DutchALF

Beste Gebruiker,

Welkom of DutchALF. Het grootste en meest actieve forum in Nederland op het gebied van Sociale relaties, lifestyle en versieren. Veel mensen hebben zich al geregistreerd. Om alle fora te zien (zoals het forum over sociale relaties en versieren) en te kunnen posten zul je jezelf moeten registreren. Na registratie zie je het Nieuws & Introductie forum.

Om nu toegang te krijgen tot het
Attraction gedeelte van het forum dien je EERST jezelf te introduceren. Pas nadat we je introductie gelezen hebben krijg je toegang tot het Attraction gedeelte.

Dit omdat het voor iedereen beter is als mensen een degelijke introductie gedaan hebben en elkaar kennen. Het attraction forum focussed zich op het verleiden van de andere sekse en praktijk workshops. Dit forum wordt gezien als de basis tot je verbetering op het gebied van jouw attraction!

Punkrock kledingzaken gezocht: wil Rockstar look

Gezondheid, Uiteriljk, Eten, Sport, Meditatie en verwanten

Punkrock kledingzaken gezocht: wil Rockstar look

Postby Afterbite » 15 Jan 2010, 01:58

Hoi,

Ik ben momenteel bezig om mn kledingstijl iets te veranderen... Ik wil nu een beetje in de richting gaan van punkrock-stijl...mss ook beetje licht gothic grungy - zeg maar uber-pua stijl, maar nog niet zo extreem als Mystery. Ik dacht zelf eerder een stijl in de richting van Tommy Lee/ Johnny Depp/ Mick jagger/ Kurt Cobain. Zeg maar gerust richting een ROCKSTAR -look; dat is wat ik zoek. Nu zit ik met een probleem: waar kan ik dit soort kleren eigenlijk kopen?

Voorbeelden van wat ik zoek (Tommy Lee is denk ik het beste voorbeeld van wat ik zoek):
Image

Image

Image

En via de website Kinowear.com vond ik dit (maar deze winkel is alleen in de VS): ik zoek iets vergelijkbaars in NL:

Image

Image

Zelf kan ik al een eindje komen bij de River Island (Kalverstrt A'dam). Maar er zijn zoveel dingen die ik er niet kan vinden... Kennen jullie eigenlijk nog meer winkels in NL?
Afterbite
DALF-er

Re: Punkrock kledingzaken gezocht: wil Rockstar look

Postby Heephstan » 15 Jan 2010, 08:53

De Britain verkoopt punk/alto/rockkleding. Denk dat er in Adam ook echt genoeg winkels zijn. En anders moet je ze cuuustoomaaaaiiiissseee :D
Heephstan
Contributing DALF-er

Postby Jos » 15 Jan 2010, 10:52

De vraag is, wat wil je uitstralen, uiteindelijk iets wat bij je past en wie je bent nietwaar?

Deze mensen hebben niet die kleding aan om het aanhebben van de kleding. Ze hebben de kleding aan omdat dit onderdeel is van hoe zij zichzelf zien als persoon en de Lifestyle die ze erbij hebben.

Als jij in die kleren gaat lopen maar niet de lifestyle hebt die het ondersteunt, dan is er een behoorlijke mismatch. Naast dat je mensen een verkeerd beeld van jezelf geeft, is niemand in je geinteresseerd als ze ook maar een beetje inzicht in jouw lifestyle krijgen (in wat je werkelijk doet).

Misschien is het dan handig om vooral te kijken naar wat bij jou past. Hoe wil jij dat je leven eruit gaat zien. Neem je de acties om dit te behalen? En dan groeit de identiteit van kleding automatisch mee.

Natuurlijk kun je wel op een subtiele manier wat meer opvallen. Maar zorg vooral dat het past bij wie je bent. Anders hou je enkel en vooral jezelf voor de gek.

Hoe zie jij dit zelf? Ben je een rocker? Leef je het leven vaan een rocker?

Gr, Jos
Jos
Lifestyle Coach

Postby fsidontknow » 15 Jan 2010, 12:12

Je zou eens op http://www.acmetrendz.com/index.php kunnen kijken. Echter ben ik het met Jos eens, je moet gewoon dragen wat je leuk en lekker vindt en wat bij je lifestyle past. Dan zullen anderen daar ook positiever op reageren.
fsidontknow
DutchALF Team

Postby Jerry » 15 Jan 2010, 12:16

Check dan ook meteen:

http://www.large-online.nl/
Jerry
DutchALF Team

Postby Stephan » 15 Jan 2010, 12:24

Check ook de website van Masculine, een zaak uit Den Haag met mijns inziens erg coole items, hoewel redelijk aan de prijs.

