| DutchALF |
|---|
|
Beste Gebruiker, Welkom of DutchALF. Het grootste en meest actieve forum in Nederland op het gebied van Sociale relaties, lifestyle en versieren. Veel mensen hebben zich al geregistreerd. Om alle fora te zien (zoals het forum over sociale relaties en versieren) en te kunnen posten zul je jezelf moeten registreren. Na registratie zie je het Nieuws & Introductie forum. Om nu toegang te krijgen tot het Attraction gedeelte van het forum dien je EERST jezelf te introduceren. Pas nadat we je introductie gelezen hebben krijg je toegang tot het Attraction gedeelte. Dit omdat het voor iedereen beter is als mensen een degelijke introductie gedaan hebben en elkaar kennen. Het attraction forum focussed zich op het verleiden van de andere sekse en praktijk workshops. Dit forum wordt gezien als de basis tot je verbetering op het gebied van jouw attraction! |
Ik weet dat er een aantal hele toffe gasten zijn hier, en dit is minstens een respectabele plek voor sameminded people te noemen. Aan de ene kant heb ik spijt dat ik het afgelopen half jaar weinig heb gedaan aan 'dat' deel van mijn leven, maar ik ben meer dan bereid om dat weer goed aan te pakken vanaf nu
. Als er interessante mensen in de regio actief zijn, zou ik graag willen aansluiten om wat meer van Maastricht en omstreken te zien. Ongetwijfeld kunnen er veel dingen van elkaar geleerd worden (al ben ik zelf vrij roestig
).
.Voloscire wrote:Ik heb een maatje uit Breda die ook interesse toonde voor DALF, dus die zal zich binnenkort ook gaan aanmelden. Wij zijn best vaak in Breda te vinden (en binnenkort ook in Maastricht). Verder kom ik ook nog geregeld in Rotterdam, dus als de Rotterdamcrew binnenkort nog wat gaat doen, let me know. Het lijkt me erg tof om jullie weer eens te joinen op een avontuur.
Dat kunnen we wat mij betreft dan het beste doen in Breda of Rotterdam. Wat vind jij daarvan? Voloscire wrote:Hey Wesley,
thanks voor je reactie! Ik heb het de komende weken even druk met meerdere dingen, maar het lijkt mij een goed idee om een avondje stappen te bespreken met Jerry, Jordy enz. als ze weer terug zijn in Nederland.Dat kunnen we wat mij betreft dan het beste doen in Breda of Rotterdam. Wat vind jij daarvan?
-Nick
PS. Weet jij of er nog DALF'ers actief zijn vlakbij Maastricht? Als er iemand in de buurt van de stad woont, kan ik evt. wel samen met een van de DALF'ers een meeting in Maastricht (met genoeg slaapplekken) regelen.
.
vlieGtuiG!

) in Groningen 2 oktober?! Lijkt me relaxt om je weer eens te zien.Voloscire wrote:Jordy! Lang niet gesproken man. Ben je bij de new member meeting (ok, ik weet dat je niet nieuw bent ) in Groningen 2 oktober?! Lijkt me relaxt om je weer eens te zien.

Return to Netwerken / Reizen / Overig
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest