DutchALF

Beste Gebruiker,

Welkom of DutchALF. Het grootste en meest actieve forum in Nederland op het gebied van Sociale relaties, lifestyle en versieren. Veel mensen hebben zich al geregistreerd. Om alle fora te zien (zoals het forum over sociale relaties en versieren) en te kunnen posten zul je jezelf moeten registreren. Na registratie zie je het Nieuws & Introductie forum.

Om nu toegang te krijgen tot het
Attraction gedeelte van het forum dien je EERST jezelf te introduceren. Pas nadat we je introductie gelezen hebben krijg je toegang tot het Attraction gedeelte.

Dit omdat het voor iedereen beter is als mensen een degelijke introductie gedaan hebben en elkaar kennen. Het attraction forum focussed zich op het verleiden van de andere sekse en praktijk workshops. Dit forum wordt gezien als de basis tot je verbetering op het gebied van jouw attraction!

DWDD-meisjes

Alles over Funstuff, van games tot films, van bonsaiboompjes tot auto's. Je kan het hier kwijt

DWDD-meisjes

Postby Trendsetter » 18 Dec 2009, 16:41

Zelf kijk met grote regelmaat naar De Wereld Draait Door en het viel mij een paar maanden geleden op dat er toch wel verdacht vaak aantrekkelijke dames in het publiek zitten, in zoverre dat ik me af ging vragen of dit niet zo bedacht was.
Nu stuitte ik enkele dagen geleden via Twitter op het fenomeen DWDD-meisjes waarin een kunstenaar er werk van heeft gemaakt om alle mooie meiden uit het publiek als wijze van kunst in beeld te brengen.

http://www.hpdetijd.nl/archive/2009-12-16/de-mooie-dwdd-meisjes-moet-u-tegenwoordig-zelf-spotten

Dit kan in mijn ogen geen toeval zijn en de programma-makers ontkennen dit niet en meisjes uit het publiek heb ook toegegeven dat ze vriendelijk worden verzocht ergens te gaan zitten waar ze in beeld zijn. Een mooi staaltje "aandacht van de kijker vasthouden".
Een keer was het zo erg dat ik spontaan verliefd werd en heel de tijd alleen gefixeerd naar 1 van de meisjes in beeld zat te kijken gedurende de hele uitzending, deze dame was echt onwijs mooi alleen ik heb haar niet terug kunnen vinden in de compilaties.
Hier voor jullie allemaal de compilaties van de DWDD-meisjes van de afgelopen twee maanden, ik ga vanavond toch weer even opletten of ik weer een schoonheid kan spotten :D . Een grappig fenomeen.

Link

Link
Trendsetter
Active DALF-er

Re: DWDD-meisjes

Postby Jasper » 19 Dec 2009, 11:43

ja alles is zo nep als het maar kan joh, ik ben een keertje naar jensen geweest en daar werd ik achteraan weggestopt haha :D

het is trouwens zeker aan te raden om een keer ergens bij in het publiek te zitten, het is leuk om een keer mee te maken en voordat de uitzending begint moet je vaak met de rest van het publiek wachten. Daar zitten altijd heel veel leuke vrouwen tussen waar je een praatje mee kan maken (ligt natuurlijk wel naar welk programma je gaat) en de vrouwen zijn dan ook altijd heel open.
Jasper
Contributing DALF-er

Postby Jerry » 19 Dec 2009, 12:10

Jasper wrote:Het is trouwens zeker aan te raden om een keer ergens bij in het publiek te zitten, het is leuk om een keer mee te maken en voordat de uitzending begint moet je vaak met de rest van het publiek wachten. Daar zitten altijd heel veel leuke vrouwen tussen waar je een praatje mee kan maken (ligt natuurlijk wel naar welk programma je gaat) en de vrouwen zijn dan ook altijd heel open.

Wat denk je dat er gebeurde toen we in het publiek zaten bij Take Me Out? ;)

Inderdaad een leuke aanrader!
Jerry
DutchALF Team

Postby Daddy Cool » 19 Dec 2009, 12:28

ja alles is zo nep als het maar kan joh, ik ben een keertje naar jensen geweest en daar werd ik achteraan weggestopt haha :D

WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Daddy Cool
Approach Coach

Postby Stephan » 19 Dec 2009, 12:49

Ik was een keer bij Take Me Out en toen ben ik ook strategisch ingezet 8-)
Stephan
DutchALF Team

Postby Trendsetter » 19 Dec 2009, 21:45

Longbow wrote:
Jasper wrote:Het is trouwens zeker aan te raden om een keer ergens bij in het publiek te zitten, het is leuk om een keer mee te maken en voordat de uitzending begint moet je vaak met de rest van het publiek wachten. Daar zitten altijd heel veel leuke vrouwen tussen waar je een praatje mee kan maken (ligt natuurlijk wel naar welk programma je gaat) en de vrouwen zijn dan ook altijd heel open.

Wat denk je dat er gebeurde toen we in het publiek zaten bij Take Me Out? ;)

Inderdaad een leuke aanrader!

Second that! :D
Trendsetter
Active DALF-er

Postby krazj » 21 Dec 2009, 17:21

Daddy Cool wrote:

WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

win:D
krazj
Contributing DALF-er

Postby Jasper » 21 Dec 2009, 21:58

krazj wrote:
Daddy Cool wrote:

WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

win:D

ik moet wel zeggen dat ik er met 2 super leuke meisjes zat :), echt leuk om te doen met date.
Jasper
Contributing DALF-er

Postby Jerry » 13 Jan 2011, 14:35

Jordy, ik was oude topics aan het browsen toen ik dit topic tegenkwam...

Het is nu dubbel zo grappig om terug te lezen aangezien het zusje van m'n buurman bij de Vara werkt om het publiek 'te plaatsen'. Hierbij moet ze zowel op fysieke aantrekkelijkheid en locatie letten alsmede de algehele kleur impressie.

Ik dacht, ik deel het even.
Jerry
DutchALF Team

Return to Supercool