| DutchALF |
|---|
|
Beste Gebruiker, Welkom of DutchALF. Het grootste en meest actieve forum in Nederland op het gebied van Sociale relaties, lifestyle en versieren. Veel mensen hebben zich al geregistreerd. Om alle fora te zien (zoals het forum over sociale relaties en versieren) en te kunnen posten zul je jezelf moeten registreren. Na registratie zie je het Nieuws & Introductie forum. Om nu toegang te krijgen tot het Attraction gedeelte van het forum dien je EERST jezelf te introduceren. Pas nadat we je introductie gelezen hebben krijg je toegang tot het Attraction gedeelte. Dit omdat het voor iedereen beter is als mensen een degelijke introductie gedaan hebben en elkaar kennen. Het attraction forum focussed zich op het verleiden van de andere sekse en praktijk workshops. Dit forum wordt gezien als de basis tot je verbetering op het gebied van jouw attraction! |
Lightswitch wrote:
Kijk je echter naar goede coaching, dan is naar mijn mening het belangrijkste inzicht wat de workshop over moet brengen: je zult consequent dingen moet veranderen in je leven als je 'de dingen' die je nu niet niet behaald - wel wilt behalen. Het idee dat het zo makkelijk is om 'gewoon even een paar trucjes toe te passen en dan komt het allemaal goed' is namelijk veel aantrekkelijker.
jeroen wrote:Een overeenkomst die ik vaak tussen coaches is dat ze iets zeggen als: Ik heb 12012 dingen geprobeerd, ik heb alle theory gelezen, met de beste experts gesproken, heb zelf een succes van 1321 etc etc. Ik heb (dus) het geheim van versieren gekraakt,ik heb de beste methode!
Magnum wrote:
Als je de game echt hebt gelezen dan zou je dat moeten weten. Er staat toch duidelijk in geschreven dat hij zn ogen liet laseren, dat hij naar de sportschool ging, zn haar anders ging dragen, naar de zonnebank voor een gezond kleurtje, hij nam surflessen, salsalessen en nog veel meer. Als dat geen zelfontwikkeling is en dingen veranderen in je leven dan weet ik het ook niet meer.
Jeroen wrote:Het geheim van het versieren, veel coaches beweren het te hebben.
Een overeenkomst die ik vaak tussen coaches is dat ze iets zeggen als: Ik heb 12012 dingen geprobeerd, ik heb alle theory gelezen, met de beste experts gesproken, heb zelf een succes van 1321 etc etc. Ik heb (dus) het geheim van versieren gekraakt,ik heb de beste methode!
Herkenbaar?
Ik zie zelden dan een coach zegt: ik heb 50 manieren getest om mijn cliënten sneller te laten groeien, ik heb methoden van allerlei experts gebruikt om meer impact te maken, mijn cliënten groeien/leren erg veel!
Waarom is dit zo, en waar wil je naar opzoek als client?
De vraag is dus eigenlijk: is het geheim van versieren belangrijk, zoja, hoe belangrijk?
- Jeroen

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests