| DutchALF |
|---|
|
Beste Gebruiker, Welkom of DutchALF. Het grootste en meest actieve forum in Nederland op het gebied van Sociale relaties, lifestyle en versieren. Veel mensen hebben zich al geregistreerd. Om alle fora te zien (zoals het forum over sociale relaties en versieren) en te kunnen posten zul je jezelf moeten registreren. Na registratie zie je het Nieuws & Introductie forum. Om nu toegang te krijgen tot het Attraction gedeelte van het forum dien je EERST jezelf te introduceren. Pas nadat we je introductie gelezen hebben krijg je toegang tot het Attraction gedeelte. Dit omdat het voor iedereen beter is als mensen een degelijke introductie gedaan hebben en elkaar kennen. Het attraction forum focussed zich op het verleiden van de andere sekse en praktijk workshops. Dit forum wordt gezien als de basis tot je verbetering op het gebied van jouw attraction! |
ricky wrote:Kledingstijl is net als schoenen, je moet ze ff inlopen. Kortom soms moet je er even aan wennen.
De persoonlijkheid van mensen zijn voor een redelijk groot deel niet statisch, dus in dat licht hoeft 1 persoon ook niet maar 1 type kledingstijl te hebben. Echter dat gezegd, ik denk dat de meeste mensen hun kleding dragen omdat ze het vet vinden of daar zichzelf mee associëren, alto's die punk /rock-met-een-naam-erachter luisteren of hiphoppers die hip hop luisteren zijn goede voorbeelden.
Volgens Geoffrey Miller (evolutionair marketing psycholoog, 1e boek: the mating mind) dragen mensen hun kleding omdat ze ermee iets willen uitstralen voor het andere geslacht (laatst gelezen in psych magazine).
Echter is 30 seconden lichaamstaal/subcommunicatie veel meer zeggend voor mensen dan de kleding die mensen dragen. Kleding is maar een héél klein deel van deze subcommunicatie, aangezien je lichaamstaal (niet alleen houding en stem maar ook signalen die PUA's of psychologen nog niet weten) veel meer zegt, aldus Geoffrey Miller. Kortom als je rockstar look wilt, beter dat je gelijk gitaar gaat spelen en omgaat met zulke gasten, volgens Geoffrey Miller.
Overigens heb ik geen idee waarom je de rockstar look wilt, maar om David Deangelo te parafraseren:"Het zorgt er alleen voor dat je niet gelijk afgewezen wordt omdat je er niet uitziet als 1 of andere gare zwerver." Meer dan dat zal het niet voor je doen. Ik ben het met hem eens, af en toe heb ik een complimentje gekregen op bepaalde kleding van me.

Return to Je Lichaam: Gezondheid & Uiterlijk
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest