DutchALF

Beste Gebruiker,

Welkom of DutchALF. Het grootste en meest actieve forum in Nederland op het gebied van Sociale relaties, lifestyle en versieren. Veel mensen hebben zich al geregistreerd. Om alle fora te zien (zoals het forum over sociale relaties en versieren) en te kunnen posten zul je jezelf moeten registreren. Na registratie zie je het Nieuws & Introductie forum.

Om nu toegang te krijgen tot het
Attraction gedeelte van het forum dien je EERST jezelf te introduceren. Pas nadat we je introductie gelezen hebben krijg je toegang tot het Attraction gedeelte.

Dit omdat het voor iedereen beter is als mensen een degelijke introductie gedaan hebben en elkaar kennen. Het attraction forum focussed zich op het verleiden van de andere sekse en praktijk workshops. Dit forum wordt gezien als de basis tot je verbetering op het gebied van jouw attraction!

Tips om in slaap te vallen

Gezondheid, Uiteriljk, Eten, Sport, Meditatie en verwanten

Re: Tips om in slaap te vallen

Postby Morphs » 15 Apr 2010, 13:15

Over het terugschuiven van je ritme: Ik hoorde van een huisgenoot dat het zo'n 3 dagen duurt om te wennen aan een uur eerder opstaan. Dus als je altijd om 8 uur wakker wordt en de wekker gaat opeens om 7 uur dan kost dat drie dagen voordat het helemaal in je nieuwe ritme zit.

Mijn ritme is echt volledig random de laatste weken. Ene ochtend moet ik voor 7 uur op, en diezelfde nacht ga ik pas om 2 uur slapen... gekkenwerk en nogal vervelend :(
Morphs
Contributing DALF-er

Re: Tips om in slaap te vallen

Postby 14b » 29 Apr 2010, 18:59

Als je ritme echt vaag doet kun je misschien het zaakje resetten zoals je met en jetlag kunt doen? Gewoon een nacht overslaan en pas de volgende avond redelijk vroeg gaan slapen. Een uur of negen of tien ofzo. Dan zou je rond 8 uur vanzelf wakker moeten worden.

Aan de tips zou ik toevoegen zorg dat je een half uur tot een uur voor het slapen gaat echt even iets anders doet, een stuk lezen helpt, wat youtube filmpjes kijken. Als ik een nacht niet kan slapen is dat meestal omdat ik weer heel veel informatie heb zitten opnemen op het internet ofzo. Dan blijft mijn hoofd bezig met de informatie rangschikken. En blijf ik gewoon klaar wakker.
14b
DALF-er

Previous

Return to Je Lichaam: Gezondheid & Uiterlijk