DutchALF

Beste Gebruiker,

Welkom of DutchALF. Het grootste en meest actieve forum in Nederland op het gebied van Sociale relaties, lifestyle en versieren. Veel mensen hebben zich al geregistreerd. Om alle fora te zien (zoals het forum over sociale relaties en versieren) en te kunnen posten zul je jezelf moeten registreren. Na registratie zie je het Nieuws & Introductie forum.

Om nu toegang te krijgen tot het
Attraction gedeelte van het forum dien je EERST jezelf te introduceren. Pas nadat we je introductie gelezen hebben krijg je toegang tot het Attraction gedeelte.

Dit omdat het voor iedereen beter is als mensen een degelijke introductie gedaan hebben en elkaar kennen. Het attraction forum focussed zich op het verleiden van de andere sekse en praktijk workshops. Dit forum wordt gezien als de basis tot je verbetering op het gebied van jouw attraction!

Nieuwsbrief week van 19 t/m 25 november

Al het nieuws over DutchALF. Ook kan je hier je suggesties kwijt voor de website

Nieuwsbrief week van 19 t/m 25 november

Postby Jos » 26 Nov 2009, 15:25

Beste Dalfers,

Afgelopen week is er veel gebeurd gentlemen (en ladies). Zo was er afgelopen zaterdag flink uitgeweest. Een groep DutchALFers was naar Amsterdam gegaan (zie het forum voor details). Verder is er weer gesproken over doelen stellen, angsten overkomen, de visie van dutchalf en ook je best doen vs niet je best doen. In deze nieuwsbrief vind je een aantal van deze zaken terug, waaronder de wekelijkse blog post, de challenges, post van de week en natuurlijk verwelkomen we nieuwe leden.

Blog post – Jeroen van Dalen
Gedachtengang: negatief denken

Negatief denken. Self-help literatuur beweert dat je positief moet denken. Hypnose beweert dat ze het in één sessie kunnen genezen en NLP zegt dat het door je overtuigingen komt. Wat moet je nu geloven, hoe komt het en wat is negatief denken nu eigenlijk?

Er zijn zover ik weet geen snelle oplossingen, er is gelukkig wel iets aan te doen.

Negatieve gedachten hebben invloed op je acties en je gevoelens. Volgens Prof. Ekman heeet iedereen positieve en negatieve emoties. Het verschil is wat we doen als die emotie op komt.

Een korte anekdote: "ik was een avond laat stappen met twee vrienden en had in de morgen weer college. Alle drie kwamen we om 8:30 aan bij het lokaal, dood moe, balend van het college. Aangekomen stond er een briefje op de deur: "het college gaat niet door, excuus." Waarop één van de twee vrienden begint te schelden en vloeken. Hij baalt en vertelt ons dat hij zijn bed weer in kruipt. De andere vriend baalde ook en zegt na 10 seconde: "prima! Nu kan ik nog een ander klusje doen waar ik anders geen tijd voor had!" Die avond spreek ik beide weer, de ene komt naar me toe: wat een rampzalige dag, toen ik naar huis ging was ik 'sjaggie' en mijn huisgenoten reageerden daar weer vervelend op en mijn hele dag was gewoon !#@. De andere vriend komt vijf minuten later lachend binnen..."

Beide vrienden ervoeren dezelfde gebeurtenis, beide voelde een negatieve (boze) emotie. Maar de gedachten die daarna kwam was anders, en dit bepaald hun actie en hun dag. De ene kreeg een negatieve reactie en de andere een positieve. Dit zorg ervoor dat de ene iets leuks en nuttigs ging doen en de andere niet. Negatieve gedachten kunnen je ook tegenhouden om actie te nemen.

Stel je bent bang om naar een feestje te gaan omdat je niet zo veel mensen kent en denkt: "straks vinden ze me allemaal stom", dan zul je waarschijnlijk niet naar het feestje gaan. Terwijl als je...

Lees verder: http://www.thenatural.nl/nieuws/nieuwsb ... enken.html

Challenges hosted by RdB & FSIDontknow

Op de The Natural website staat weer een nieuwe blog van Jeroen van Dalen. Deze keer draait het om positief / negatief denken. Om het probleem van negatief denken te tackelen zijn er vele verschillende invalshoeken. Er is geen snelle oplossing voor. Wel kunnen we ons er zelf aan herinneren om positief te denken.

