DutchALF

Beste Gebruiker,

Welkom of DutchALF. Het grootste en meest actieve forum in Nederland op het gebied van Sociale relaties, lifestyle en versieren. Veel mensen hebben zich al geregistreerd. Om alle fora te zien (zoals het forum over sociale relaties en versieren) en te kunnen posten zul je jezelf moeten registreren. Na registratie zie je het Nieuws & Introductie forum.

Om nu toegang te krijgen tot het
Attraction gedeelte van het forum dien je EERST jezelf te introduceren. Pas nadat we je introductie gelezen hebben krijg je toegang tot het Attraction gedeelte.

Dit omdat het voor iedereen beter is als mensen een degelijke introductie gedaan hebben en elkaar kennen. Het attraction forum focussed zich op het verleiden van de andere sekse en praktijk workshops. Dit forum wordt gezien als de basis tot je verbetering op het gebied van jouw attraction!

Kamer in Groningen

Heb je iets nodig. En wil je kijken of iemand anders wat voor je kan doen? Dat kan hier

Kamer in Groningen

Postby Ultimatum99 » 09 Jun 2010, 10:33

Hallo :)

Ik ben dringend op zoek naar een kamer in Groningen. Als iemand nog iets weet, of goede sites heeft.. graag! Mijn budget ligt maximaal rond de 250 euro.. liefst daaronder rond de 200.

Groeten,

Remco
Ultimatum99
Active DALF-er

Re: Kamer in Groningen

Postby judha » 09 Jun 2010, 13:42

Wat is dat met al die lui die een kamer in Groningen willen?

Sorry man, ik kan je niet helpen..
judha
Active DALF-er

Postby Wesley » 09 Jun 2010, 14:40

Ik snap dat wij natuurlijk een supergaaf forum hebben en dat dit waarschijnlijk het gaafste medium is om toffe gasten te ontmoeten maar kamers zul je toch beter elders kunnen vinden ist niet.

Succes met zoeken!
Wesley
Active DALF-er

Postby Stephan » 09 Jun 2010, 15:44

Dat er een kleine kans bestaat dat je hier een kamer zult vinden, betekent niet dat je het daarom niet moet proberen. Niet geschoten is altijd mis. En o.a. voor dit soort dingen is dit deel van het forum in het leven geroepen
Stephan
DutchALF Team

Postby Ultimatum99 » 10 Jun 2010, 15:04

Kwam ook op het idee door de andere posts hier op het forum. Heb al veel uitnodigingen verstuurd via verschillende sites, maar zou natuurlijk mooi zijn als iemand hier iets weet of wat kan regelen.

Groeten,

Remco
Ultimatum99
Active DALF-er

Postby Cats » 12 Jun 2010, 11:34

Als ik wat tegenkom laat ik het je weten:)!
Cats
Active DALF-er

Postby xushaoaasd » 28 Apr 2012, 01:06

http://www.ralphslaurenoutlet.com/ Polo Ralph Lauren is regarded like a best producer of technique of lifestyle style products. For higher than 40 years, Ralph Lauren has supplied unquestionably practically nothing a complete great offer much less in comparison to most effective quality. Polo Eyewear captures a comparable signature sensibility. Cheap Polo Ralph LaurenThis assortment mixes classically emblematic shapes, for example the aviator, with refreshing concepts, for example our large Pony logo in vibrantcolors.Ralph Lauren ShirtsPolo Ralph Lauren has redefined American style. traditional and authentic, affordable Polo Ralph Lauren combines the time-honored aesthetic of East Coast Ivy League casual design and design with exact English refinement. often imitated but unquestionably not matched, Ralph Lauren outlet
Polo Ralph Lauren is regarded like a correct mark to the preppy lifestyle. The iconic polo participant logo is recognized all through the earth like a mark of heritage and authenticity. We certainly are a polo ralph lauren factory outlet store, affordable polo ralph lauren wholesale accessible and speediest free of worth transport worldwide. click here
----------------------------------------------------------------------------
Cheap Polo Ralph Lauren
Ralph Lauren outlet
Ralph Lauren Scarves
xushaoaasd
DALF-er

Return to Netwerken / Reizen / Overig