DutchALF

Beste Gebruiker,

Welkom of DutchALF. Het grootste en meest actieve forum in Nederland op het gebied van Sociale relaties, lifestyle en versieren. Veel mensen hebben zich al geregistreerd. Om alle fora te zien (zoals het forum over sociale relaties en versieren) en te kunnen posten zul je jezelf moeten registreren. Na registratie zie je het Nieuws & Introductie forum.

Om nu toegang te krijgen tot het
Attraction gedeelte van het forum dien je EERST jezelf te introduceren. Pas nadat we je introductie gelezen hebben krijg je toegang tot het Attraction gedeelte.

Dit omdat het voor iedereen beter is als mensen een degelijke introductie gedaan hebben en elkaar kennen. Het attraction forum focussed zich op het verleiden van de andere sekse en praktijk workshops. Dit forum wordt gezien als de basis tot je verbetering op het gebied van jouw attraction!

voorstellen Jeranimo

Introduceer jezelf hier en krijg toegang tot het Attraction gedeelte van het forum en meer...

voorstellen Jeranimo

Postby jeranimo » 17 Jan 2012, 15:08

Hallo mensen

Ik ben Jeranimo ben 21 jaar en woon in de buurt van utrecht

Toen ik in de 1e klas van de middelbare school zat was ik in het begin best populair bij de meiden ik was gezellig en druk en had een goede klik met de meeste vrouwen in mijn klas.

Helaas ben ik door een ongeluk aan het eind het van dat schooljaar verbrand geraakt in mijn gezicht met 2e en 3e graads brandwonden( krijg nou geen freddy krueger idee het valt allemaal best mee).
Toen het school jaar weer vrolijk begon en ik druk bezig was me revalideren kwam ik er ook achter dat de meiden in mijn klas compleet anders tegen mij aan keken in vergelijking met voor het ongeluk.
De meiden waar mee ik eerst leuk aan het flirten was gunden me nu ineens geen blik meer.
Ik dacht toen dat trek wel weer bij en ik ben toen druk verder gegaan met mijn revalidatie en heb het flirten op een zij spoor gezet( daar pluk ik nu de vruchten van)

Nu ben ik dus 21 heb pas 1 vriendin gehad en ben op het punt gekomen dat ik dat alleen maar kan gaan veranderen als ik daar zelf tijd en moeite in ga steken.

Nu ben ik laats begonnen in het boek stappen in de stad en zoals velen van jullie het spel.
Er is door die boeken een wereld voor me open gegaan waar ik nou druk mee bezig ben
Ik kom er nu steeds meer achter dat ik op dit moment geen tot weinig game heb en wil me daar dus in gaan verbeteren.

De punten waar ik me nu in het begin in wil verbeteren zijn me approach en het gesprek ongeveer een minuut of 5 interessant kunnen houden en niet in de standaard enquete vragen te vervallen.

Dit zijn de eerste 2 punten waar ik me zelf in wil verbeteren en zullen er nog velen volgen

Hebben jullie wat starters tips voor mij over waar ik mee kan beginnen ?

jeranimo
jeranimo
DALF-er

Re: voorstellen Jeranimo

Postby thoms04 » 17 Jan 2012, 19:46

Welkom.
Ongelukken kunnen heftig zijn. Maar brandwonden of niet, het komt allemaal neer op zelfvertrouwen, zelfliefde en maar genoeg vrouwen ontmoeten en steeds je ding blijven doen. Gebeurd et wel vanzelf.
Lees eens double your dating van david deangelo, evt kan ik et je wel emailen?

Thom
Homo universalis... alles in balans
thoms04
DALF-er

Re: voorstellen Jeranimo

Postby jeranimo » 23 Jan 2012, 16:11

daar ben ik ook achter gekomen thom, de reden dat ik het er in heb gezet is dat het een onderdeel van mij en het mijn leven heeft verandert.
ik zal je even een PM sturen betreft het boek.
jeranimo
DALF-er

Return to Introduceer jezelf