| DutchALF |
|---|
|
Beste Gebruiker, Welkom of DutchALF. Het grootste en meest actieve forum in Nederland op het gebied van Sociale relaties, lifestyle en versieren. Veel mensen hebben zich al geregistreerd. Om alle fora te zien (zoals het forum over sociale relaties en versieren) en te kunnen posten zul je jezelf moeten registreren. Na registratie zie je het Nieuws & Introductie forum. Om nu toegang te krijgen tot het Attraction gedeelte van het forum dien je EERST jezelf te introduceren. Pas nadat we je introductie gelezen hebben krijg je toegang tot het Attraction gedeelte. Dit omdat het voor iedereen beter is als mensen een degelijke introductie gedaan hebben en elkaar kennen. Het attraction forum focussed zich op het verleiden van de andere sekse en praktijk workshops. Dit forum wordt gezien als de basis tot je verbetering op het gebied van jouw attraction! |
Teaser wrote:Ik zou gaan reizen omdaaaat... ik het huis uit word geknikkerd.
. Jammer dat je je crib kwijt bent, alleen. Succes met (zo'n fijne) woonruimte te zoeken in Amsterdam...
!
Zal nog een uitdaging worden om straks iets te vinden met zo'n mooie ruimte en ligging als nu, maar ik ben er ook absoluut wel aan toe om weer eens een geheel eigen plekje te hebben. Heb in ieder geval de mazzel dat ik via een vriendin in Amsterdam ingeschreven kan blijven staan, dus hoef ik mijn huurwoningpunten niet weg te gooien. En mocht er iets leuks uitkomen dan komt er een goede housewarming 
Teaser wrote:Voor mij speelt nu concreet echter iets anders: ik ben afgelopen tijd flink bezig geweest met persoonlijke groei en mijn richting bepalen. Dat eerste zit heel aardig in de molen, maar voor wat betreft het tweede zit ik muurvast. Van de ervaring van mensen in mijn omgeving en die van mijzelf weet ik dat het erg verfrissend kan zijn om in een nieuwe omgeving te komen. Je hebt dan gelegenheid om die status quo te doorbreken doordat je gedachten even een heel andere richting in mogen en je vervolgens nieuwe inzichten kunt krijgen. Dat is hopelijk wat er gaat gebeuren

Jay-Em wrote:Soms heb je van die natuurlijke breekpunten in je leven (bij mij einde studie, bij jou misschien einde huur) waarin je ineens makkelijker dingen kunt veranderen of iets nieuws ondernemen.
Ik zou zeker gaan mediteren in Thailand! Ik heb dit zelf voor 8 dagen gedaan en dit waren de 8 moeilijkste dagen van mijn leven, op dat moment. Niet praten, schrijven, lezen, naar muziek luisteren. 2x per dag eten (6:30AM en 10:30AM), alles gebeurt langzaam. Op sommige momenten werd ik gek en wilde ik schreeuwen en weg rennen. Op andere momenten was ik zo relaxed en was het alsof ik aan de drugs was.
Maar het voelt zo lekker om te weten, wat er in je omgaat! In Australie is dit trouwens wel 'normaal'.Return to Netwerken / Reizen / Overig
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest