DutchALF

Beste Gebruiker,

Welkom of DutchALF. Het grootste en meest actieve forum in Nederland op het gebied van Sociale relaties, lifestyle en versieren. Veel mensen hebben zich al geregistreerd. Om alle fora te zien (zoals het forum over sociale relaties en versieren) en te kunnen posten zul je jezelf moeten registreren. Na registratie zie je het Nieuws & Introductie forum.

Om nu toegang te krijgen tot het
Attraction gedeelte van het forum dien je EERST jezelf te introduceren. Pas nadat we je introductie gelezen hebben krijg je toegang tot het Attraction gedeelte.

Dit omdat het voor iedereen beter is als mensen een degelijke introductie gedaan hebben en elkaar kennen. Het attraction forum focussed zich op het verleiden van de andere sekse en praktijk workshops. Dit forum wordt gezien als de basis tot je verbetering op het gebied van jouw attraction!

Dutchalf facebook pagina?!

Alles over Funstuff, van games tot films, van bonsaiboompjes tot auto's. Je kan het hier kwijt

Dutchalf facebook pagina?!

Postby Jay-Em » 17 Feb 2011, 15:19

Bestaat nog niet, of ik zoek niet goed, wie maakt 'm?

Ohja en hier een Dirkjan stripje, gewoon omdat het geniaal is :)

Image
Jay-Em
Active DALF-er

Re: Dutchalf facebook pagina?!

Postby Jos » 17 Feb 2011, 15:47

Goed idee. Zijn we mee bezig. Verwacht binnenkort (binnen 4 weken meer).
Mensen verder ideeen hierover? Hoe zou zo'n pagina er volgens jullie uit moeten zien?

Gr, Jos
Jos
Lifestyle Coach

Postby Morphs » 17 Feb 2011, 16:10

Ik zou zeggen dat het een pagina wordt waar men over de upcoming events kan praten en kan napraten. En natuurlijk vooral veel foto's van de avonden, het stappen en eventueel gewoon foto's van de toffe dingen die de leden meemaken.

Voor geinteresseerden wordt het op die manier ook een uithangbord voor het forum. Tot nu toe hebben geinteresseerden totaal geen idee wat hen te wachten staat als ze lid worden van het forum. De verplichte introductiepost en de onbekendheid zijn vaak een reden om het niet te doen. Als je middels zo'n facebook pagina juist de vetheid van dalf kunt belichten, dan weet je waarvoor je het doet.
Morphs
Contributing DALF-er

Postby Jasper » 17 Feb 2011, 17:25

ten eerste maak een page en geen group. Het lijkt mij inderdaad handig om foto's op te zetten + evenementen zodat mensen via facebook kunnen aangeven dat ze komen. Ook kan je bijvoorbeeld enkele discussies starten op facebook die daar veel aandacht zullen vangen en mensen naar het forum zullen lokken
Jasper
Contributing DALF-er

Postby Jos » 17 Feb 2011, 22:57

Denken jullie dat veel mensen niet erg terughoudend zouden zijn in het delen van informatie over deze topics (overigens vind ik zelf dat het juist supervet is dat we hier met z'n allen zitten maar er zit merk ik soms toch een lading op?)
Jos
Lifestyle Coach

Postby Morphs » 18 Feb 2011, 02:30

Op de facebook pagina zou ik inderdaad geen persoonlijke discussies houden zoals die op het forum gehouden worden. Wat er wel op kan zijn korte beschrijvingen van meetings en de reacties erop, luchtige/minder persoonlijke zaken etc. Wat je er precies op zet hangt in eerste instantie natuurlijk af van voor wie de pagina bedoeld is.
Morphs
Contributing DALF-er

Postby thoms04 » 20 Feb 2011, 20:33

Ja een lekker casual site met wat leuke en aantrekkelijke zaken erop, wat luchtige artikelen over persoonlijke groei en lifestyle. En natuurlijk fotos van onze aanwinsten/vrouwen/veroveringen etc.
Wie zet de eerste stap en richt em op?
thoms04
DALF-er

Postby Morphs » 20 Feb 2011, 23:51

thoms04 wrote:En natuurlijk fotos van onze aanwinsten/vrouwen/veroveringen etc.

Hoewel het waarschijnlijk wel mensen zou trekken is hier in het verleden ook discussie over geweest. Toen ging het over het posten van foto's van meiden in topics. Uit respect voor de dames en om te voorkomen dat het een status-ding wordt, werd daar toen vanaf gezien door de mods.

Ik heb er een gedeelde mening over. Als reclamemiddel zou het uiteraard werken. Maar trek je daarmee ook de mensen aan die je wilt aantrekken? En wat voor een indruk wek je daarmee?
Morphs
Contributing DALF-er

Postby Jerry » 21 Feb 2011, 12:57

Morphs wrote:
thoms04 wrote:En natuurlijk fotos van onze aanwinsten/vrouwen/veroveringen etc.

Hoewel het waarschijnlijk wel mensen zou trekken is hier in het verleden ook discussie over geweest. Toen ging het over het posten van foto's van meiden in topics. Uit respect voor de dames en om te voorkomen dat het een status-ding wordt, werd daar toen vanaf gezien door de mods.

Iets waar ik (en Wouter ^^ ) nog steeds achter sta(an) overigens. Dat kans op misbruik, patserigheid of gemaakte demonstratie van hoge waarde is gewoonweg te groot. In de anonimiteit van het internet is het namelijk te makkelijk om te pronken met zogenaamde 'vangsten' en dit is niet respectvol tov de dames in kwestie. Als je hiermee wilt pronken kan dat naar hartenlust op je eigen Facebook pagina, waar iedereen ten slotte zelf de baas over is.

Een eigen Facebook pagina... klinkt als een super leuk idee, waarmee leden wat meer in de 'openheid' kunnen treden over hun lidmaatschap van Dalf. Wat ik vooral wil weten is wat jullie verwachten wat de toegevoegde waarde gaat zijn van de Facebookpagina, tov het forum zelf?
Jerry
DutchALF Team

Postby crashtest » 21 Feb 2011, 14:11

Misschien is de toegevoegde waarde dat je wat duidelijker en sneller op de hoogte kunt zijn van wie gaan stappen?
Ik vind overigens fotos plaatsen van "aanwinsten" walgelijk. Vooral omdat het zonder de toestemming is van de dame, en dat is geloof ik zelfs strafbaar.
crashtest
DALF-er

Next

Return to Supercool