DutchALF

Beste Gebruiker,

Welkom of DutchALF. Het grootste en meest actieve forum in Nederland op het gebied van Sociale relaties, lifestyle en versieren. Veel mensen hebben zich al geregistreerd. Om alle fora te zien (zoals het forum over sociale relaties en versieren) en te kunnen posten zul je jezelf moeten registreren. Na registratie zie je het Nieuws & Introductie forum.

Om nu toegang te krijgen tot het
Attraction gedeelte van het forum dien je EERST jezelf te introduceren. Pas nadat we je introductie gelezen hebben krijg je toegang tot het Attraction gedeelte.

Dit omdat het voor iedereen beter is als mensen een degelijke introductie gedaan hebben en elkaar kennen. Het attraction forum focussed zich op het verleiden van de andere sekse en praktijk workshops. Dit forum wordt gezien als de basis tot je verbetering op het gebied van jouw attraction!

Dutchalf facebook pagina?!

Alles over Funstuff, van games tot films, van bonsaiboompjes tot auto's. Je kan het hier kwijt

Re: Dutchalf facebook pagina?!

Postby Jay-Em » 22 Feb 2011, 10:05

crashtest wrote:Ik vind overigens fotos plaatsen van "aanwinsten" walgelijk.

Het moet geen vleesboek worden inderdaad, dat lijkt me duidelijk ;)

Tot nu toe toegevoegde waarde:
- Zien waar iedereen gaat stappen
- Uitnodigingen voor DOMs en DUMs versturen
- Nog iets hebben om bij te horen en de binding tussen Dalf en leden te vergroten
- Makkelijk vinden Dalf voor vrienden van dalfers die dan ook kunnen zien hoe actief dalf is
Jay-Em
Active DALF-er

Postby Ruben » 04 Mar 2011, 11:34

Ik vind het een erg leuk idee! We zijn ook bezig met een pagina voor The Natural op zowel Facebook, Hyves als Twitter. In de komende weken zullen deze pagina's vorm krijgen. Een DutchALF pagina kan uiteraard niet uitblijven. Foto's van leuke uitstapjes e.d. kunnen daar inderdaad prima geplaatst worden (zolang het geen vleesboek wordt zoals Cor zegt) :) , en evenementen kunnen ook daar aangekondigt worden.

We gaan er aan werken, binnenkort meer info :)
Ruben
DutchALF Team

Postby thoms04 » 04 Mar 2011, 12:11

Fotos van aanwinst kan ook betekenen : je (huidige) vriendin. Maargoed hoe controleer je dat dan weer.
Facebook had in haar beginjaren ook veel misbruik, veel vrouwen die hun foto online zagen staan op plekken waar ze dat liever niet hadden. Op zen minst zal er een protocol moeten zijn mbt de naaktheid, maar dat lijkt me vanzelfsprekend.

Ben het eens met onderstaande reacties.
thoms04
DALF-er

Postby crashtest » 04 Mar 2011, 17:14

IK vind het overigens absoluut niet walgelijk vanwege het pronken, maar omdat het gewoon een dikke inbreuk is op iemand haar privacy.
crashtest
DALF-er

Postby Jos » 10 Mar 2011, 11:45

Hier komt vandaag nog een update over ;)
Jos
Lifestyle Coach

Postby Ruben » 10 Mar 2011, 16:31

Jos wrote:Hier komt vandaag nog een update over ;)

:)

De eerste opzet voor de DutchALF Facebook pagina is af, en kan gebruikt worden! :D We zitten nog een beetje met de instellingen, het lijkt erop dat alleen admins een foto album aan kunnen maken. Iedereen kan wel foto's op het prikbord / wall zetten, evenals links en gewone berichten. Tevens wordt er aangegeven wanneer er een nieuwe post is op het forum (is dit gewenst?), en kan aangemeld worden voor evenementen.

Feedback is welkom! :)

Het is hier te vinden:
http://www.facebook.com/pages/DutchALF/146387775423541
Ruben
DutchALF Team

Previous

Return to Supercool