DutchALF

Beste Gebruiker,

Welkom of DutchALF. Het grootste en meest actieve forum in Nederland op het gebied van Sociale relaties, lifestyle en versieren. Veel mensen hebben zich al geregistreerd. Om alle fora te zien (zoals het forum over sociale relaties en versieren) en te kunnen posten zul je jezelf moeten registreren. Na registratie zie je het Nieuws & Introductie forum.

Om nu toegang te krijgen tot het
Attraction gedeelte van het forum dien je EERST jezelf te introduceren. Pas nadat we je introductie gelezen hebben krijg je toegang tot het Attraction gedeelte.

Dit omdat het voor iedereen beter is als mensen een degelijke introductie gedaan hebben en elkaar kennen. Het attraction forum focussed zich op het verleiden van de andere sekse en praktijk workshops. Dit forum wordt gezien als de basis tot je verbetering op het gebied van jouw attraction!

Yo

Heb je iets nodig. En wil je kijken of iemand anders wat voor je kan doen? Dat kan hier

Yo

Postby mka » 17 Jun 2010, 11:13

Nog steeds opzoek naar maatje(s),

Ik heb wel een maatje waarmee ik altijd uitga, alleen zijn we totaal verschillend van elkaar, waardoor het uitgaan word beinvloed, we kunnen zeg maar niet naar dezelfde tenten toe gaan enzo.
Als ik bijvoorbeeld naar zijn Magician/King tenten ga verveel ik mij meestal en als hij bijvoorbeeld naar mijn Lover/Warrior tenten gaan dan verveeld hij zich meestal. Ik ben warrior en hij is magician.

Misschien dat dit iets uitlegt erover:
Magician = Actief, Emotioneel, Goofy (Needs king to feel complete)
King = Passief, Logisch, Leader (Needs magician to feel complete)
Warrior = Actief, Logisch, Courage (Needs lover to feel complete)
Lover = Emotioneel, Passief, Nurturing (Needs warrior to feel complete)

Tevens ben ik ook opzoek naar een biljart/pool/snooker maatje. (met die gaten weetjewel :P)
Ook iemand om naar het strand te gaan. Beetje sociaal enzo.

Ik heb nogal lang thuis gezeten, waardoor ik veel vrienden ben kwijt geraakt, ik had vroeger wel veel vrienden, alleen is dat nu wat minder geworden, dus vandaar dat ik weer opzoek ga naar sociale contacten.
Ik heb ook een verslaving aan gamen achter de rug. Elk spel die ik nu speel probeer ik altijd in 1 dag uit te spelen. :P als ik uberhaupt game, niet dat gamen slecht voor je is, alleen je moet er niet teveel tijd in steken.

Ik zou eigenlijk niet weten hoe ik dit precies goed doe, want de meeste vrienden had ik vanuit de community, of via via ofzo. Dat kwam ook omdat ik nogal erg into pickup was, nu wil ik gewoon meer leuke dingen gaan doen en staat uitgaan niet persee centraal, alleen om een vriendin te zoeken bijvoorbeeld.
Ik heb iets van 3 jaar lang samen met een Wing opgetrekt, dat was een gouden tijd, samen werden we gigantisch goed, omdat je elkaar kan motiveren en positieve dingen kan uitwisselen. Hij was ook best wel een pimp en een natural.

Nou ja, ik ben ook begonnen met Kundalini Yoga, Daarnaast ga ik denk nog Tai Chi doen en Tennissen.
Alleen ja, echt vrienden krijg je daar niet van, misschien met een tennis sport ofzo.

Het gaat mij er gewoon om dat je gewoon op elk moment iemand kan bellen en dan als je zeg maar uit je huis wilt gaan dat je gewoon iets kan doen en dat je gewoon genoeg vrienden hebt enzo. Dat had ik vroeger wel.
Nou heb ik zeg maar 3 goeie vrienden, maar dat is gewoon erg beperkt, als je bijvoorbeeld naar het strand wilt gaan ofzo dan kan ik eigenlijk niemand daarvoor bellen, ik heb het al eens geprobeerd om in m'n eentje te doen, hetzelfde wat ik met uitgaan deed, maar dat werkt ook niet, want dan ga je je juist minder goed voelen.
Dus bleef ik liever thuis.

Ik heb ook geleerd om meer open te zijn, dus het maakt me niet meer zoveel uit wat mensen van me denken meer.

Maar goed, als er enthousiaste, spontane mensen zijn die open staan om dingen te doen, van mij appart met een grote groep, ik ben altijd gewend geweest om individueel met iemand op te trekken, altijd 1 op 1, maar wil ook best proberen om met een grote groep bijvoorbeeld naar het strand te gaan.

Goed, ik vond het wel de moeite waard om te posten.

Stuur maar een berichtje als je ook zo iemand bent die wat meer uit z'n huis wilt komen en gewoon alles uit het leven wilt halen. In je eentje lukt het niet. Je kan wel naar amsterdam gaan en een beetje rondlopen, soms is dat leuk, alleen een mens is gebouwd om met andere mensen om te gaan.

MKA
mka
DALF-er

Re: Yo

Postby Stephan » 17 Jun 2010, 12:04

Maatje in omgeving A'dam gok ik? Ik kom zelf uit R'dam, dus dat maakt het wat lastig.

Ik kan je het beste aanraden om eens een keer naar een DutchALF-meeting te komen. Daar lopen erg veel gasten rond en wie weet klikt het met één of meerdere van hen. Wat ik zelf merk is dat we intussen een groep hebben gevormd met gasten, waarvan er elke week wel een paar gaan stappen. Ik hoef bijna nooit alleen te zitten als ik dat niet wil.

Het feit dat je o.a. gaat tennissen is goed. Daar ontmoet je mensen en ook daar kan een potentiele goede vriend tussen zitten. Als je het een beetje goed aanpakt, kun je elk moment dat je niet alleen wil zijn, naar de tennis gaan, beetje aan de bar hangen en chillen of tennissen met iemand.
Stephan
DutchALF Team

Re: Yo

Postby Jos » 17 Jun 2010, 12:49

De beste manier om mensen te ontmoeten is nog steeds IRL. Als mensen je eenmaal ontmoet hebben zie je vanzelf met wie het klikt. Succes
Jos
Lifestyle Coach

Return to Netwerken / Reizen / Overig