DutchALF

Beste Gebruiker,

Welkom of DutchALF. Het grootste en meest actieve forum in Nederland op het gebied van Sociale relaties, lifestyle en versieren. Veel mensen hebben zich al geregistreerd. Om alle fora te zien (zoals het forum over sociale relaties en versieren) en te kunnen posten zul je jezelf moeten registreren. Na registratie zie je het Nieuws & Introductie forum.

Om nu toegang te krijgen tot het
Attraction gedeelte van het forum dien je EERST jezelf te introduceren. Pas nadat we je introductie gelezen hebben krijg je toegang tot het Attraction gedeelte.

Dit omdat het voor iedereen beter is als mensen een degelijke introductie gedaan hebben en elkaar kennen. Het attraction forum focussed zich op het verleiden van de andere sekse en praktijk workshops. Dit forum wordt gezien als de basis tot je verbetering op het gebied van jouw attraction!

kapsel

Gezondheid, Uiteriljk, Eten, Sport, Meditatie en verwanten

kapsel

Postby Jasper » 31 Oct 2009, 15:37

Ik ben sinds een paar weken aan het experimenteren met mijn haar.

Ik wist niet goed wat voor kapsel ik wilde dus ik heb het zo laten knippen dat ik er echt van alles mee kan doen, dit is echt zwaar een aanrader!

Je kent vast wel dat gevoel wanneer je net een nieuw kapsel hebt, je bent er helemaal blij mee, krijgt leuke reacties van mensen etc. Wat nu als je gewoon de hele tijd van kapsel verwisselt? Juistem, dan krijg je de hele tijd leuke reacties :)

Ik wissel nu gewoon om de paar dagen tussen verschillende kapsels (even wat plaatjes, kon ze niet allemaal vinden)

haar naar de zijkant:
Image

haar omhoog (dit is wat ik meestal doe):
Image

haar omlaag (chilldag kapsel):
Image

De eene dag heb ik geen zin om mijn haar nat te maken of heb ik haast, hup het eene kapsel.
De andere dag denk ik laat ik eens mijn best doen, hup weer ander kapsel.

Ik lijk wel een meisje :D, toch tot nu toe super veel leuke reacties gehad.
Jasper
Contributing DALF-er

Re: kapsel

Postby Morphs » 31 Oct 2009, 16:24

Nee, je bent geen meisje.... je bent gewoon een metrosexuele man :)

Ik heb zelf vaak nr. 2, omhoog. Warrig lukt me op de een of andere manier niet heel goed met mijn huidige kapsel. Dat naar de zijkant lijkt me leuk om te proberen.

Komen we bij punt twee, welke haarproducten? Ikzelf gebruik DOOP.
Image

Op dit moment meng ik de Outsider (een soort klei) met de Freaker (meer gel/gom) zoals mijn kapster dat ook doet. Is al wat meer advanced stuff. De Ruler is ook erg goed. Boss gebruikt weer de Player. Potje kost 18 euro, wat veel lijkt. Maar je hebt weinig nodig en je zult NOOIT, maar dan ook NOOIT meer goedkope haarproducten willen. Trust me on this one. Het verschil is te belachelijk groot...
Morphs
Contributing DALF-er

Postby Jasper » 31 Oct 2009, 16:31

Ik gebruik zelf ook gel die mijn kapper altijd gebruikt, ook vrij prijzig iets van 15 euro.

Image
Je haar word er echt kanon hard van.

voor het kapsel naar de zijkant / beneden gebruik standaard wax en goedkopere gel.
Jasper
Contributing DALF-er

Postby krazj » 31 Oct 2009, 17:53

wat een vrouwen topic.. maar goed ben er zelf ook wel mee bezig haha.. Ik laat het wat langer groeien(nu het nog kan, ik word geloof ik nogal kaal :P) Anyway.. ik heb enorme krullen, en die heb ik 15 jaar niet laten zien.. Nu dus wel dus! Ik gebruik brylcreem daarvoor, en dat werkt echt super goed!

