DutchALF

Beste Gebruiker,

Welkom of DutchALF. Het grootste en meest actieve forum in Nederland op het gebied van Sociale relaties, lifestyle en versieren. Veel mensen hebben zich al geregistreerd. Om alle fora te zien (zoals het forum over sociale relaties en versieren) en te kunnen posten zul je jezelf moeten registreren. Na registratie zie je het Nieuws & Introductie forum.

Om nu toegang te krijgen tot het
Attraction gedeelte van het forum dien je EERST jezelf te introduceren. Pas nadat we je introductie gelezen hebben krijg je toegang tot het Attraction gedeelte.

Dit omdat het voor iedereen beter is als mensen een degelijke introductie gedaan hebben en elkaar kennen. Het attraction forum focussed zich op het verleiden van de andere sekse en praktijk workshops. Dit forum wordt gezien als de basis tot je verbetering op het gebied van jouw attraction!

Nieuwsbrief week van 12 t/m 18 november

Al het nieuws over DutchALF. Ook kan je hier je suggesties kwijt voor de website

Nieuwsbrief week van 12 t/m 18 november

Postby Jos » 26 Nov 2009, 15:29

Beste DutchALFer,

Afgelopen weekend heeft na lang wachten maar precies op tijd een nieuwe DutchALF New Member Meeting plaatsgevonden. Zo’n 10% van het forum kwam opdagen op deze meeting, dit is meer dan 20 man. Na de verwelkoming in Aperiativo in Utrecht waar iedereen elkaar heeft kunnen spreken werden de groepen na een kleine vertraging opgedeeld en verdeeld over de stad. Het bleek een erg gezellige en succesvolle avond. Hierbij wil ik namens het DutchALF team alle mensen die zijn gekomen bedanken voor jullie aanwezigheid. Supervet! De eerstvolgende DutchALF meeting zal begin 2010 plaatsvinden.

Blog post – Jeroen van Dalen
Lollapalooza effect – kleine stappen

Lollapa-wat? Charlie Munger, heeft het in sommige van zijn notes over het Lollapalooza effect. Dit is het fenomeen waar een paar kleine psychologische biases (effecten) samen een buitenproportionele grote impact hebben. Dit fenomeen is fundementeel binnen onze workshops.

Groei gebeurt niet in één keer, maar stapje voor stapje. Je kunt namelijk maar één ding tegelijk oefenen en maar een klein stukje beter worden per keer. Dit is soms ontmoedigend. Één zo'n groei stapje doet eigenlijk niks. Als je bijvoorbeeld meer lacht, heeft dat effect maar zal het niet merkbaar zijn. Echter, stapjes tellen op. En wij hebben ontdekt hoe krachtig het is als je een groep kleine maar belangrijke aspecten verbeterd. Als je de juiste kleine dingen veranderd. Bijvoorbeeld iets meer humor, iets meer aanraken, iets betere lichaamshouding. Samen vormen ze een heel groot resultaat, het lollapalooza effect.

Als je dus bezig gaat met jezelf verbeteren, verwacht niet dat één ding veranderen iets uit gaat maken. Maar blijf je consistent groeien, zullen alle kleine stappen opgeteld een erg groot effect hebben.

De challenges helpen elke week te focussen op één klein aspect. Alle challenges bij elkaar zorgen voor een groter effect. Probeer te ontdekken waar jij het meest kunt groeien en check je Love Score op www.thenatural.nl.

Zie deze blog op: http://www.thenatural.nl/nieuws/nieuwsb ... ebben.html

Challenges hosted by RdB & FSIDontknow

De challenges en de blog post van Jeroen van Dalen sluiten bijna elke week op elkaar aan, zo ook deze week.

Deze Challenges pakken steeds een klein stukje waar je op kan verbeteren, elke week weer een nieuw stukje.

Deze week hebben we weer een leuke challenge. Wanneer je dames aanspreekt zijn er miljoenen redenen waarom het een keer niet goed zal gaan. Vaak ligt dit zelfs niet eens aan jezelf. De dame in kwestie kan een slechte dag hebben, druk bezig zijn met andere dingen hebben, een vriendje hebben enz. enz.. Zo zijn er miljoenen redenen te verzinnen en zal je naast je zelf verbeteren nooit exact weten waarom een gesprek niet lekker liep. Je zal vaak genoeg afgewezen worden, dit kan al bij de opening gebeuren, halverwege het gesprek, wanneer je voor de zoen gaat, of later nog. Wen hier maar aan! En vandaar ook de challenge van deze week:

Ga een avond stappen en krijg die avond 3 afwijzingen (blowouts).