De challenge van deze week draait om jezelf te herinneren aan positief denken. Dit kan bijvoorbeeld door een post it met een smiley op je computerscherm te plakken, of verzin iets anders creatiefs.

Challenge: Vind iets wat je helpt herinneren om positief te denken en pas dit voor een week lang toe.

Lees verder: http://www.dutchalf.nl/challenges/chall ... t1105.html

Challenges Ranglijst

RdB is nog steeds marktleider van de challenges nauw gevolgd door fsidontknow en daddy gevolgd door mijzelf. Maar eens een flinke inhaalslag maken. Pas maar op RdB ;)

RdB: 1/2/3/4/5/8/10/11/12 = 9
fsidontknow 1/2/4/5/7/8/10/12 = 8
Daddy Cool: 1/2/4/5/7/9/10 = 7
JvP: 1/2/3/4/5/11 = 6
Ace 1/2/3/4/5/7 = 6
Longbow 2/3/5/7/8 = 5
Omniscient 1/2/5/6/7 = 5
Jasper: 1/2/4/8/10/12 = 6
Advance: 1/3/5/7 = 4
Jay-Em: 1/2/4/5 = 4
Krazj 4/7/9/10 = 4
Morphs 2/3/5 = 3
Jeroen: 1/2/7 = 3
Boss 1/2 = 2
Voloscire: 1 = 1
Ultimatum99 5 = 1
trendsetter 7 = 1
Jinx 1 = 1
Emperor045 12 = 1

Post van de week

Het topic van Jasper “het gaat niet altijd goed” is uitgeroepen tot post van de week. Vaak wordt gedacht dat bij anderen alles goed gaat of posten we alleen de goede dingen. Maar van de minder goede ervaringen kunnen we heel veel leren, waarschijnlijk nog het meeste. Here it comes:

Vaak lees je op fora alleen maar fieldreports van vrouwen waarmee het erg goed ging, maar uiteindelijk hebben we allemaal wel ervaringen met vrouwen waarmee je liever hebt dat niemand ze weet.

Zelf heb ik bijvoorbeeld vele dingen waarvan ik nu denk “damn waar was ik mee bezig”. Gelukkig kan ik er nu wel om lachen (alhoewel om een paar acties :D).

Het lijkt mij wel grappig als iedereen hier zijn ergste acties qua vrouwen neerzet, ter vermaak of om er iets van te leren.

Laat ik zelf beginnnen...

Lees verder: http://www.dutchalf.nl/field-reports/he ... t1099.html

Nieuwe leden “WELKOM”

DutchALF blijft groeien en zit alweer dik over de 200 leden. Deze week verwelkomen we nogmaals:

jaaptrekhaak, pua020, Rollin, cheerfullad, Rednose

Welkom allemaal. Mocht je jezelf nog niet geintroduceerd hebben, het is het absoluut waard het wel te doen. Je wordt dan nog meer betrokken bij de hechte club die bestaat tussen de Dalfers, je krijgt meer van het forum te zien en ontmoet meer nieuwe mensen.

Suggesties

Belangrijk voor de komende nieuwsbrieven is nog meer dat het gaat om bijzondere en leuke gebeurtenissen of voortgang. Alles wat gebeurd op en rondom het forum is welkom. Wij ontvangen graag suggesties van jullie kant. Iets wat je graag in de nieuwsbrief wilt zien staan, bijzondere voortgang die jij zelf hebt gemaakt of iemand anders hebt zien maken. Laat het ons weten. Stuur een mail naar jos@thenatural.nl.

Ciao, Jos
Jos
Lifestyle Coach

Re: Nieuwsbrief week van 19 t/m 25 november

Postby Ruben » 27 Nov 2009, 12:40

RdB is nog steeds marktleider van de challenges nauw gevolgd door fsidontknow en daddy gevolgd door mijzelf. Maar eens een flinke inhaalslag maken. Pas maar op RdB ;)

Wordt aangewerkt, kijk maar naar mijn avatar :)
Ruben
DutchALF Team

Return to Nieuws