| DutchALF |
|---|
|
Beste Gebruiker, Welkom of DutchALF. Het grootste en meest actieve forum in Nederland op het gebied van Sociale relaties, lifestyle en versieren. Veel mensen hebben zich al geregistreerd. Om alle fora te zien (zoals het forum over sociale relaties en versieren) en te kunnen posten zul je jezelf moeten registreren. Na registratie zie je het Nieuws & Introductie forum. Om nu toegang te krijgen tot het Attraction gedeelte van het forum dien je EERST jezelf te introduceren. Pas nadat we je introductie gelezen hebben krijg je toegang tot het Attraction gedeelte. Dit omdat het voor iedereen beter is als mensen een degelijke introductie gedaan hebben en elkaar kennen. Het attraction forum focussed zich op het verleiden van de andere sekse en praktijk workshops. Dit forum wordt gezien als de basis tot je verbetering op het gebied van jouw attraction! |

Dat hier nog niks is gepost! Een beugel nemen op volwassen leeftijd is een hele stap, goed gedaan. Zijn de slotjes nog wel te zien of kan dat tegenwoordig ook aardig weg gemoffeld worden?

Dikke props hiervoor man! Zelf heb ik het ook wel eens overwogen ondanks dat er weinig mis is met m'n gebit... kun je een inschatting geven van de kosten?
WhiteKnight wrote:Niet om te gaan zeiken of negatief te doen, ik ben bij 2 DALF meetings geweest en daar liepen veel mensen rond die echt wel een beugel konden gebruiken of een keer mochten bleken. Een mooi gebit maakt je een stuk aantrekkelijker. Veel mensen zeggen "ja dat kost me veel geld", klopt. Maar aantrekkelijkheid mag ook wel iets waard zijn, in mijn opinie.
007 wrote:Ik liep bij een orthodontist en ben niet helemaal tevreden met het resultaat. Ben wel van plan om in de toekomst opnieuw naar een orthodontist te gaan.
Ik vraag mij wel af welke tijden een orthodontist hanteert in verband met een werkweek van 40 uur.
Ten derde vind ik die (minieme) verbetering van mijn gebit niet van dusdanig belangrijke aard om me daar nu op te gaan richten. Uiterlijk (waaronder gebit) geeft je wat dat betreft slechts een voorsprong. Die tijd/geld/moeite kan ik beter in iets stoppen wat een groter effect heeft op mijn persoonlijke ontwikkeling. Wat dat betreft wil ik maximum leverage bereiken.
k vind het overigens wel tof van je dat je die stap zet. Ik heb er respect voor dat je zover uit je comfortzone durft te stappen om dit op te lossen. Ik hoop dat het resultaat je zal bevallen.

WhiteKnight wrote:Maar het is niet dat "onaantrekkelijke mensen" opeens super aantrekkelijk worden.
WhiteKnight wrote:Het resultaat duurt nog echt lang, maar het voordeel is: ik hoop er zelf helemaal niets voor te doen.
Daar is waarschijnlijk een goede reden voor dat het niet te koop is in de winkel. Ik ken de details van dit specifieke product niet, maar ik weet wel dat er veel troep op de markt is op dit gebied, met meer schadelijke dan positieve gevolgen. Wat dat betreft luister ik liever naar mijn tandarts of andere experts en betaal ik een paar knaken meer.Jasper wrote:mag niet in de winkel verkocht worden hier in NL, maar in amerika is het gewoon legaal en gebruikt iedereen het.
Return to Je Lichaam: Gezondheid & Uiterlijk
Users browsing this forum: Google [Bot] and 2 guests