DutchALF

Beste Gebruiker,

Welkom of DutchALF. Het grootste en meest actieve forum in Nederland op het gebied van Sociale relaties, lifestyle en versieren. Veel mensen hebben zich al geregistreerd. Om alle fora te zien (zoals het forum over sociale relaties en versieren) en te kunnen posten zul je jezelf moeten registreren. Na registratie zie je het Nieuws & Introductie forum.

Om nu toegang te krijgen tot het
Attraction gedeelte van het forum dien je EERST jezelf te introduceren. Pas nadat we je introductie gelezen hebben krijg je toegang tot het Attraction gedeelte.

Dit omdat het voor iedereen beter is als mensen een degelijke introductie gedaan hebben en elkaar kennen. Het attraction forum focussed zich op het verleiden van de andere sekse en praktijk workshops. Dit forum wordt gezien als de basis tot je verbetering op het gebied van jouw attraction!

Welkom nieuwe leden

Introduceer jezelf hier en krijg toegang tot het Attraction gedeelte van het forum en meer...

Welkom nieuwe leden

Postby Jeroen » 28 Aug 2009, 10:05

Omdat jullie met zo veel tegelijk op het forum komen, dacht ik laat ik het iets makkelijker doen, en jullie allemaal verwelkomen in 1 post!

Echt super om te zien dat er zoveel mensen fanatiek met hun lifestyle bezig zijn en ieder dat op zijn eigen manier doet!

Als DutchALF zijnde willen we een thuisplaats bieden voor iedereen die practisch met lifestyle en attraction bezig wil of is. Allerlei technieken, ideeën en invloeden worden besproken, en iedereen is welkom voor de discussie. Als Dutchalf zijnde hebben we een duidelijk filosofie, hierdoor is het helaas niet mogelijk om alle denkwijzes op het forum te hebben. We hopen dat iedereen respecteerd waar we voor staan en dit forum gebruiken waarvoor hij bedoelt is!

Hoe en wat precies volgt vanzelf na een paar keer mee gaan stappen, posten en leren! De vuistregel die we aanhouden is alsvolgt: Als je je moeder een post niet zo laten lezen, hoort hij niet op DutchALF.

Het bespreken van truukjes, manipuleren, brag/lay reports, routines, vrouwen als middel/object gebruiken, respectloosheid kunnen andere fora gebruikt worden. Daar is super veel informatie te vinden en degene die daar behoefte aan hebben adviseer ik daar een kijkje te nemen.

Gelukkig blijkt, en ik hoop dat dat ook bij jullie zo is, dat na korte tijd mensen zien dat hoe het er op dutchalf toe gaat echt heel leuk, leerzaam en gezellig is. Dat een natural levenstijl heel effectief en bevrijdend is, ook voor de gene die niet gezegend zijn met super sociale vaardigheden(of dat denken ze tenminste). Sommige blijven moeite houden met wat we hier doen, om allerlei redenen, we hopen dat die mensen respect hebben voor onze filosofie en daar goed mee omgaan!

De redenen achter de filosofie staan op dit moment verspreidt over het forum, ik hoop jullie in het echt te ontmoeten en een keer het over de hoe, wat en waarom van DutchALF te hebben.

Ik hoop jullie allemaal te kunnen ontmoeten en hoop dat jullie ook zo zoveel uit DutchALF halen als wij dat doen!

- Jeroen
Jeroen
Lifestyle Coach

Re: Welkom nieuwe leden

Postby Daddy Cool » 28 Aug 2009, 16:20

Mooi gezegd :)
Daddy Cool
Approach Coach

Postby Frank » 28 Aug 2009, 19:22

Ik hoop dat iedereen zich hier net zo welkom voelt als ik op dit moment.

Mooie woorden en ook ik ervaar steeds vaker dat open en eerlijk zijn veel meer moed vergt dan grote verhalen ophangen. Met de eerste zal je moeder ook blijer zijn. ;-)

Geen marketing dus, behalve misschien van word-of-mouth. Respect.
Frank
Contributing DALF-er