Image

Daarnaast is mijn haar zo eigenwijs als ik, dus echt te kammen is het niet :P
krazj
Contributing DALF-er

Postby Daddy Cool » 31 Oct 2009, 18:41

Murrays FTW
Image

en Natuurlijk deze gel:
Image

Beiden slechts 5 euro per blikje / pot.
Murray's kan je een heel jaar mee door. Is alleen beetje heel erg vet af en toe :P
Die taft zooi doe je ook een behoorlijke tijd mee, je haar woord steenhard en maar 5 euro :P
Daddy Cool
Approach Coach

Postby Jerry » 01 Nov 2009, 12:01

Ik gebruik de allergoedkoopste grote kleurige potten van de AH :geek:

Geel of groen, gewoon de sterkste, en ik heb zelf eigenlijk weinig te klagen.
Ik hou er alleen zelf niet heel erg van als m'n haar 'te lang' wordt, dus als het niet goed overeind blijft staan of als het er belachelijk uitziet als het overeind staat. Binnenkort dus maar weer eens naar de kappen :P

Maar ik heb ook zelf het idee dat je kapsel omhoog/naar beneden/opzij niet heel erg veel uitmaakt voor de beoordeling van anderen. Eerder de lengte van je haar of bizarre dingen zoals hanenkammen en dergelijke zullen hier verandering in brengen denk ik. Nu is het gewoon 3 vormen van warrig ;)
Jerry
DutchALF Team

Postby Trendsetter » 02 Nov 2009, 23:19

Longbow wrote:Ik gebruik de allergoedkoopste grote kleurige potten van de AH :geek:

Geel of groen, gewoon de sterkste, en ik heb zelf eigenlijk weinig te klagen.
Ik hou er alleen zelf niet heel erg van als m'n haar 'te lang' wordt, dus als het niet goed overeind blijft staan of als het er belachelijk uitziet als het overeind staat. Binnenkort dus maar weer eens naar de kappen :P

Maar ik heb ook zelf het idee dat je kapsel omhoog/naar beneden/opzij niet heel erg veel uitmaakt voor de beoordeling van anderen. Eerder de lengte van je haar of bizarre dingen zoals hanenkammen en dergelijke zullen hier verandering in brengen denk ik. Nu is het gewoon 3 vormen van warrig ;)

Volgens mij maken de drie vormen inderdaad ook niet zo uit, zijn inderdaad drie identiek messy kapsels alleen net iets anders. Met mijn huidige haar zou ik sowieso twee en drie kunnen doen. Heb meestal mijn eigen vorm van messy, die wel enigzins op twee lijkt.

Ik vraag regelmatig gewoon aan mijn kapsters of ze weer wat nieuws voor mij weten, meestal is het niet drastisch anders maar toch net even een ander touch. Heb ik af en toe nodig, doe nooit mijn haar precies hetzelfde. Al valt volgens mij niemand dat echt op, omdat het meestal wel dezelfde lengte is.
Trendsetter
Active DALF-er

Postby Reza » 05 Nov 2009, 20:50

peacock
Reza
Active DALF-er

Postby Jase » 20 Dec 2009, 18:53

Ik knip mijn haren altijd zelf dat bespaard mij geld.
Ik meng meestal Glue gel met wax en maak dan een warrig effect.
Jase
DALF-er

Postby Advance » 04 Jan 2010, 12:27

ik zit zelf ook altijd veel te rotzooien met mijn haar (en facial hair)
ik heb het probleem dat ik nooit weet wat ik er mee moet
dus sinds kort laat ik me milimeteren (heb ik nu ook btw)
en dan laat ik het groeien en op bepaalde lengtes doe ik mijn haar anders
mm (milimeteren)
stekeltjes
Dinozzo style (van ncis)
warrig
joey style (van friends)
kapsel nmr2 van opening post
en dan iets wat ik geen naam an geven (of weet hoe het heet)
kuif
en dan weer mm

bevalt me goed en zo hoef ik maar 1x in de 2maanden naar mijn tante die er dan de tondeuse overheen gooit

qua gel is het meestal nivea ultrastrong gemixd met wat lidlgel en soms wat wax
Advance
Active DALF-er

Next

Return to Je Lichaam: Gezondheid & Uiterlijk