| DutchALF |
|---|
|
Beste Gebruiker, Welkom of DutchALF. Het grootste en meest actieve forum in Nederland op het gebied van Sociale relaties, lifestyle en versieren. Veel mensen hebben zich al geregistreerd. Om alle fora te zien (zoals het forum over sociale relaties en versieren) en te kunnen posten zul je jezelf moeten registreren. Na registratie zie je het Nieuws & Introductie forum. Om nu toegang te krijgen tot het Attraction gedeelte van het forum dien je EERST jezelf te introduceren. Pas nadat we je introductie gelezen hebben krijg je toegang tot het Attraction gedeelte. Dit omdat het voor iedereen beter is als mensen een degelijke introductie gedaan hebben en elkaar kennen. Het attraction forum focussed zich op het verleiden van de andere sekse en praktijk workshops. Dit forum wordt gezien als de basis tot je verbetering op het gebied van jouw attraction! |
We zijn zowel door de eerste kwalitatieve selectie heen, en ook de screentest bleek voldoende, dus nu mogen wij komen opdraven voor de opnames in maart of april.
we zijn overigens ook nog zoek naar een (digitale) editie van het Dikke Van Dale woordenboek der Nederlandse taal, we hebben nameljk een aantal twijfelachtige woorden die wij willen gaan gebruiken en willen die graag even door deze 'check-up' heen halen aangezien die ook bij de uitzending gehanteerd gaat worden.

14b wrote:Heel veel succesLaten jullie even weten wanneer we met popcorn voor de buis moeten ?
we hebben helaas alleen nog stééds geen bericht ontvangen wanneer we überhaupt naar de studio mogen komen voor de opnames, dus ik vrees dat het nog wel even een maandje of 2 gaat duren. Morphs wrote:Ik denk trouwens dat het vinden van de klinkers van een woord niet eens echt de grootste moeilijkheid is. Waarschijnlijk zal dat vooral het bedenken van het juiste woord zijn op basis van de letters. En dat is een kwestie van louter oefenen

Jerry wrote:Maar ik merk wel dat ik met het oefenen steeds beter wordt en dat Judha en ik ook al significant beter beginnen te worden dan bijvoorbeeld mensen die hier nog geen oefening mee hebben gehad
In de studio zal je mentale staat natuurlijk anders zijn. Camera's, publiek, etc. Hoe meer die factoren je mentale staat beinvloeden, hoe slechter het gaat. Dus eigenlijk zou je voor publiek of in een stressvolle omgeving moeten oefenen zodat je minder door die druk beinvloedt wordt..
Users browsing this forum: No registered users and 3 guests