DutchALF

Beste Gebruiker,

Welkom of DutchALF. Het grootste en meest actieve forum in Nederland op het gebied van Sociale relaties, lifestyle en versieren. Veel mensen hebben zich al geregistreerd. Om alle fora te zien (zoals het forum over sociale relaties en versieren) en te kunnen posten zul je jezelf moeten registreren. Na registratie zie je het Nieuws & Introductie forum.

Om nu toegang te krijgen tot het
Attraction gedeelte van het forum dien je EERST jezelf te introduceren. Pas nadat we je introductie gelezen hebben krijg je toegang tot het Attraction gedeelte.

Dit omdat het voor iedereen beter is als mensen een degelijke introductie gedaan hebben en elkaar kennen. Het attraction forum focussed zich op het verleiden van de andere sekse en praktijk workshops. Dit forum wordt gezien als de basis tot je verbetering op het gebied van jouw attraction!

Suggestie: provinciegroepen

Al het nieuws over DutchALF. Ook kan je hier je suggesties kwijt voor de website

Suggestie: provinciegroepen

Postby Jinx » 04 Nov 2010, 20:15

Hoi DALFers,

Ben een tijdje niet zo actief geweest maar lees het hier toch weer net iets vaker. Ik had een ideetje om de DALF vibe in belgie ook terug wat leven in te blazen. Aangezien iedereen zich toch moet voorstellen (en er altijd wel gereageerd wordt) zou ik het handig vinden dat iedereen in een categorie beland. Zo kan ik ook eens met enkele Belgen meeten zonder alle introducties af te gaan. Wellicht is dat voor andere provincies mss ook handig

gr,
Jinx
Jinx
Active DALF-er

Re: Suggestie: provinciegroepen

Postby Jasper » 04 Nov 2010, 20:40

klinkt goed inderdaad, gewoon een extra stukje text onder je naam waar nu je woonplaats staat en waar dan je provincie staat, als je daar op klikt zie je iedereen uit diezelfde provincie (kunnen ook grote steden zijn zoals rdam, adam, utrecht, groningen)
Jasper
Contributing DALF-er

Re: Suggestie: provinciegroepen

Postby Jinx » 05 Nov 2010, 12:01

het forum ondersteund usergroepen (die al gebruikt worden om toegang te verlenen tot het gehele forum denk ik), wat mij het makkelijkste lijkt omdat je dan een mooi lijstje hebt van alle leden van die groep. Je eigen profiel biedt al plaats om woonplaats ed in te voeren maar daar kan je geen lijstje van trekken en is vaak ook niet ingevuld...
Jinx
Active DALF-er

Return to Nieuws