DutchALF

Beste Gebruiker,

Welkom of DutchALF. Het grootste en meest actieve forum in Nederland op het gebied van Sociale relaties, lifestyle en versieren. Veel mensen hebben zich al geregistreerd. Om alle fora te zien (zoals het forum over sociale relaties en versieren) en te kunnen posten zul je jezelf moeten registreren. Na registratie zie je het Nieuws & Introductie forum.

Om nu toegang te krijgen tot het
Attraction gedeelte van het forum dien je EERST jezelf te introduceren. Pas nadat we je introductie gelezen hebben krijg je toegang tot het Attraction gedeelte.

Dit omdat het voor iedereen beter is als mensen een degelijke introductie gedaan hebben en elkaar kennen. Het attraction forum focussed zich op het verleiden van de andere sekse en praktijk workshops. Dit forum wordt gezien als de basis tot je verbetering op het gebied van jouw attraction!

Maastricht

Heb je iets nodig. En wil je kijken of iemand anders wat voor je kan doen? Dat kan hier

Maastricht

Postby Voloscire » 16 Aug 2010, 19:24

Hey DALF'ers!

Na een ruime tijd student af te zijn geweest, heb ik pasgeleden besloten om dit jaar met een studie te gaan beginnen. Ik woon op dit moment nog in regio Rotterdam, maar per 1 september kan ik in mijn nieuwe kamer in Maastricht. Aan enthousiasme heb ik gebrek, aangezien ik graag weer een opleiding wil beginnen en hierbij ook op mezelf ga in een -voor mij- geheel vreemde stad met vreemde mensen. Ik ben sinds kort, na een periode van werk en andere prioriteiten, weer een beetje aan het meelezen hier op DALF. Omdat ik nergens een duidelijke Limburgcommunity heb gezien binnen DALF, vroeg ik me af of er actieve DALF'ers in de buurt van Maastricht aanwezig zijn. If so, speak up please! :D Ik weet dat er een aantal hele toffe gasten zijn hier, en dit is minstens een respectabele plek voor sameminded people te noemen. Aan de ene kant heb ik spijt dat ik het afgelopen half jaar weinig heb gedaan aan 'dat' deel van mijn leven, maar ik ben meer dan bereid om dat weer goed aan te pakken vanaf nu :). Als er interessante mensen in de regio actief zijn, zou ik graag willen aansluiten om wat meer van Maastricht en omstreken te zien. Ongetwijfeld kunnen er veel dingen van elkaar geleerd worden (al ben ik zelf vrij roestig :rolleyes: ).

Dus mensen uit Limburg, meld je hier als je dat wil!

-Nick

PS.

Ik heb een maatje uit Breda die ook interesse toonde voor DALF, dus die zal zich binnenkort ook gaan aanmelden. Wij zijn best vaak in Breda te vinden (en binnenkort ook in Maastricht). Verder kom ik ook nog geregeld in Rotterdam, dus als de Rotterdamcrew binnenkort nog wat gaat doen, let me know. Het lijkt me erg tof om jullie weer eens te joinen op een avontuur (H) .
Voloscire
Active DALF-er

Re: Maastricht

Postby Wesley » 17 Aug 2010, 09:32

Voloscire wrote:Ik heb een maatje uit Breda die ook interesse toonde voor DALF, dus die zal zich binnenkort ook gaan aanmelden. Wij zijn best vaak in Breda te vinden (en binnenkort ook in Maastricht). Verder kom ik ook nog geregeld in Rotterdam, dus als de Rotterdamcrew binnenkort nog wat gaat doen, let me know. Het lijkt me erg tof om jullie weer eens te joinen op een avontuur (H) .

Daar ben ik vaak te vinden.
Breda, Tilburg, Maastricht ben ik ook niet allergisch voor. Rotterdamcrew is nu redelijk small dit het merendeel tot morgen aan het surfen is.

Ik zelf ben Vrijdag waarschijnlijk in het mooie Rotterdam te vinden in het uitgaansgebied.
Wesley
Active DALF-er

Postby Voloscire » 17 Aug 2010, 21:46

Hey Wesley,

thanks voor je reactie! Ik heb het de komende weken even druk met meerdere dingen, maar het lijkt mij een goed idee om een avondje stappen te bespreken met Jerry, Jordy enz. als ze weer terug zijn in Nederland. :) Dat kunnen we wat mij betreft dan het beste doen in Breda of Rotterdam. Wat vind jij daarvan?

