DutchALF

Beste Gebruiker,

Welkom of DutchALF. Het grootste en meest actieve forum in Nederland op het gebied van Sociale relaties, lifestyle en versieren. Veel mensen hebben zich al geregistreerd. Om alle fora te zien (zoals het forum over sociale relaties en versieren) en te kunnen posten zul je jezelf moeten registreren. Na registratie zie je het Nieuws & Introductie forum.

Om nu toegang te krijgen tot het
Attraction gedeelte van het forum dien je EERST jezelf te introduceren. Pas nadat we je introductie gelezen hebben krijg je toegang tot het Attraction gedeelte.

Dit omdat het voor iedereen beter is als mensen een degelijke introductie gedaan hebben en elkaar kennen. Het attraction forum focussed zich op het verleiden van de andere sekse en praktijk workshops. Dit forum wordt gezien als de basis tot je verbetering op het gebied van jouw attraction!

Nieuwsbrief week van 30 dec 2009 t/m 6 jan 2010

Al het nieuws over DutchALF. Ook kan je hier je suggesties kwijt voor de website

Nieuwsbrief week van 30 dec 2009 t/m 6 jan 2010

Postby Jos » 09 Jan 2010, 12:18

[noot: vanwege storing met de mailserver heeft nog niet iedereen de nieuwsbrief gekregen, excuus voor het ongemak]

Welkom in 2010! Hopelijk hebben jullie allemaal net zo’n goede jaarwisseling gehad als dat ik heb gehad ;). Voor diegenen die bij de party van mij en Omnisicient waren, die weten wat feesten is! Vast en zeker geldt dit ook voor alle DutchALF leden.

Feestjes & Trips
Het jaar gaat goed beginnen. Zo zal er aankomende zaterdag een grote groep Dalfers aanwezig zijn in Tilburg, op organisatie van FrankvandenTillaart. Houdt het forum goed in de gaten, want ook door de rest van het land zal er gestapt worden.

Lees verder: http://www.dutchalf.nl/trips-feestjes/

DutchALF Official Meeting 2010
Je ziet het goed, begin 2010 zal er weer een nieuwe DutchALF Official Meeting gehouden worden. Vandaag zal het team bij elkaar gaan zitten om een concrete datum te prikken. Verwachting is eind januari/begin februari. Laatste keer waren er rond de 30 aanwezigen. Toen had het forum nog maar de helft van het aantal leden. Verder zullen er interessante presentaties gegeven worden, waaronder door The Natural. Het wordt absoluut een druk bezochte en zeker interessante meeting.

Check hier voor verder informatie en video’s: http://www.dutchalf.nl/dutchalf-meeting/

Blog post – Jeroen van Dalen
Op wie moet ik nu afstappen?

Dit is een belangrijke vraag! Niet iedereen staat te wachten op een gesprek, andere staan er om te springen. Dit is soms vrij lastig om te zien! Deze post gaat over welke mensen je waar kunt aanspreken. Dit artikel is vrij zwart-wit geschreven. Voor details neem gerust contact met ons op, zie dit meer als voorzichtige richtlijnen!

Dit hangt nogal af van wat je uit het gesprek wilt krijgen, en of je een man of vrouw bent. Als je een korte spannende stomende relatie wilt is het vaak beter te zoeken in steden met een hogere percentage vrouwen ten opzichte van mannen. Hier is de zogeheten socio-seksuele cultuur meer ingesteld op korte seksuele relaties. In Nederland is dit te vinden in bijvoorbeeld Utrecht en Leiden. Zoek je een langere relatie en een wat rustigere socio-seksuele cultuur, ga dan naar Enschede of Delft, hier is het percentage mannen wat hoger dan die van vrouwen. Een grappig 'feitje': in plaatsen met een hoger percentage vrouwen, zijn de rokjes gemiddeld korter!

Verder kun je in de kroeg kijken naar wie er op zoek zijn naar gesprekken. Deze mensen kun je herkennen aan onder andere de volgende aspecten: om zich heen kijken, ze praten en lachen harder, glimlachen veel, doen hun kleren en haar vaker goed. Ze staan te dansen en kijken om zich heen terwijl ze dansen. Tijdens het dansen en lopen maken vrouwen grotere bewegingen met hun heupen. Ook zullen mensen proberen in de buurt van elkaar te gaan staan als ze behoefte hebben aan contact. Mannen zijn geneigd zich breed te maken en lang oogcontact te zoeken.

Als je als meisje vaker aangesproken wilt worden kun je de volgende dingen doen. Het lijken oppervlakkige hulp middelen, maar het werkt wel. Te beginnen met: langer haar, rode lippenstift en meer huid zichtbaar vertonen zijn de factoren die je aan je uiterlijk kunt veranderen. Als een meisje sexy gekleed is denken mannen dat ze daadwerkelijk een grotere kans hebben op een afspraakje en zullen ze je sneller benaderen. Wil je een rustig avondje als meid? Eventjes iets...

Lees verder: http://www.thenatural.nl/nieuws/nieuwsb ... appen.html

Challenges hosted by RdB & FSIDontknow
De challenge van week 18 is weer gerelateerd aan de blogpost.