Let er wel op dat je uitstraalt wat je aantrekt. Te vaak zie ik op straat stoere geklede types die enorm onzeker overkomen en je plaatsvervangende schaamte geven. Zo wil je niet worden. Als dit wel jouw ding is, kun je er wel een vette look mee maken. Upload wat foto's als je daar aan toe bent, ik ben benieuwd!
Stephan
DutchALF Team

Postby Afterbite » 15 Jan 2010, 14:23

Past het bij me? Tsja, elke keer als ik mn kledingstijl verander, dan is het weer iets anders. Ik ben in mn studententijd nu door enkele kledingstijlen gegaan, dus ja mensen hebben me door de jaren heen wel zien veranderen. Van een saaie middelbare school kledingstijl ben ik eerst gegaan naar een studentikoze stijl gegaan (veel Ralph Lauren), daarna een wat gematigde/volwassen versie ervan met wat meer simpele dingen (minder Ralph Lauren). Daarna van alles en nog wat. Soms heb ik in de week 3 verschillende stijlen (netjes/ kleurrijk/ hip). Dus past het wel bij me; ik denk dat het wel ertussen in kan...ik hou gewoon van veel verschillende soorten fashion

Ik wel aangeven...ik ga niet zo ver als Tommy Lee...ik zou eerder voor een lichtere en gematigde versie ervan gaan.
Afterbite
DALF-er

Postby Morphs » 16 Jan 2010, 13:16

Er is denk ik maar één vereiste bij kledingstijlen en dat is dat je je relaxed voelt in de betreffende kledingstijl. Dus zoals Omni terecht zegt dat je je niet onzeker voelt in een stoere outfit.

Over het typische voorbeeld van de kledingstijl van Mystery: veel gasten doen hem na in de hoop hetzelfde succes te behalen. Dat is dus NIET de goede reden, zoals Jos ook zei. Maar als je de kledingstijl gewoon heel vet vindt en je relaxed voelt in die kledingstijl, go for it.

Belangrijke pointer: Ook met kleding heb je comfort zones. Ik heb een aantal keren rondgelopen in kleding/accessoires waar ik me niet helemaal op mijn gemak in voelde, puur om eraan te wennen. Uiteindelijk heb je meer opties als je je in meer kleding relaxed voelt. Try it, het is leuk.
Morphs
Contributing DALF-er

Postby Afterbite » 16 Jan 2010, 17:28

Weten jullie mss ook (real-life/ niet-online) winkels waar ik dit soort kleren kan vinden (zodat ik het ook kan passen en checken of het wel bij me staat)? Kennen jullie dus winkels in de randstad waar ik wellicht dit soort winkels kan vinden?

Over de kledingstijl gesproken...ik voel me wel comfortabel met wat aparte kleding; heb ook al veel t-shirts met doodskoppen en slangen (van een korte fashionperiode die ik ook heb gehad). Maar ik wil wel dat ik beetje normaal voor de dag kan komen op uni. Wat ik nu ook wel zoek zijn kleren die ik ook kleren die met deze t-shirts kan combineren, want op dit moment heb ik vrijwel niets dat ik daarmee kan combineren (dat vervolgens ook een beetje normaal eruit ziet).
Afterbite
DALF-er

Postby Heephstan » 16 Jan 2010, 17:31

Afterbite wrote:Weten jullie mss ook (real-life/ niet-online) winkels waar ik dit soort kleren kan vinden (zodat ik het ook kan passen en checken of het wel bij me staat)? Kennen jullie dus winkels in de randstad waar ik wellicht dit soort winkels kan vinden?

Over de kledingstijl gesproken...ik voel me wel comfortabel met wat aparte kleding; heb ook al veel t-shirts met doodskoppen en slangen (van een korte fashionperiode die ik ook heb gehad). Maar ik wil wel dat ik beetje normaal voor de dag kan komen op uni. Wat ik nu ook wel zoek zijn kleren die ik ook kleren die met deze t-shirts kan combineren, want op dit moment heb ik vrijwel niets dat ik daarmee kan combineren (dat vervolgens ook een beetje normaal eruit ziet).

Fittz zit blijkbaar ook in rotterdam. Daar heb je soms wel apparte dingen. Verder wil de Jack and Jones ook zo iets nog wel eens doen. En coolcat ook maar dat vind ik persoonlijk echt TE fout.

Ik recycle deze ook nog even :

http://www.dutchalf.nl/lichaam-uiterlij ... html#p8168
Heephstan
Contributing DALF-er

Next

Return to Je Lichaam: Gezondheid & Uiterlijk