DutchALF

Beste Gebruiker,

Welkom of DutchALF. Het grootste en meest actieve forum in Nederland op het gebied van Sociale relaties, lifestyle en versieren. Veel mensen hebben zich al geregistreerd. Om alle fora te zien (zoals het forum over sociale relaties en versieren) en te kunnen posten zul je jezelf moeten registreren. Na registratie zie je het Nieuws & Introductie forum.

Om nu toegang te krijgen tot het
Attraction gedeelte van het forum dien je EERST jezelf te introduceren. Pas nadat we je introductie gelezen hebben krijg je toegang tot het Attraction gedeelte.

Dit omdat het voor iedereen beter is als mensen een degelijke introductie gedaan hebben en elkaar kennen. Het attraction forum focussed zich op het verleiden van de andere sekse en praktijk workshops. Dit forum wordt gezien als de basis tot je verbetering op het gebied van jouw attraction!

Helaas, dalfer zonder schrijf rechten.

Al het nieuws over DutchALF. Ook kan je hier je suggesties kwijt voor de website

Helaas, dalfer zonder schrijf rechten.

Postby Jeroen » 13 Nov 2009, 14:10

Helaas moeten we voor de eerste keer in ons meer dan 1 jarige bestaan de schrijf-rechten wegnemen van een van onze mede-leden. De hoofdreden hiervoor is dat Smoothdoc meerdere malen, ook tijdens een telefoon gesprek, is verzocht geen (verkapte) reclame te maken zonder daar toestemming voor te vragen. Helaas geeft hij hier geen gehoor aan.

Tijdens dit telefoon gesprek is ook afgesproken de negatieve of onjuiste berichten over hem en de Datingdokters te verwijderen van DutchALF, dit is ook door ons gedaan. Echter heeft Smoothdoc zich niet gehouden aan zijn kant van de afspraak. Hiertoe is na overleg besloten zijn schrijf-rechten te ontnemen. Om ons kant van de afspraak als nog na te komen verzoeken wij alle leden geen negatieve berichten over de datingdokters, hun diensten of hun coaches te plaatsen.

- Jeroen
Jeroen
Lifestyle Coach

Re: Helaas, dalfer zonder schrijf rechten.

Postby Jasper » 13 Nov 2009, 15:09

vind het jammer, ondanks dat beide bedrijven misschien een andere visie hebben denk ik dat jullie elkaar zeker met bepaalde dingen kunnen helpen en beter van elkaar worden.

Als je bv. kijkt naar de laatste posts van smooth, die waren zeker van toegevoegde waarde voor het forum, ik denk dat het goed is om er mensen bij te hebben die misschien dingen net iets anders aanpakken, hier valt alleen maar van te leren!

en ach ja reclame maken, ik snap dat dit hier niet toegestaan is en hier moet hij zich ook aan houden, maar dan vind ik dat jullie ook niet hetzelfde op andere fora moeten doen ;)
Jasper
Contributing DALF-er

Postby Stephan » 13 Nov 2009, 15:12

Goed punt Jasper, maar voor zover mij bekend, levert dat op andere fora ook een ban op, dus is de hier gekozen maatregel mijns inziens een logische manier van handelen.
Stephan
DutchALF Team

Postby Jerry » 13 Nov 2009, 15:43

Deze ingreep is niet geheel onterecht, zal niet vervallen in het bashen van dhr. SmoothDoc of zijn workshops, maar ik kan me achter de meninge van Jeroen scharen.
Jerry
DutchALF Team

Postby Trendsetter » 13 Nov 2009, 16:47

Ik vind het op zich best jammer. Al was zijn visie heel anders dan de mijne, het laatste topic die door hem was gestart leverde best interessante discussies op. Ik had best nog wat meer van dit soort discussies willen zien.
Daarentegen begrijp ik de ban wel, op andere fora gebeurt immers hetzelfde.
Trendsetter
Active DALF-er

Return to Nieuws