Speciaal voor gevorderden, maak hier 5 van.

Laat ook weten hoe het ging hier op het forum, misschien dat er nog hilarische situaties uitkomen Have fun!

Lees verder: http://www.dutchalf.nl/challenges/chall ... t1083.html

Challenges Ranglijst

Deze lijst geeft de score weer van het aantal challenges dat iemand uitgevoerd heeft en dus ook beschreven heeft op het forum. RdB leidt de ranglijst met één punt voorsprong op de nummer twee.

RdB: 1/2/3/4/5/8/10/11/12 = 9
fsidontknow 1/2/4/5/7/8/10/12 = 8
Daddy Cool: 1/2/4/5/7/9/10 = 7
JvP: 1/2/3/4/5/11 = 6
Ace 1/2/3/4/5/7 = 6
Longbow 2/3/5/7/8 = 5
Omniscient 1/2/5/6/7 = 5
Jasper: 1/2/4/8/10 = 5
Advance: 1/3/5/7 = 4
Jay-Em: 1/2/4/5 = 4
Krazj 4/7/9/10 = 4
Morphs 2/3/5 = 3
Jeroen: 1/2/7 = 3
Boss 1/2 = 2
Voloscire: 1 = 1
Ultimatum99 5 = 1
trendsetter 7 = 1
Jinx 1 = 1
Emperor045 12 = 1

Lees hier verder: http://www.dutchalf.nl/challenges/

Post van de week

De post van de week award gaat deze week uit naar Longbow met zijn verhaal over conjunctuur. Economische termen toegepast op het persoonlijke leven zou je kunnen zeggen. Hij heeft al vaker de award gewonnen. Blijkbaar doet hij er alles aan om goede posts neer te zetten. In de woorden van Longbow:

“Als ik terugkijk op de afgelopen maanden in mijn contacten met meisjes dan begint mij iets op te vallen. In dit geval heb ik het dan wel over dames met wie ik op z'n minst een bepaald niveau van sociale interactie bereik, noem het dates. Ik heb namelijk last van conjunctuur golven in intensiteit.

Laat ik eerst even voorop stellen dat ik op basis van kwantiteit helemaal niet zo'n hele succesvolle 'natural' ben. Enerzijds komt dit omdat ik zelf behoorlijk selectief en kieskeurig ben (zowel uiterlijk als innerlijk knap ik gewoon erg snel op af), maar dit komt ook zeker door het feit dat ik nog steeds een zekere Approach hesitation heb, de ene avond wat minder als de andere. Tel hierbij op dat ik vaak alleen maar korte gesprekjes heb met dames omdat ze óf niet erg open staan voor interactie óf ik even niet veel zinnigs weet te melden, en het aantal dates is op 1 hand te tellen.

Goed, conjunctuur dus.

Wat ik daarmee bedoel, is dat op het moment dat ik met een meisje contact begin te krijgen en ik afspraken heb voor een date of iets wat daarop lijkt, ik dit met meerdere meisjes in dezelfde periode heb.

Een dateloze periode van rust (noem het droogte) waarin ik...”

Lees verder: http://www.dutchalf.nl/inner-game/conju ... t1074.html

Nieuwe leden “WELKOM”

DutchALF blijft groeien en zit alweer dik over de 200 leden. Deze week verwelkomen we nogmaals:

Bassz, freakoftheworld, Redhead, Jones, Belethchamien

Welkom allemaal. Mocht je jezelf nog niet geintroduceerd hebben, het is het absoluut waard het wel te doen. Je wordt dan nog meer betrokken bij de hechte club die bestaat tussen de Dalfers, je krijgt meer van het forum te zien en ontmoet meer nieuwe mensen.

Suggesties

Belangrijk voor de komende nieuwsbrieven is nog meer dat het gaat om bijzondere en leuke gebeurtenissen of voortgang. Alles wat gebeurd op en rondom het forum is welkom. Wij ontvangen graag suggesties van jullie kant. Iets wat je graag in de nieuwsbrief wilt zien staan, bijzondere voortgang die jij zelf hebt gemaakt of iemand anders hebt zien maken. Laat het ons weten. Stuur een mail naar jos@thenatural.nl.

Ciao, Jos
Jos
Lifestyle Coach

Return to Nieuws