| DutchALF |
|---|
|
Beste Gebruiker, Welkom of DutchALF. Het grootste en meest actieve forum in Nederland op het gebied van Sociale relaties, lifestyle en versieren. Veel mensen hebben zich al geregistreerd. Om alle fora te zien (zoals het forum over sociale relaties en versieren) en te kunnen posten zul je jezelf moeten registreren. Na registratie zie je het Nieuws & Introductie forum. Om nu toegang te krijgen tot het Attraction gedeelte van het forum dien je EERST jezelf te introduceren. Pas nadat we je introductie gelezen hebben krijg je toegang tot het Attraction gedeelte. Dit omdat het voor iedereen beter is als mensen een degelijke introductie gedaan hebben en elkaar kennen. Het attraction forum focussed zich op het verleiden van de andere sekse en praktijk workshops. Dit forum wordt gezien als de basis tot je verbetering op het gebied van jouw attraction! |
Jerry wrote:Zie al genoeg mooie tips hiertussen staan, dus zal het kort houden.
Hoewel het massa-productie meuk is, moet ik ook eerlijk bekennen dat ik mijn overhemden haal bij de H&M.
Soms heb ik daar al mooie exemplaren gezien voor slechts 10 euro. Prima spul wat ze daar hebben hangen, en bijna alleen maar slimfit modellen. Het is alleen niet heel cool om te zeggen dat ik mijn kleding bij de H&M haal, maar fuck it.
Daarnaast kan ik ook de Forecast en de Zara aanraden, mits je een wat groter budget hebt.
.Morphs wrote:Nog een ding over shoppen: soms kom je op een dag thuis met allemaal nieuwe dingen die te vet zijn, andere keren past het allemaal net niet of is het gewoon allemaal net niet goed. Het is net als vrouwen versieren

Teaser wrote:Heb je niet toevallig een vriendin die heel modebewust is? Altijd handig mee, voor de feedback. Hoewel ik er zelf vast gek van zou worden.
Afgelopen zaterdag was ik zelf even wat wezen shoppen in de Kalverstraat van Amsterdam. Daar zitten zeker veel kledingwinkels. Nu moet ik zeggen dat de collecties mijn weinig boeiden over het algemeen, het was allemaal niet heel spannend. Maar ik kwam bij CoolCat terecht op het laatst. Nooit geweest, en wist niet dat het nog bestond. Maar daar hadden ze wel leuk opvallend en origineel spul.
Heephstan wrote:Tevens ben ik best bereid (aangezien ik ook in tilburg woon, en, al moet ik het zelf zeggen, een aardige smaak heb) een keer te gaan winkelen/fashion advies te doen? Als dit geen al te grote deuk in je ego is...
[...]
En heb je echt een serieus budget (ECHT SERIEUS!) kan ik Due, Comme-ca, en jimmy's aanraden, alle 3 in tilburg. Daar haal ik meestal mijn kleding, maar dan moet je wel weten wat je doet...
. Ik had alleen zelf meer het idee om buiten Tilburg te gaan kijken, aangezien het aanbod hier vrij beperkt is vergeleken met andere steden en ik zelf nooit echt kon slagen hier. Ik zat dus te denken naar een stedentripje richting A'dam, Utrecht of iets dergelijks. Of verkijk ik me op wat Tilburg te bieden heeft?Return to Je Lichaam: Gezondheid & Uiterlijk
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest