DutchALF

Beste Gebruiker,

Welkom of DutchALF. Het grootste en meest actieve forum in Nederland op het gebied van Sociale relaties, lifestyle en versieren. Veel mensen hebben zich al geregistreerd. Om alle fora te zien (zoals het forum over sociale relaties en versieren) en te kunnen posten zul je jezelf moeten registreren. Na registratie zie je het Nieuws & Introductie forum.

Om nu toegang te krijgen tot het
Attraction gedeelte van het forum dien je EERST jezelf te introduceren. Pas nadat we je introductie gelezen hebben krijg je toegang tot het Attraction gedeelte.

Dit omdat het voor iedereen beter is als mensen een degelijke introductie gedaan hebben en elkaar kennen. Het attraction forum focussed zich op het verleiden van de andere sekse en praktijk workshops. Dit forum wordt gezien als de basis tot je verbetering op het gebied van jouw attraction!

Workshops dóór leden, vóór leden

Al het nieuws over DutchALF. Ook kan je hier je suggesties kwijt voor de website

Workshops dóór leden, vóór leden

Postby Stephan » 08 Feb 2010, 13:42

Gegroet mede-DutchALFers

één van de mooiste dingen hier op het forum vind ik de diversiteit in forumleden. Hoewel het merendeel man is, zijn er onderling enorme verschillen. De leeftijd varieert van 18-48, er is een grote verscheidenheid in opleidingen, werkzaamheden, interesses en vaardigheden. Iedereen hier kan van elkaar leren omdat er voor elk gebied wel één of meerdere personen zijn die hier bovengemiddeld veel kennis over bezitten.

Nu is recent het idee naar boven gekomen om hier iets mee te gaan doen. Het plan is om forumleden workshops te laten geven in iets waar zij heel goed in zijn. Wij als forumleden kunnen zo op een laagdrempelige manier kennismaken met allerhande verschillende zaken en ook met elkaar. Deze workshops hoeven niet per definitie gerelateerd te zijn aan persoonlijke groei, denk bijvoorbeeld aan workshops dansen, vechtsporten, mediteren, sporten etc. die voor niets of tegen een minimale vergoeding gegeven zullen worden.

Mijn vraag aan jullie is: zijn jullie geïnteresseerd in het volgen en/of geven van dit soort workshops?

Mocht jij jezelf aangesproken voelen, laat middels een reply in dit topic of een PM aan mij weten als je een workshop zou willen geven in iets waar jij goed in bent. Ik hoop op voldoende enthousiasme zodat we snel iets moois kunnen gaan organiseren.
Stephan
DutchALF Team

Re: Workshops dóór leden, vóór leden

Postby Morphs » 08 Feb 2010, 13:48

Prima initiatief! :) Bij mij bestaat het idee nog steeds om (samen met Boss) een dansworkshop te geven aan iedereen die meer dansskills wil krijgen. Eventueel kan daaraan toegevoegd worden hoe je het dansen kunt benutten om intiem contact op te bouwen met een vrouw.
Morphs
Contributing DALF-er

Postby Robbin » 08 Feb 2010, 14:10

leuk plan! Zeker interesse in interessante dingen.

Dit is een lijstje waar ik iemand mogelijk mee kan helpen:

Sport
- Wielrennen (trainen, voeding, "eikel kunnen zijn")

Commerce
- Webshops (ontwerpen)
- Webshops (uitbaten, voorraadbeheer, distributie, inkoop, regelgeving, keurmerken enzovoort )

Computer gebied:
- Photoshop
- HTML /CSS
- Javascript
- XML / XSLT

Dit is wat ik (als je dat van jezelf kunt zeggen, goed doe).

Waar je het in terug zou kunnen laten komen is een gezamenlijke workshop bedrijf starten / webshop starten wel een leuke.
Robbin
DALF-er

Postby Jerry » 08 Feb 2010, 14:53

Erg goed initiatief, ik heb hier ook een tijdje mee in gedachten gelopen.

Mochten er mensen in geinteresseerd zijn ben ik bereid de volgende 2 workshops te gaan voorbereiden:

- (Stijl)dansen voor beginners (uiteraard gericht op muziek die je met uitgaan hoort en hier direct de pasjes op kunt toepassen).
- Een introductie tot Pianospelen
Jerry
DutchALF Team

Postby Daddy Cool » 08 Feb 2010, 15:23

Uiteraard wil ik ook wel meehelpen. Wat kan ik goed?

- Taekwondo: een les taekwondo zou mogelijk zijn. Dan moet er wel een zaaltje e.d. geregeld worden

- Gaming: Ik weet niet in hoeverre je hier workshop voor kan geven :P maar met een aantal titels achter mijn naam (o.a. Europees kampioen Killzone) kan ik jullie misschien wel wat leren.

- Koken: Ik kan behoorlijk leuk en simpel koken vind ik zelf. Misschien leuk om te leren hoe je een simpele maaltijd om kan toveren in iets leuks :)

De bovenstaande dingen zijn ook heel interessant. Aantal dingen die ik interessant zou vinden die er nog niet bijstaan.

Wishlist:

- Cocktailworkshop
- Free Running
- Autorace workshop (Karten bijv.)
- Snowboardworkshop
- ...
Daddy Cool
Approach Coach

Postby Eschbee » 08 Feb 2010, 15:31

- Autorace workshop (Karten bijv.)

Kan geregeld worden, zowel de basis circuit rijden (auto) of karten. Mochten meerdere mensen interesse hebben wil ik graag iets organiseren.

Ik zie dat meerdere mensen ervaring hebben met vechtsporten, heb zelf meer dan 10 jaar op redelijk niveau Karate gedaan. Misschien leuk om in 1 workshop meerdere stijlen te combineren.

Zou zelf wel interesse hebben in dans workshop (en dan vooral gericht op uitgaan) en ook snowboard lijkt me erg cool.
Eschbee
Active DALF-er

Postby Jasper » 08 Feb 2010, 16:00

ik kan helemaal niets :(

eeehm workshop bierdrinken? :D
Jasper
Contributing DALF-er

Postby Jeroen » 08 Feb 2010, 16:06

@Jasper: Kun je niet toevallig goed Knor wereld gerechten koken?

- Jeroen
Jeroen
Lifestyle Coach

Postby Night Fever » 08 Feb 2010, 16:17

Wat ik graag zou bieden:
- dansworkshop. Ik heb wedstrijddansen gedaan (latin-american) en kan daarnaast salsa/merenque. T.a.v. een workshop denk ik dat het goed is om me te richten op het samen dansen met een vrouw op salsa/merenque muziek, overigens kan je op veel 'dans'muziek gewoon dezelfde pasjes doen.
Night Fever
Active DALF-er

Postby Jeroen » 08 Feb 2010, 16:38

Één van de lastige dingen wordt hierbij gratis (of goedkoop) ruimte regelen.

Als er mensen ideeën/connecties hebben, neem aub contact op met Stephan.

- Jeroen
Jeroen
Lifestyle Coach

Next

Return to Nieuws