DutchALF

Beste Gebruiker,

Welkom of DutchALF. Het grootste en meest actieve forum in Nederland op het gebied van Sociale relaties, lifestyle en versieren. Veel mensen hebben zich al geregistreerd. Om alle fora te zien (zoals het forum over sociale relaties en versieren) en te kunnen posten zul je jezelf moeten registreren. Na registratie zie je het Nieuws & Introductie forum.

Om nu toegang te krijgen tot het
Attraction gedeelte van het forum dien je EERST jezelf te introduceren. Pas nadat we je introductie gelezen hebben krijg je toegang tot het Attraction gedeelte.

Dit omdat het voor iedereen beter is als mensen een degelijke introductie gedaan hebben en elkaar kennen. Het attraction forum focussed zich op het verleiden van de andere sekse en praktijk workshops. Dit forum wordt gezien als de basis tot je verbetering op het gebied van jouw attraction!

Etentje

Heb je iets nodig. En wil je kijken of iemand anders wat voor je kan doen? Dat kan hier

Etentje

Postby Olivierke » 09 Feb 2011, 23:58

Ik heb vrijdag een etentje kunnen regelen met een meisje.
Ik ken het meisje(18) al 2 jaar van op mijn vakantiewerk.
Heb er toch een vrij leuke band mee, en denk wel dat er iets zou kunnen worden.
Heb eigenlijk nog niet zo veel succes gehad bij de vrouw en dit is toch al een stap in de goede richting denk ik.

Maar nu was mijn vraag of jullie mij nog enkele tips/trucs kunnen meegeven.

Grtz Oli
Olivierke
DALF-er

Re: Etentje

Postby Jerry » 10 Feb 2011, 01:23

Olivierke wrote:Maar nu was mijn vraag of jullie mij nog enkele tips/trucs kunnen meegeven.

Mijn tip: maak je er niet te druk om.

Jullie zijn 2 mensen die samen een maaltijd gaan delen. Samen hebben jullie 40 (18+22) jaar levenservaring te bespreken of te delen dus je zal het nog druk krijgen ;)

Mocht je romantische intenties hebben met deze dame (wat ik wel verwacht, anders zou je het hier niet posten :P) ga het niet over jullie werk hebben aangezien jullie elkaar daar ook van kennen. Tenzij het aan het begin van de avond is ofzo.
Jerry
DutchALF Team

Postby Morphs » 10 Feb 2011, 01:40

Allereerst: congrats op je date :) Als ze met je wil afspreken dan ben je al een heel eind op weg en daarmee geeft ze in ieder geval al wat interesse weer.

Het is moeilijk om heel gepast advies te geven op basis van je beknopte post. Er is niet een 'truuk' oid waarmee je het laat werken. Het is vooral een kwestie van oefening en ervaring zodat je je steeds meer op je gemak voelt bij een vrouw.

Belangrijk is de volgende mindset: Zie een date niet als "de grote finale" waarin je moet presteren en geen fouten mag maken. In plaats daarvan, zie het als de speeltuin, waarin je mag spelen en nieuwe dingen mag proberen. Als je er iets van leert, dan is het bij voorbaat al een succes!

Hier een lijstje van dingen die je kunt doen die je succeskansen verhogen:
- Als je merkt dat je heel nerveus bent, benoem het dan. Zeg haar dat je het wel een beetje spannend vindt en dat je vooral een leuke en relaxte avond wilt hebben (niet het tweede deel van de zin vergeten). Je zult merken dat het benoemen het gelijk een stuk relaxter maakt, misschien voelt zij het ook zo.
- Laat haar zien hoe tof je leven is. Vertel over dingen die je mee hebt gemaakt (zoals reizen, een keer dat iets grappigs gebeurde, etc.).
- Vermijd onderwerpen waarmee je jezelf minder interessant maakt (die keer dat je heel erge last had van wratten onder je voeten, ik noem maar wat).
- Lach, maak lol. Ouwehoeren is beter dan een super serieus gesprek.
- Raak haar aan. Als je met haar aan het lopen bent, neem haar aan de arm mee. Als je samen ergens naar staat te kijken en je wilt haar aandacht, leg je hand even op haar rug . Tijdens het eten is het wat moeilijker om haar aan te raken als je tegenover elkaar zit, je kunt dan dingen met haar hand doen (ik heb vaak genoeg gevingerworsteld, ook dames vinden dat grappig). Er zijn allerlei dingetjes die je kunt gebruiken als reden om haar aan te raken of haar hand vast te pakken.
- Let vooral op haar. Heeft ze het leuk met je? Als ze uit zichzelf dingen vertelt dan is het goed. Doet ze dat niet, dan ben je nog niet op een goed gespreksonderwerp gekomen. Vraag haar naar wat ze leuk vindt om te doen etc.
- Kijk haar in haar ogen, lach. Als zij dat ook doet, dan gaat het de goede kant op.
- Als je haar wilt zoenen, zorg dan voor de mogelijkheid (rustig plekje). Rustig op haar afstappen, vastpakken en zoenen. Ja, het is altijd spannend en het is gewoon een kwestie van doen. Ook al wil ze niet, dan nog zul je je trots voelen omdat je het geprobeerd hebt.
- Enjoy.

