DutchALF

Beste Gebruiker,

Welkom of DutchALF. Het grootste en meest actieve forum in Nederland op het gebied van Sociale relaties, lifestyle en versieren. Veel mensen hebben zich al geregistreerd. Om alle fora te zien (zoals het forum over sociale relaties en versieren) en te kunnen posten zul je jezelf moeten registreren. Na registratie zie je het Nieuws & Introductie forum.

Om nu toegang te krijgen tot het
Attraction gedeelte van het forum dien je EERST jezelf te introduceren. Pas nadat we je introductie gelezen hebben krijg je toegang tot het Attraction gedeelte.

Dit omdat het voor iedereen beter is als mensen een degelijke introductie gedaan hebben en elkaar kennen. Het attraction forum focussed zich op het verleiden van de andere sekse en praktijk workshops. Dit forum wordt gezien als de basis tot je verbetering op het gebied van jouw attraction!

Gezond Gespierd

Gezondheid, Uiteriljk, Eten, Sport, Meditatie en verwanten

Re: Gezond Gespierd

Postby Morphs » 19 Feb 2010, 14:37

Insane wrote:Ook nog erg dat ziekteverzekeringen hier gebruik van maken ze wouden mij meer laten betalen omdat mijn BMI een stuk hoger was als een deel jaar terug terwijl ik maar een vetpercentage van 12 % had :blink: .

Meen je niet! Welke verzekeringsmaatschappij is dat? Stelletje prutsers..
Morphs
Contributing DALF-er

Postby Mr. Tender » 19 Feb 2010, 21:11

Het feit dat je verzekeringsmaatschappij überhaupt je gewicht en lengte wil weten is al verdacht.. ;)
Mr. Tender
Active DALF-er

Postby Advance » 19 Feb 2010, 22:03

zo kunnen ze je opmeten en vergelijken met de registratie als ze je moeten uitbetalen ;)
misschien zie je er wel hetzelfde uit maar plastische chirurgie wordt ook steeds goedkoper :P
Advance
Active DALF-er

Postby Joost » 25 Feb 2010, 15:35

Toch leuk, dat body builden heel snel wordt geassocieerd met anabolen, maar ik snap het wel hoor, iedereen lijkt ermee bezig te zijn, toen ik begon met de verkoop van voedingssupplementen kreeg ik mer verzoeken om anabolen dan om de normale legale middelen, bijna te erg voor woorden!

maar probeer idd goed naar je voedig te kijken, dat je zwaarder wordt, wil ook niet altijd zegge vet toenamen! ;)

Vooral de langzame koolhydraten over de dag en de snelle na d training en bij het opstaan doen wonderen, eiwitten wat verhogen, voldoende groenten en fruit en je bent heel erg ver.

Tip: ga met je voeding net zo om als met je training, plannen, plannen en plannen

suc6, kom je er niet uit, gimme a mail ;)
Joost
DALF-er

Previous

Return to Je Lichaam: Gezondheid & Uiterlijk