Postby Jos » 29 Aug 2009, 06:54

Ik kan me nog zo goed herinneren het moment dat ik met Jeroen goed in contact kwam en dat we het hadden over 'natural game & lifestyle'. Op dat moment was ik één van de personen die die hard pua materiaal leerde en vooral enthousiast werd als er weer een nieuwe methode werd uitgebracht. Dit gaf mij namelijk weer nieuwe stof waarmee ik weer vol zelfvertrouwen in-field kon gaan. Het duurde alleen een tijd voordat ik uberhaubt iets écht ging toepassen. Ik wist wel veel maar mijn 'frequency' lag veels te laag; als je weinig meiden aanspreekt dan leer je niet zoveel. Wel had ik al veel meer approaches gedaan in mijn hoofd. Stukje bij stukje werd ik beter en wist ik op een gegeven moment heel goed meiden te versieren met The MM/RSD/DD - een soort van utlimate combi so to say. Echter de realisatie kwam dat die gesprekken niet écht van mij waren. Ik was wel diegene waar de woorden van uit de mond kwamen maar deze woorden waren niet van mij. Bovendien voelde de gesprekken niet natuurlijk, niet authentiek. Het lijkt wel bijna fight club waarin je een alter ego gecreeerd hebt die bepaalde dingen doet die jij zelf eigenlijk toch niet doet, of toch wel? Naarmate de tijd vorderde kreeg ik steeds meer een onbehagelijk gevoel. Hoe past dit in mijn leven? Okay, dan kan ik in de club een vrouw aardig versieren, then wat? Maakt mij dat een sociaal cool persoon in het dagelijks leven? Niet per see! Wat doe ik op een eerste date, wat zeg ik dan? En op een derde? Opeens was je je zelfvertrouwen 'kwijt' omdat je nu niet je alter ego in de club was en je het 'zelf' moest gaan doen. Ik was eigenlijk geen ruk gegroeid als Jos 'zelf'!

Wat was dat een fijn moment, dat gesprek met Jeroen wat ik toen had. "Jos, heb je er weleens over nagedacht dat het ook op een andere manier kan?" - "Hoe bedoel je?" - "Wat nou als je op een natuurlijke en congruente manier sociaal kunt zijn en daardoor beter wordt met vrouwen?" - "Ja, dat klinkt heel leuk, maar hoe doe ik dat, ik weet niet wat ik moet zeggen normaal gesproken" - "Jos, je weet heel goed wat je kunt zeggen, je hebt dagelijks weet ik veel hoeveel gesprekken met verschillende mensen, dit doe je al 22 jaar. Waar het om gaat is dat je leert authentiek jezelf te presenteren en jezelf 'vrij' voelt in sociale situaties waardoor je 'meer jezelf kunt zijn'.

Meteen na dit gesprek zat ik vol enthousiasme en nieuwschierigheid om eindelijk de stap te nemen, mijn angsten te overwinnen, mijn sociale comfort zone te verbreden, en de gedachte dat ik écht weer mezelf kon zijn in alle situaties was zooo bevrijdend. Ik wist nog niet precies hoe ik het ging doen maar er zat een toekomst, heel veel toekomst.

Ik kan me zoooo goed voorstellen hoe jullie je kunnen voelen als je het Dutch Attraction & Lifestyle Forum en The Natural.nl ziet en wellicht al of nog niet een soortgelijke realisatie hebt gehad. Misschien ben je al mee wezen stappen en zie je op dat moment in waarom dit Forum zo bijzonder is en absoluut verschillend dan de PUA forums die je wellicht gewend bent. Ik vind het ook zooo fijn dat ik steeds nieuwe aanmeldingen zie en iedereen enthousiast zie reageren. Naarmate je op dit forum actiever bent zowel in de theorie als de praktijk zul je ongetwijfeld ook deze fijne realisatie krijgen. Hoe fijn zou het zijn om jezelf 'vrij' te kunnen voelen, jezelf 'authentiek' te kunnen voelen, jezelf 'sterk' te kunnen voelen, jezelf 'bijzonder' kunnen voelen? Dat is waar het hier om gaat.

Ik kan me voorstellen dat het voor jullie nog wat vaag over kan komen. Wat bedoelt Jos precies met natural game & lifestyle, hoe kan ik mezelf sterk voelen en bijzonder? Hoe hoe hoe doe ik dit dan? In het begin dat ik 'natural game & lifestyle' ging toepassen ging mijn 'game' achteruit, maar het voelde wel een stuk fijner en echter. Hierna is het exponentieel gegroeid en ben ik écht gaan groeien als persoon. Soms weet je niet precies hoe je iets gaat bereiken en moet je even wat moeilijkere tijden overkomen. Het is te makkelijk om terug te vallen in oude veilige patronen. Waar zal de échte groei zitten?

Op dit moment is de realisatie al een MAJOR step Forward. Sommige mensen in de PUA community hebben dit na 6 jaar nog niet, en iedereen heeft zijn eigen tempo.

