DutchALF

Beste Gebruiker,

Welkom of DutchALF. Het grootste en meest actieve forum in Nederland op het gebied van Sociale relaties, lifestyle en versieren. Veel mensen hebben zich al geregistreerd. Om alle fora te zien (zoals het forum over sociale relaties en versieren) en te kunnen posten zul je jezelf moeten registreren. Na registratie zie je het Nieuws & Introductie forum.

Om nu toegang te krijgen tot het
Attraction gedeelte van het forum dien je EERST jezelf te introduceren. Pas nadat we je introductie gelezen hebben krijg je toegang tot het Attraction gedeelte.

Dit omdat het voor iedereen beter is als mensen een degelijke introductie gedaan hebben en elkaar kennen. Het attraction forum focussed zich op het verleiden van de andere sekse en praktijk workshops. Dit forum wordt gezien als de basis tot je verbetering op het gebied van jouw attraction!

Nieuwsbrief week van 7 oktober t/m 14 oktober

Al het nieuws over DutchALF. Ook kan je hier je suggesties kwijt voor de website

Postby Jos » 14 Oct 2009, 20:44

Gentlemen,

Alweer een nieuwe week aangebroken. Het is een relatief rustige week (voor DutchALF standaarden: maar vier nieuwe actieve leden ;)) geweest voor het forum wat betreft nieuwe members en dat is goed voor een weekje. Dat betekent namelijk dat de huidige mensen elkaar nog wat beter kunnen leren kennen. En dat is dan ook weer gebeurd zo te zien aan de vele mensen die gaan stappen met elkaar. Zo te zien aan de challenge, blog post en andere activiteiten wordt het weer een coole week.

Blog post The Natural – Jeroen van Dalen
Sociale cirkels & vaardigheden
Veel mensen willen hun sociale vaardigheden verbeteren. Waar moet je dan beginnen? Dat is inderdaad een lastige vraag! Met beter sociale vaardigheden heb je natuurlijk allerlei voordelen: Mensen vinden je aardiger, je krijgt gemakkelijker iets gedaan, je krijgt makkelijker contact met de andere sekse, het heeft voordelen zowel in werk als prive!

Hoe worden ze nou beter? Allereerst beginnende bij de veel te vaak gebruikte uitspraak: Repetition if the mother of all skills. Met andere woorden: wil je beter worden dan moet je het vaak doen.

Veel mensen proberen geforceerd situaties te vinden waarin ze dit kunnen oefenen. Soms door dagenlang op straat mensen aan te spreken en gesprekken te beginnen. Echter is dat net zoiets als...

Lees verder: http://www.thenatural.nl/nieuws/nieuwsb ... heden.html" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;

The Natural – DutchALF Challenges hosted by RdB & FSIDontknow
Deze week draait de challenge om het creëren van social circles. Je ziet heel veel mensen elke week weer. Bijvoorbeeld iemand op de sportschool die je wekelijks spreekt, maar verder nooit mee gaat stappen. Of bijvoorbeeld iemand van een andere vereniging zoals studie of sport, of iemand van je werk. Het zijn stuk voor stuk wel je vrienden maar je gaat er nooit mee uit of andere leuke dingen doen. Je spreekt ze alleen op de plek waar je ze van kent.

Zoals op The Natural site verder toegelicht staat (http://www.thenatural.nl/nieuws/nieuwsb ... heden.html" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;) blijkt uit onderzoek dat mensen met meerdere actieve sociale kringen een gelukkiger sociaal leven hebben en meer sexpartners. Vandaar de challenge van deze week:

Ga stappen met een vriend of collega waar je nog niet eerder mee bent uitgeweest. Dus bijvoorbeeld iemand van sportvereniging, studievereniging, werk of school.

Wanneer je vriendenkringen hebt met veel dames erin, kan je veel van ze leren en is het makkelijker later onbekende dames aan te spreken, vandaar de toevoeging voor gevorderden:

Dit moet een dame / dames groep zijn waar je mee gaat stappen.