-Nick

PS. Weet jij of er nog DALF'ers actief zijn vlakbij Maastricht? Als er iemand in de buurt van de stad woont, kan ik evt. wel samen met een van de DALF'ers een meeting in Maastricht (met genoeg slaapplekken) regelen.
Voloscire
Active DALF-er

Postby Wesley » 19 Aug 2010, 12:34

Voloscire wrote:Hey Wesley,

thanks voor je reactie! Ik heb het de komende weken even druk met meerdere dingen, maar het lijkt mij een goed idee om een avondje stappen te bespreken met Jerry, Jordy enz. als ze weer terug zijn in Nederland. :) Dat kunnen we wat mij betreft dan het beste doen in Breda of Rotterdam. Wat vind jij daarvan?

-Nick

PS. Weet jij of er nog DALF'ers actief zijn vlakbij Maastricht? Als er iemand in de buurt van de stad woont, kan ik evt. wel samen met een van de DALF'ers een meeting in Maastricht (met genoeg slaapplekken) regelen.

Hey Nick,

Ik ben altijd voor een meet & greet. Kan alleen niet in de agenda kijken van genoemde leden en of er bereidheid is om naar Breda te gaan bijvoorbeeld. Mijn zegen heb je dus :).

PS: Niet echt, sorry. DALF goes Maasstricht :-) vlieGtuiG!
Wesley
Active DALF-er

Postby Jerry » 19 Aug 2010, 12:57

Er zijn praktisch GEEN Dalfers in Limburg helaas ;)

Dichtstbijzijnd wordt dan Eindhoven, Nijmegen of ergens de oostkant van Brabant in ieder geval.

Maar de crew is weer terug in het land dus we gaan snel een keer stappen!
Jerry
DutchALF Team

Postby Hugo » 20 Aug 2010, 16:28

He Volo,
Mooie foto! Van toen ik nog haar had:P Volgens mij is er genoeg animo om een keer wat te ondernemen. Heb je nog wat kunnen regelen met die jongens uit Rotterdam?
Hugo
DALF-er

Postby Stefan » 23 Aug 2010, 13:24

Hey Nick,

ik zit meestal in Eindhoven, maar ik kom oorspronkelijk uit Limburg waar ik dus ook nog wel eens te vinden ben. Lijkt me leuk om eens met wat mensen in Maastricht op stap te gaan; ik ben bereikbaar via PM.

Groet, Stefan
Stefan
DALF-er

Postby Trendsetter » 23 Aug 2010, 14:57

Yo Nick!

Leuk dat je in Maastricht gaat studeren. Het lijkt mij koel om daar een keer met wat DALFers te gaan stappen. Eens in de tijd ben ik ook op bezoek bij familie voor een weekendje. Mijn neven wonen in Sittard dus wellicht dat ik dan een keer langs kan komen hoppen in Mestrich.

Verder heb ik je al lang niet gezien, dus als ik je een keer zin hebt om te gaan stappen hier in Rotterdam of Breda, dan weet je mij te vinden :P
Trendsetter
Active DALF-er

Postby Voloscire » 21 Sep 2010, 20:03

Bedankt voor jullie reactie jongens!

Ik zit hier nu bijna drie weken en ik moet zeggen... Maastricht is echt wel nice. Je merkt eigenlijk niet zo heel erg dat je in het buitenland (hehe) zit. Achteraf gezien zou ik wel wat dichter bij het centrum willen zitten, maar het is goed te doen vanaf mij. Het is uiteindelijk een kwestie van mensen ontmoeten die hun kamer op een praktische plaats hebben, toch? ;)

Hugo en ik zullen in de toekomst nog wel in Breda zijn. Waarschijnlijk doordeweeks, maar misschien ook weleens een lang weekend. We laten het nog wel weten en hopelijk kunnen we een (mini-)meeting doen als jullie daar zin in hebben.

Stefan.. Eindelijk iemand die aardig bekend is met hier! We zullen, als ik het zo goed hoor, wel wat moeten doen om de anderen zo ver te krijgen om eens hierheen te komen. Het lijkt me in ieder geval een heel goed plan. Maastricht is echt een geweldige plek om je avond/nacht door te brengen, al mis ik een echt goede club hier.

Jordy! Lang niet gesproken man. Ben je bij de new member meeting (ok, ik weet dat je niet nieuw bent :P ) in Groningen 2 oktober?! Lijkt me relaxt om je weer eens te zien.

-Nick
Voloscire
Active DALF-er

Postby Trendsetter » 21 Sep 2010, 20:18

Voloscire wrote:Jordy! Lang niet gesproken man. Ben je bij de new member meeting (ok, ik weet dat je niet nieuw bent ) in Groningen 2 oktober?! Lijkt me relaxt om je weer eens te zien.

Ik ga mij best doen om daar bij te zijn, alleen weet ik het nog niet zeker. Ligt eraan hoe ik met mijn planning en mijn geld zit. Zou zeker leuk zijn om je weer te zien :D
Trendsetter
Active DALF-er

Next

Return to Netwerken / Reizen / Overig