DutchALF

Beste Gebruiker,

Welkom of DutchALF. Het grootste en meest actieve forum in Nederland op het gebied van Sociale relaties, lifestyle en versieren. Veel mensen hebben zich al geregistreerd. Om alle fora te zien (zoals het forum over sociale relaties en versieren) en te kunnen posten zul je jezelf moeten registreren. Na registratie zie je het Nieuws & Introductie forum.

Om nu toegang te krijgen tot het
Attraction gedeelte van het forum dien je EERST jezelf te introduceren. Pas nadat we je introductie gelezen hebben krijg je toegang tot het Attraction gedeelte.

Dit omdat het voor iedereen beter is als mensen een degelijke introductie gedaan hebben en elkaar kennen. Het attraction forum focussed zich op het verleiden van de andere sekse en praktijk workshops. Dit forum wordt gezien als de basis tot je verbetering op het gebied van jouw attraction!

Minder zin om uit te gaan

Alles over Funstuff, van games tot films, van bonsaiboompjes tot auto's. Je kan het hier kwijt

Minder zin om uit te gaan

Postby ricky » 20 May 2011, 19:40

Interessante observatie: sinds ik mediteer is mijn zin om uit te gaan echt héél erg gedaald. De combinatie van (te) harde muziek, alcohol en dansende mensen boeien me niet meer zo. Sporten (hardlopen of fietsen), mediteren, gitaar spelen en op tijd naar bed gaan daar en tegen wel.
ricky
Active DALF-er

Re: Minder zin om uit te gaan

Postby markzor » 21 May 2011, 11:59

Oh dat ken ik wel, in zekere zin.

Mijn neiging om te vluchten en verdoven verdwijnt, en maakt plaats voor rust en genieten.

Maar je kunt natuurlijk de kroeg ook prima gebruiken om te genieten :)

Alhoewel de associatie aanvankelijk is: "Waarom zou ik mezelf in hemelsnaam dat aandoen? Zuipen, volgende dag brak zijn, uit contact staan met mijn gevoel...wtf!"

Later kan dat weer ombuigen naar: "Kijk al die mensen toch, die maken zich zo druk om niks, het is wel lief en schattig allemaal eigenlijk". Soort van compassie, liefde of waardering voor alle mensen en alle gekheid met uitgaan.

Althans, dit zijn mijn ervaringen ermee.
markzor
Active DALF-er

Postby ricky » 21 May 2011, 16:35

Later kan dat weer ombuigen naar: "Kijk al die mensen toch, die maken zich zo druk om niks, het is wel lief en schattig allemaal eigenlijk". Soort van compassie, liefde of waardering voor alle mensen en alle gekheid met uitgaan.
Ergens kan ik dit me voorstellen, maar het blijft tegelijkertijd toch wel een raadsel :huh:
ricky
Active DALF-er

Postby krazj » 21 May 2011, 18:18

Trek je niet zovele van je omgeving aan, ik herken het wel. Doe lekker je eigen ding qua stappen. Je wilt toch mooie vrouwen ontmoeten ofnie? :)
krazj
Contributing DALF-er

Postby ricky » 25 May 2011, 22:30

Op dit moment ben ik daar niet zo erg mee bezig. Ik ben de laatste tijd vaker alleen in mijn kamer (being more productive for university), en toch voel ik me (o.a. door meditatie) een stuk minder eenzaam, ik krijg ook af en toe gevoelens waar ik vroeger bij dacht dat alleen een superleuke meid die mij kon geven. Die gedachtes was ik niet erg bewust van trouwens. Wat ik echt mooi vind is dat als ik mindful ben (in het moment zitten, observerend) en ik iemand zie die ik ken dat ik dan soms oprecht glimlach zonder een reden ervoor te hebben.

Als ik niet beter wist dan zou ik echt zeggen tegen mezelf van "wajooow wat space jij 'm? :P Hit me with some of that shit :D" Gotta love 'home grown drugs' ^^
ricky
Active DALF-er

Postby markzor » 27 May 2011, 12:50

ricky wrote:Op dit moment ben ik daar niet zo erg mee bezig. Ik ben de laatste tijd vaker alleen in mijn kamer (being more productive for university), en toch voel ik me (o.a. door meditatie) een stuk minder eenzaam, ik krijg ook af en toe gevoelens waar ik vroeger bij dacht dat alleen een superleuke meid die mij kon geven.

Ik dacht vandaag nog: "Er is niets dat je jezelf niet kan geven". En als je denkt van wel, dan moet je wat soul-searching doen. Het komt altijd wel neer op een of ander dom verlangen, of dat je jezelf tekort doet en dat dan ergens anders gaat zoeken.

Als voorbeeld: Mijn thread over "het niet waard zijn". Ik werkte ook vaak alleen voor de universiteit... maar beulde mezelf daarbij nogal af. En als je jezelf geen goede gevoelens geeft... ga je die bij anderen zoeken. Vooral bij leuke meiden!

Ricky wrote: Die gedachtes was ik niet erg bewust van trouwens.

Precies! Dat gebeurt altijd zo onopgemerkt!

Ricky wrote:Wat ik echt mooi vind is dat als ik mindful ben (in het moment zitten, observerend) en ik iemand zie die ik ken dat ik dan soms oprecht glimlach zonder een reden ervoor te hebben.

Als ik niet beter wist dan zou ik echt zeggen tegen mezelf van "wajooow wat space jij 'm? :P Hit me with some of that shit :D" Gotta love 'home grown drugs' ^^

Haha, herkenbaar... en supervet!

Maar ook soms mét reden: Ik zag vandaag een docent, die altijd vraagt hoe het met je gaat. Nu heb ik het gevoel dat je op de universiteit gewoon student bent, en de docent gewoon docent. Verder heb je niks met elkaar te maken. Ik sprak vandaag de docent niet eens, maar bedacht me hoe fijn het was dat ze altijd dat menselijk contact zoekt. En daar werd ik dan blij en dankbaar van! Daar heeft die docent zich natuurlijk geen besef van. Onvoorstelbaar hoe sommige kleine dingetjes, zoals bijvoorbeeld een glimlach zonder reden, een verschil kunnen maken voor andere mensen!
markzor
Active DALF-er

Postby ricky » 27 May 2011, 15:18

Die reden is echt gewoon een feestje waard :D En verder knik instemmend met je post mee, I mean you gotta give yourself at least some homey luv, or else you'll be cheating on yourself yo! No one wanna cheat on themselve.

Grappige ontwikkeling: een vriend van me vroeg of ik met hem uit wilde gaan. Ik heb nog steeds verminderde zin om uit te gaan, maar met hem is het altijd vet geweest en 't is altijd met een groep. Kortom, ik ga uit vanavond. Ik ben benieuwd hoe het zal zijn, want ik ga mezelf als allereerste in het moment gooien. Ik ben nieuwsgierig ^^
ricky
Active DALF-er

Postby markzor » 29 May 2011, 23:33

Hoe was het?

ps. ga ook een keer uit met mij! Ik mail je wel als ik een leuk feest hier heb.
niet jezelf lamlendig zuipen, niet geforceerd "gamen", gewoon fun, sociale vrijheid, en als dat allemaal lekker gaat, hopelijk jezelf lekker een beetje uitdagen door iets spannends te doen! (H)
markzor
Active DALF-er

Postby ricky » 30 May 2011, 13:00

Het was fucking intens! Uiteindelijk leek het wel alsof ik op XTC stond als ik naar mijn gedrag kijk. Maar ik ging ook uit met een stel gekken bij elkaar :D Daar is geen druppel alcohol voor nodig om gestoord te doen. Hoewel, ik heb wel een malibu met cola en bacardi met cola gedronken ergens op de avond. Uiteindelijk was er nog een andere Ricky en toen werd ik gedubbed als "oh jij bent de coole Ricky." Nummer van een meisje gekregen, ze deed me aan mezelf herinneren toen ze zei "oh, maar ik ben nog maagd." Het was net alsof ik mezelf zag via een tijdmachine :P

Ik ga Nijmegen zeker nog een bezoekje doen vanwege een interessant persoon die er woont ;-)
ricky
Active DALF-er

Postby harriet569 » 10 Nov 2011, 07:27

Ik ben zo blij dat deze internetsite ding werkt en uw artikel heeft me echt geholpen. Kan u op dat thuis adviseren u ^^ ^^
harriet569
DALF-er

Return to Supercool