| DutchALF |
|---|
|
Beste Gebruiker, Welkom of DutchALF. Het grootste en meest actieve forum in Nederland op het gebied van Sociale relaties, lifestyle en versieren. Veel mensen hebben zich al geregistreerd. Om alle fora te zien (zoals het forum over sociale relaties en versieren) en te kunnen posten zul je jezelf moeten registreren. Na registratie zie je het Nieuws & Introductie forum. Om nu toegang te krijgen tot het Attraction gedeelte van het forum dien je EERST jezelf te introduceren. Pas nadat we je introductie gelezen hebben krijg je toegang tot het Attraction gedeelte. Dit omdat het voor iedereen beter is als mensen een degelijke introductie gedaan hebben en elkaar kennen. Het attraction forum focussed zich op het verleiden van de andere sekse en praktijk workshops. Dit forum wordt gezien als de basis tot je verbetering op het gebied van jouw attraction! |
Ik heb hier wel heel veel van geleerd en verschillende mensen ontmoet.Jeroen wrote:You are a true hero! En een voorbeeld voor velen anderen hier, change is possible.
Ik kan weinig leukers verzinnen dan coachen.
!
)
). Misschien dat er bij jou in de buurt ook een dergelijke organisatie actief is.
Jeroen wrote:Dit klinkt wsl een beetje raar, omdat ik coach maar ik wil het toch delen. Er zijn belachelijk veel coaches, en daarvan het grootste deel vrij slechte coaches op deze wereld.
Ik raad je zeker aan te gaan coachen, maar: Als je gaat coachen, zorg dat je de beste coach wordt die je kunt zijn, als je daar niet voor wilt vechten, aub wordt geen coach.
Het is vrij makkelijk een half/2/3/5 uur een verhaal op te hangen. Daadwerkelijk structureel impact maken, is iets wat ik bijna geen enkele coach zie doen(inc ikzelf niet altijd helaas). Het is dan ook vrij moeilijk. Elke workshop evalueren, elke keer iets anders proberen, nog een boek lezen, weer een training volgen, nog een huilende client aan de lijn, te weinig resultaat. Zelf vind ik de moeite niets vergeleken de voldoening die je er uit krijgtIk kan weinig leukers verzinnen dan coachen.
Wat ik probeer over te brengen: weet je het zeker? Ik hoop dat je een van die coaches wordt/bent die echt probeert een verschil te maken, en impact te hebben op je clienten. Waarom wil je het doen? Hoe hard ga je er voor vechten?
Wat betreft solliciteren: zorg dat je overtuigt bent dat je dit echt wilt gaan doen. Bij the natural hebben we een poosje gezocht naar een vrouwelijk coach en bij ons klopte een aantal enthousiastelingen aan die wilde coachen voor ons. Ze hadden er een paar boeken over gelezen, waren "goed met mensen" en coachen "leek hun heel leuk". Verder hadden ze geen relevante opleiding of ervaring. Ik had een client meegenomen naar de sollicitatie gesprekken om te kijken hoe dat ging. Ik zal het beschaafd houden, maar we hebben de sollicitaties stop gezet.
Bij één was er iets potentie. Alleen die was dusdanig zelfverzekerd dat ze het niet nodig vond om eerste (tegen weinig betaling) als support coach mee te draaien. Ze dacht dat ze het wel kon.
Kortom: Laat zien dat je echt graag wilt en bereid bent er alles aan te doen een top coach te worden.
Hoop dat je er iets mee kunt!
- Jeroen
Users browsing this forum: No registered users and 0 guests