Lees verder op het forum: http://dutchalf.nl/forum/viewtopic.php?f=77&t=921" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;

Evenementen “Karten”
Daddy Cool organiseert een kart event waar we met een groep Dalfers een leuke dag gaan hebben. Er gaan al 13 mensen mee en er zijn nog enkele plekken over. Kijk op de volgende link voor meer informatie: http://dutchalf.nl/forum/viewtopic.php?f=14&t=896" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;

Post van de week
Deze week gaat de post van de week award naar Ricky. De titel “leg de focus op je acties” alleen al is het de award waard. Heel vaak zijn we geneigd om naar resultaten te kijken. Misschien omdat onze maatschappij zo gefocust is? Echter, als we onze acties belonen wordt onze kans op succes enorm vergroot en hebben we het in eigen hand. Interessant...

“Ik zeg niet in dit geval dat je ze moet belonen (= te specifiek). Maar dat je de focus erop moet leggen, dat is de insteek waar ik een supermooi meisje vandaag mee aansprak.

Hoe ik me vooraf voelde:
Ik voelde me letterlijk haast depressief en dit peilde ik omdat ik me nog nooit zo gevoeld had. Ik heb me weleens somber gevoeld en had vroeger (5 jaar terug) af en toe gedachtes over zelfmoord en zat toen erg in een slachtofferrol. Klinkt heftig, maar wat ik nu had was gewoon dat ik me levenloos voelde. En dat voelt heel raar, want ik raak er niet verdrietig door. Het is letterlijk levenloos en dan krijg ik gedachtes als: Waarom reis ik nog alleen? Dit voelt kut, het is koud ook nog!, hmm interessant...”

Lees verder: http://dutchalf.nl/forum/viewtopic.php?f=76&t=914" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;

Nieuwe leden “WELKOM”
Deze week ging weer erg voorspoedig en DutchALF blijft groeien. We krijgen dus steeds meer mede-Dalfers. Deze week verwelkomen we nogmaals:

Thomaswos, angelus__M, Dr Love, chrisbale

Welkom allemaal. Mocht je jezelf nog niet geintroduceerd hebben, het is het absoluut waard het wel te doen. Je wordt dan nog meer betrokken bij de hechte club die bestaat tussen de Dalfers, je krijgt meer van het forum te zien en ontmoet meer nieuwe mensen.

The Natural Update
Naast DutchALF zijn The Natural workshops er voor iedereen die snel en krachtig het gebied van vrouwen en sociale relaties in zijn leven op orde wil hebben. Na deze weekenden is het fundament gelegt voor deze personen om een krachtig en bijzonder persoon te zijn. In de weken erop vindt vaak de échte grote groei plaats. Meer informatie over de workshops vind je op http://www.thenatural.nl" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false; of stuur een mail naar jos@thenatural.nl.
Suggesties

Belangrijk voor de komende nieuwsbrieven is nog meer dat het gaat om bijzondere en leuke gebeurtenissen of voortgang. Alles wat gebeurd op en rondom het forum is welkom. Wij ontvangen graag suggesties van jullie kant. Iets wat je graag in de nieuwsbrief wilt zien staan, bijzondere voortgang die jij zelf hebt gemaakt of iemand anders hebt zien maken. Laat het ons weten. Stuur een mail naar jos@thenatural.nl.

Ciao, Jos
Jos
Lifestyle Coach

Re: Nieuwsbrief week van 14 oktober t/m 21 oktober

Postby Jos » 14 Oct 2009, 20:48

Rectificatie :D

Het "kart event" wordt georganiseerd door Trendsetter. He's the hero :D
Daddy Cool helpt hem hierbij.

Props beiden heren. Goed werk!

Ciao, Jos
Jos
Lifestyle Coach

Postby Daddy Cool » 15 Oct 2009, 02:14

JvP wrote:Rectificatie :D

Ciao, Jos

YEAH! Don't forget Jordy :P He's the man!
Daddy Cool
Approach Coach

Postby Trendsetter » 15 Oct 2009, 09:05

Daddy Cool wrote:
JvP wrote:Rectificatie :D

Ciao, Jos

YEAH! Don't forget Jordy :P He's the man!

Dank u heren voor deze accolade :D :!:
Trendsetter
Active DALF-er

Return to Nieuws