DutchALF

Beste Gebruiker,

Welkom of DutchALF. Het grootste en meest actieve forum in Nederland op het gebied van Sociale relaties, lifestyle en versieren. Veel mensen hebben zich al geregistreerd. Om alle fora te zien (zoals het forum over sociale relaties en versieren) en te kunnen posten zul je jezelf moeten registreren. Na registratie zie je het Nieuws & Introductie forum.

Om nu toegang te krijgen tot het
Attraction gedeelte van het forum dien je EERST jezelf te introduceren. Pas nadat we je introductie gelezen hebben krijg je toegang tot het Attraction gedeelte.

Dit omdat het voor iedereen beter is als mensen een degelijke introductie gedaan hebben en elkaar kennen. Het attraction forum focussed zich op het verleiden van de andere sekse en praktijk workshops. Dit forum wordt gezien als de basis tot je verbetering op het gebied van jouw attraction!

Verschillende DALF-ers?

Al het nieuws over DutchALF. Ook kan je hier je suggesties kwijt voor de website

Verschillende DALF-ers?

Postby Jeroen » 01 Nov 2009, 15:40

Beste DALF-ers,

Omdat het zo goed met DutchALF gaat, en we steeds meer actieve en bijdragende leden hebben, wilden we deze in het zonnetje zetten. Ook maakt dat het makkelijker om te zien wie er al actief zijn en wie nog niet. Er zijn nu 5 labels binnen DutchALF! Kijk hier:

• New DALF-er (0 posts)
• DALF-er (1 of meer post)
• Active DALF-er (naar 1 of meerdere meetings geweest)
• DALF contributor (Mensen die actief helpen met DALF)
• DALF Team (mensen die zeer actief over lange tijd bijdragen aan DutchALF).

We willen één DALF contributor uitlichten: Jasper! Jasper is actief bezig met kijken naar de layout van het forum en zoekmachine optimalisatie! Hulde hiervoor!

Alle DALF-ers dragen bij, sommige schrijven posts, andere gaan mee uit, zo draagt iedereen iets bij! Steeds meer mensen dragen extra bij aan DutchALF, Iedereen mag contributor worden, dat kan op allerlei manieren, bijvoorbeeld door in jou regio’s meetings te organiseren, of te helpen met het bijhouden van de posts, tot aan mee helpen van organiseren van grotere events of helpen met het vinden van nieuwe leden voor DutchALF! Stuur Jos een PM of spreek ons aan tijdens een meeting als je interesse hebt om ook bij te dragen. Alle bijdragen zijn meegenomen, hoe klein ook!

Informatie over het DutchALF team is te vinden op http://www.thenatural.nl/over-ons/het-team.html

Mensen die Active DutchALF-er zijn worden spoedig veranderd van forum rang. Als we je vergeten zijn: excuses, en meld je het even bij 1 van ons.

- Jeroen
Jeroen
Lifestyle Coach

Re: Verschillende DALF-ers?

Postby Jasper » 01 Nov 2009, 17:45

leuk idee :)

suggestie:
iemand die bij kan houden hoeveel challenges iedereen behaald heeft zodat dit zichtbaar is op je profiel?

heb je nog meer motivatie om alle challenges te doen :)
Jasper
Contributing DALF-er

Postby Stephan » 01 Nov 2009, 18:16

Dit bedacht ik me laatst ook. Er is een topic aangemaakt met de ranking van Challenges, alleen is dit niet meer bijgehouden na de eerste 3 challenges. Ik denk dat dit met een uur weer op orde gebracht moet kunnen zijn en daarna kost het waarschijnlijk hooguit een half uur per week om dit bij te houden.
Stephan
DutchALF Team

Postby Ruben » 01 Nov 2009, 21:20

Guys,

De challenge ranking is gewoon up to date. Als er iets niet klopt bij iemand horen we dat graag. Jasper, goed idee van je, hier wordt al enige tijd aan gewerkt en zal binnenkort verschijnen :)
Ruben
DutchALF Team

Postby Stephan » 01 Nov 2009, 21:21

mijn excuses. Ik heb nooit in de gaten gehad dat de post ge-edit kon worden zonder dat daar een soort van notificatie oid van werd gegeven. Hij is idd up to date
Stephan
DutchALF Team

Postby Sander » 01 Nov 2009, 22:11

Even kijken wat ik ben...
Sander
Active DALF-er

Postby Sander » 01 Nov 2009, 22:12

Active Dalf-er. Vet! :)
Sander
Active DALF-er

Postby krazj » 02 Nov 2009, 17:07

ye me2.. ifeel so goood yeyaeyahgeha eae:AE!:D
krazj
Contributing DALF-er

Postby Heephstan » 09 Feb 2010, 13:00

Gaan jullie nu voor elke dalf-er bijhouden of hij naar meetings is geweest? Ook als we straks 1000(000) dalfers hebben?

Misschien een idee om iets op te zetten waar je iemand anders kunt aanvinken of je hem ooit op een meeting gezien/gesproken hebt. Bij drie vinkjes is iemand dan active dalfer? Of iets dergelijks.

Ik vind het een goed initiatief maar word vanuit school opgeleid om naar de practische kant te kijken, en die lijkt me bij dit project op de lange termijn nogal ingewikkeld :P

Overigens een Challenge ranking, bijvoorbeeld onder je avatar, lijkt me een toffe externe stimulans! Zeker doen!
Heephstan
Contributing DALF-er

Postby Mr. Tender » 10 Feb 2010, 18:08

Ben idd naar de laatste meeting geweest, zie nog geen verandering in status ;)
(offtopic: hoe krijgen jullie van die scherpe 100x100 foto's? Die van mij zijn allemaal magertjes..)
Mr. Tender
Active DALF-er

Next

Return to Nieuws