sletten.

(Sommigen zeggen ook dat vrouwen alle macht in de wereld hebben.)
Lu Mallorca
DALF-er

Postby Lu Mallorca » 03 Feb 2011, 18:28

Ik vind het erg jammer dat net als discussies interessant beginnen te worden, dat er wordt afgehaakt.

Jeroen wrote:Wat ik er uithaal, is dat vrouwen keuze hebben: "good (braaf)" of slet, terwijl die keuze helemaal niet eerlijk is!

Als je dus sexueel doet wat je wilt, ben je geen good girl meer, is dat eerlijk?

- Jeroen

Recentelijk ben ik christen geworden, maar ook niet christenen wil ik waarschuwen. Als je seks hebt met een vrouw is dat meer dan lichamelijk. Het gaat diep die liefde en je gaat niet alleen een lichamelijk verbond aan, maar ook een geestelijk verbond. Je weet niet waar ze geweest is, waar ze allemaal mee betrokken is geweest. Ik zou nooit zomaar onverschillig met iemand naar bed gaan.

Misschien geloven jullie in seks, drank en rock en roll, maar ik hoop dat jullie op een dag inzien dat er meer is dan dat en dat je de dingen niet zo plat moet bekijken!

Daarnaast vind ik je formulering vreemd 'seksueel doen wat je wilt'. Je hebt seksueel verlangen en je hebt een wil, maar die wil kan er best een zijn van zelfbeheersing en matigheid of iets dergelijks.
Lu Mallorca
DALF-er

Next

Return to Supercool