Verwacht niet dat je al deze punten onthoudt en dat hoeft ook niet. Probeer in ieder geval 1 ding te doen dat je nog niet eerder geprobeerd hebt (zoals aanraken). De moeilijkheid zit vooral in hoe je daar zelf mee omgaat. Het proberen op zich is dus al een succes, want de volgende keer zal het makkelijker gaan.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt. Veel plezier en laat even weten hoe het gegaan is :)
Last edited by Morphs on 03 Mar 2011, 17:36, edited 2 times in total.
Morphs
Contributing DALF-er

Postby Olivierke » 10 Feb 2011, 10:42

En zoude we na het eten nog iets speciaal doen (bv. wandeling aan het water)
Of zou dit te snel zijn?
Meer tips en trucs zijn welke.

Grtz
Olivierke
DALF-er

Postby Morphs » 10 Feb 2011, 13:01

Wandeling lijkt me uitstekend! Dan heb je wat privacy, je bent aan het lopen (beter dan naast elkaar stilzitten), dus doen :)
Morphs
Contributing DALF-er

Postby Jos » 11 Feb 2011, 11:42

Olivierke wrote:En zoude we na het eten nog iets speciaal doen (bv. wandeling aan het water)
Of zou dit te snel zijn?
Meer tips en trucs zijn welke.

Grtz

Wat wil jij zelf?! (waar heb je zin in met haar)
Jos
Lifestyle Coach

Postby Olivierke » 11 Feb 2011, 15:04

Jos wrote:Wat wil jij zelf?! (waar heb je zin in met haar)

Kwil gewoon betere met de vrouwen kunnen omgaan.
En meer durven. En dingen proberen.
Olivierke
DALF-er

Postby Stephan » 11 Feb 2011, 15:08

Olivierke wrote:Kwil gewoon betere met de vrouwen kunnen omgaan.

Draai het om: "Dingen proberen" kan leiden tot "meer durven" kan leiden tot "beter met de vrouwen omgaan" ;)
Stephan
DutchALF Team

Postby Jos » 11 Feb 2011, 15:25

Olivierke wrote:
Jos wrote:Wat wil jij zelf?! (waar heb je zin in met haar)

Kwil gewoon betere met de vrouwen kunnen omgaan.

Dat is een supergoed streven.

Ik doelde met m'n opmerking op iets anders nog. Namelijk, wat vind je leuk om te doen met haar. Waar heb JIJ zin in. Je hebt vast en zeker daar gedachten over. Lijkt het je leuk samen een wandeling te gaan maken? Lijkt het je leuk om samen wat te koken. Filmpje op bed/bank te kijken...? Uiteindelijk draait het ook om: weten wat je wilt en daar duidelijk in zijn. Natuurlijk helpt het als je iets doet wat je beiden leuk vindt :).

In ieder geval, veel succes :)
Jos
Lifestyle Coach

Postby Olivierke » 12 Feb 2011, 09:24

Het etentje was een succes!
Ben derna nog iets gaan drinken met haar en goed gepraat over vanalles en nogwat.
Zei heeft bijna alles betaald dus das al geen slecht begin denk ik :D
Dan heb ik ze thuis afgezet en hebben we nog beetje verder gepraat en gelachen :P
Het was dus een zeer geslaagde avond en heb me goed geamuseerd.
Ze stuurde nog een berichtje "Kvond het heel fijn en heb een andere persoon leren kennen dan op het werk".
Olivierke
DALF-er

Next

Return to Netwerken / Reizen / Overig