Mocht je het nog niet helemaal vatten of mocht je geprikkeld zijn en beginnen te snappen of al snappen wat we hier écht doen dan kan ik jullie vooral aanraden met elkaar contact op te nemen. Discusiseer erover met elkaar, zoek de andere leden op, ga mee stappen.

Ik ben zo enthousiast op dit moment, en dat om 10 voor 9 met een 8 uur cursus voor de boeg en 3 uur slaap achter de rug ;). Ik hoop dat jullie net zo enthousiast worden als dat ik dat ben.

Nogmaals welkom, heel veel plezier op het forum.

DutchALFers are Heroes :D

Ciao, Jos
Jos
Lifestyle Coach

Postby Stephan » 31 Aug 2009, 11:41

Ik vind het ook echt vet dat er zoveel nieuwe leden bijkomen. Ik kijk er naar uit jullie te ontmoeten op de meeting van 11 september.
Stephan
DutchALF Team

Postby Voloscire » 01 Sep 2009, 19:20

Hele inspirerende woorden :) !

Één ding is zeker; enthousiasme is echt aanstekelijk. Ik vind het heel fijn om te merken dat vrijwel iedereen hier een enthousiaste, doch zeer kalme en relaxte attitude heeft. Nou heb ik nog niemand in het echt ontmoet, maar als ik het forum zo snel even doorblader, kan ik daar toch wel aardig mijn conclusies uit trekken denk ik.

Ook mijn enthousiasme voor de toekomstige persoonlijke groei maakt mij erg enthousiast. Ik ben hier altijd wel mee bezig geweest in mijn leven, maar zoals Jos al goed aangeeft, je hebt van die momenten van pure realisatie... Er moet iets veranderen en wel zo snel en goed mogelijk!

Ik ben aan de ene kant wel een beetje bang dat een aardige periode van PUA-materiaal mij tegen gaat werken, vooral bij de eerste omschakelingen. Gelukkig ben ik altijd een beetje huiverig geweest met het gebruiken van iemand anders zijn woorden en 'truukjes', alleen zal de bepaalde denkwijze mij nog wel lang eigen blijven. Graag zou ik met een schone lei willen beginnen, maar ik denk dat dit best moeilijk zal zijn om te realiseren. Ik ga er van uit dat ik vanuit het dal naar boven zal moeten klimmen, vanaf het laagste punt mogelijk. Alleen op die manier zal ik denk ik het snelste gaan leren (maar uiteraard ook het hardste op mijn plaat gaan :P ).

Ik voel me een beetje verplicht om naar de meeting van 11 september te komen en ik baal echt dat ik al wat anders gepland heb staan :| .

PS.

Hoe is je cursus uiteindelijk gegaan Jos, met maar 3 uur slaap van tevoren ? :D
Voloscire
Active DALF-er

Postby Jerry » 02 Sep 2009, 13:40

Het is echt ongeloofelijk wat er in een maand tijd allemaal kan gebeuren. Ik ga nét even op vakantie en moet je eens kijken hoe DutchAlf is als ik terugkom ;) Respect voor het aanbrengen/aantrekken van zoveel nieuwe enthousiaste helden en het opbouwen van zo'n geweldig respectvol en compleet forum!

Niet alleen is het me opgevallen dat 'de nieuwen' de laatste in grote getalen zijn komen opdagen alhier, maar ook hun post-frequentie en inhoud zorgen ervoor dat de qualiteit van dit forum alsmaar beter wordt! Props to the newbees :D
Jerry
DutchALF Team

Postby Voloscire » 15 Sep 2009, 19:35

Zo, er zijn echt superveel nieuwe leden gejoined deze laatste week, bizarrrr!

Zoals Danny al tegen me zei, het werven op The Attraction Forums was wel aardig succesvol :D .

Welkom iedereen :mrgreen: .
Voloscire
Active DALF-er

Postby Ace » 16 Sep 2009, 16:54

Welkom op DutchALF boys! Iedereen apart verwelkomen na een maand afwezig geweest zijn, is misschien goed voor de postcount, not so much voor mijn tijd ;)

We zijn wel echt ontzettend gegroeid, j6!
Ace
Contributing DALF-er

Postby Trendsetter » 16 Sep 2009, 20:36

Wow! Die nieuwe leden blijven maar binnen komen, vandaag weer. Props voor je wervingsactiviteiten Danny. :ugeek:

Alle nieuwe leden bij deze welkom!
Trendsetter
Active DALF-er

Next

Return to Introduceer jezelf