Nieuw jaar, nieuwe kansen, nieuwe challenges! Hopelijk is iedereen klaar voor de challenge van deze week. De challenge van deze week is iets wat je echt goed op weg kan helpen. En waar je veel aan kunt hebben. Misschien heb je wel eens een avond waarbij je meteen raak hebt bij de eerste vrouw die je aanspreekt. Het klikt gewoon goed en je bent precies op de juiste dame afgestapt. En daar tegenover kan je ook meemaken dat je de heleavond dames aanspreekt en alleen maar de koude schouder krijgt. Hoe komt dit nou? Ben je selectief met op wie je afstapt, kijk je naar signalen (oogcontact bijvoorbeeld?) of ga je gewoon. De challenge van deze week gaat over selectie maken. Met de vraag op wie moet ik nou eigenlijk afstappen?

De challenge van deze week is als volgt;

Zoek signalen bij vrouwen. Interpreteer deze signalen en bedenk wat ze betekenen. Stap vervolgens op ze af en kom erachter of je interpretatie klopt. Doe dit bij twee verschillende interpretaties. Bijvoorbeeld bij een vrouw waar je goede signalen krijgt (open staat voor contact) en iemand waar je geen goede signalen bij krijgt. En kom erachter of je gelijk had!

Wil je meer weten over op welke signalen je kan letten en op wie je moet afstappen? Lees dan meer op the Natural blogpost van deze week: http://www.thenatural.nl/nieuws/nieuwsb ... appen.html

Veel succes met de challenge en uiteraard horen we graag over jullie bevindingen, zodat we van elkaar kunnen leren.

Lees verder: http://www.dutchalf.nl/challenges/chall ... t1255.html

Challenges Ranglijst
De ranking van de challenges vind je hieronder. RdB heeft wederom de leiding overgenomen van FSIDontknow. En de nummer 3 staat niet ver achter. Ik daag de mensen met de lagere scores uit ook de top te ‘challengen’ :D.

RdB: 1/2/3/4/5/8/9/10/11/12/14/16 = 12
fsidontknow 1/2/3/4/5/7/8/10/12/14 = 10
Daddy Cool: 1/2/4/5/6/7/9/10/14 = 9
Longbow 2/3/5/6/7/8/16 = 7
JvP: 1/2/3/4/5/11/16 = 7
Ace 1/2/3/4/5/7 = 6
Jasper: 1/2/4/8/10/12 = 6
Omniscient 1/2/5/6/7 = 5
Advance: 1/3/5/7 = 4
Jay-Em: 1/2/4/5 = 4
Krazj 4/7/9/10 = 4
Boss 1/2/16/17 = 4
Morphs 2/3/5 = 3
Jeroen: 1/2/7 = 3
Voloscire: 1 = 1
Ultimatum99 5 = 1
trendsetter 7 = 1
Jinx 1 = 1
Emperor045 12 = 1

Lees verder: http://www.dutchalf.nl/challenges/topic722.html

Post van de week
De post van de week gaat uit naar het eerste actieve vrouwelijke lid. Het is een druk bezocht topic en het is leuk de vrouwelijke kant van het verhaal beter te leren begrijpen. Naast de beginpost is ook vooral de discussie interessant.

"ik zit midden in een cursus zelfverdediging. Leek me wel nuttig na meerdere malen lastig gevallen te worden. Hier leer ik naast de gebruikelijke vecht technieken ook mijn evenwicht beter te beheersen en bewust te worden van mijn ruimtelijke positie. Het onderdeel waar ik het meest aan zou hebben is ontwikkeling van mijn assertiviteit.

Helaas krijg ik dit maar niet onder controle. Mijn lichaamshouding en gezichtsexpressie blijven te open, zelfs wanneer ik geen behoefte heb aan contact of me bedreigt voel en ik begin meer en meer hinder te hebben van mijn gebrek. Verbaal krijg ik ook niet veel meer grip in moeilijke situaties.
De rollenspellen tijdens de lessen lopen dan ook op weinig uit.

Theoretisch heb ik vrij goed door waar mijn fouten liggen, maar als het erop aankomt lijkt die kennis te verdwijnen. Ik wil af van het gevoel dat ik ongemakkelijke situaties uitlok.

Hebben jullie suggesties, tips of methodes?..."

Lees verder: http://www.dutchalf.nl/inner-game/zelfv ... t1226.html

Nieuwe leden “WELKOM”
Dit maal voor de laatste ruim twee weken (ivm kerst & oud en nieuw) verwelkomen we nogmaals een hele groep mensen:

Mr. Shade, seventeenn, konichiwa, Sjoerd, Johanb, Sik, youngblood, MasterSkip, Tooth, Jaus, johmo, 007, stevend, Night Fever, Veek, Amelia (1e actieve vrouw ;)), gambit, Tbrd97, Mark, helmet, crazycrimson, Eelvoo, Suka, BlazTer, markzor, The LifestyleCoach

Welkom allemaal! Mocht je jezelf nog niet geintroduceerd hebben, het is het absoluut waard het wel te doen. Je wordt dan nog meer betrokken bij de hechte club die bestaat tussen de Dalfers, je krijgt meer van het forum te zien en ontmoet meer nieuwe mensen.

Suggesties
Belangrijk voor de komende nieuwsbrieven is nog meer dat het gaat om bijzondere en leuke gebeurtenissen of voortgang. Alles wat gebeurd op en rondom het forum is welkom. Wij ontvangen graag suggesties van jullie kant. Iets wat je graag in de nieuwsbrief wilt zien staan, bijzondere voortgang die jij zelf hebt gemaakt of iemand anders hebt zien maken. Laat het ons weten. Stuur een mail naar jos@thenatural.nl.

Met hartelijke groet,

Jos van Peperstraten
Jos
Lifestyle Coach

Return to Nieuws