| DutchALF |
|---|
|
Beste Gebruiker, Welkom of DutchALF. Het grootste en meest actieve forum in Nederland op het gebied van Sociale relaties, lifestyle en versieren. Veel mensen hebben zich al geregistreerd. Om alle fora te zien (zoals het forum over sociale relaties en versieren) en te kunnen posten zul je jezelf moeten registreren. Na registratie zie je het Nieuws & Introductie forum. Om nu toegang te krijgen tot het Attraction gedeelte van het forum dien je EERST jezelf te introduceren. Pas nadat we je introductie gelezen hebben krijg je toegang tot het Attraction gedeelte. Dit omdat het voor iedereen beter is als mensen een degelijke introductie gedaan hebben en elkaar kennen. Het attraction forum focussed zich op het verleiden van de andere sekse en praktijk workshops. Dit forum wordt gezien als de basis tot je verbetering op het gebied van jouw attraction! |
Dr Love wrote:Mooi man, als je zoveel kracht hebt is het toch zonde daar niet een avond of twee in de week wat mee te doen. De rest afvallen gaat dan vanzelf. Klinkt als dat je aanleg hebt, en dus ook snel resultaat.
Maar je hebt in ieder geval actie genomen toen je het genoeg vond, da's het belangrijkst.
Ace wrote:Hint: voeding.
Maarja dat moet je voor jezelf bepalen: is the juice worth the squeeze.
Ace wrote:Hehe wel grappig verhaal, was afgelopen week op de fitness. Met een gast aan het praten over schemas voor training en voeding. Een goed trainingsschema is niet zo moeilijk. Kwestie van net ff je oefeningen goed doen. Uiteindelijk toch niet meer dan 1 uur per training..
Eten daarentegen.. ligt ofcourse aan je doelen... maar dat is ONTZETTEND belangrijk en ook gelijk erg moeilijk om goed te doen. Hij gaat me binnenkort helpen om een schema opstellen voor training/voeding. Bij interesse wil ik deze best wel posten hier. Die dude is zelf nederlands kampioen bodybuilding 2009. Nu wil ik totaal geen bodybuilder worden, louter wat meer kracht/spiermassa. Maar fijn om te weten dat hij weet waar ie over praat
Return to Je Lichaam: Gezondheid & Uiterlijk
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest