DutchALF

Beste Gebruiker,

Welkom of DutchALF. Het grootste en meest actieve forum in Nederland op het gebied van Sociale relaties, lifestyle en versieren. Veel mensen hebben zich al geregistreerd. Om alle fora te zien (zoals het forum over sociale relaties en versieren) en te kunnen posten zul je jezelf moeten registreren. Na registratie zie je het Nieuws & Introductie forum.

Om nu toegang te krijgen tot het
Attraction gedeelte van het forum dien je EERST jezelf te introduceren. Pas nadat we je introductie gelezen hebben krijg je toegang tot het Attraction gedeelte.

Dit omdat het voor iedereen beter is als mensen een degelijke introductie gedaan hebben en elkaar kennen. Het attraction forum focussed zich op het verleiden van de andere sekse en praktijk workshops. Dit forum wordt gezien als de basis tot je verbetering op het gebied van jouw attraction!

Mijn introductie

Introduceer jezelf hier en krijg toegang tot het Attraction gedeelte van het forum en meer...

Mijn introductie

Postby Annie2403 » 14 Jun 2011, 15:21

Hallo allen,

Ik ben een 27 jaar oude meid, 3 maanden geleden verhuisd naar Den Haag (waar ik letterlijk niemand kende) en al weer veel te lang vrijgezel. De reden dat ik me hier aanmeld is dat ik graag tips zou krijgen hoe ik hier een sociaal leven kan opbouwen buiten de mensen waar ik mee werk. Niet dat zij niet superaardig zijn, maarja.. die zie ik al 40 uur per week. Naast dat sociale leven wil ik ook heel graag leren 'daten'. Ik heb 1 lange relatie gehad, en heb eigenlijk nooit meer ge-date sinds dat voorbij is (alweer 2 jaar). Ik heb geen enkel idee hoe ik contact moet maken met de juiste mannen, terwijl ik niet bepaald onaantrekkelijk ben (A) .

Hoewel ik niet echt een actieve poster ben, zal ik wel proberen regelmatig in te loggen op dit forum. Al is het alleen maar om mee te lezen wat anderen in soortgelijke situaties proberen.

Alle hulp is welkom!
Annie2403
DALF-er

Re: Mijn introductie

Postby Morphs » 14 Jun 2011, 16:40

Hola, welkom op het forum.

Duidelijke introductie, als ik het zo lees wil je graag je sociale cirkels uitbreiden in je nieuwe stad.

Heb je daar zelf al ideeen over, hoe je dat zou kunnen doen? Hoe zou je meer mensen tegen kunnen komen en wat zou er voor nodig zijn om contacten op te doen?

En wat stel je precies bij het dating voor, heb je daar een bepaald beeld bij of juist niet?

Over het algemeen geldt dat wat vrouwen in mannen zoeken, min of meer gelijk is aan wat mannen in vrouwen zoeken. Veel vaker dan je denkt kun je daarom zelf antwoorden geven op vragen, door je de situatie vanuit het oogpunt van de ander in te beelden.

Oh, en laat je vooral niet tegenhouden door de algemeen aanvaardde gedachte dat mannen op vrouwen af moeten stappen. Dat zou namelijk betekenen dat jij als vrouw machteloos bent. Een gesprekje kan iedereen beginnen :)
Morphs
Contributing DALF-er

Postby Annie2403 » 15 Jun 2011, 10:14

Hi Morphs,

Bedankt voor je reactie! Ik wil inderdaad graag mijn sociale cirkel uitbreiden. Ik denk erover om op yoga te gaan, maar ben er nog niet helemaal over uit of het iets is wat ik echt leuk vindt. Ik vind het moeilijk om te zeggen hoe ik meer contacten op zou kunnen doen. Ik voel me niet op mn gemak als ik in mn eentje naar de kroeg o.i.d. ga, dus dat zal ik niet snel doen.

Bij het dating hoop ik eigenlijk op een leuke avond, met de mogelijkheid tot een vervolg. Wel grappig dat je zegt dat mannen eigenlijk hetzelfde zoeken in vrouwen als andersom. Zo had ik er nooit over nagedacht.

Eerstvolgende x dat ik een leuke man zie ga ik een praatje ermee maken (als ik durf :$ ).
Annie2403
DALF-er

Postby Jasper » 15 Jun 2011, 11:31

zelf ben ik een kleine twee jaar geleden naar den haag verhuisd, ook ik kende er niemand behalve de huisgenoot waarmee ik ging samenwonen.

Een paar tips van mijn kant:

-Je wilt mensen leren kennen naast je collega's. De beste manier is natuurlijk om via via nieuwe mensen te leren kennen! Ga buiten je werk juist dingen met collega's doen, al is het alleen maar om via hun nieuwe mensen te leren kennen.

-Als je dansen leuk vind: iedere woensdagavond is er een salsa avond in de boterwaag (grote markt), alleen uitgaan is misschien eng maar ik denk dat de stap naar zo'n avond een stuk lager is. Al ga je maar even kijken hoe het is!

-Wanneer je wilt uitgaan: het feest van sinterklaas of millers zijn aanraders. Vermijd de kluis, danzig of het paard vanwege het jonge publiek.

-Sport. Je gaf het zelf al aan, zoiets als yoga is natuurlijk een uitstekende manier om nieuwe mensen te leren kennen. Je twijfelt nog of yoga iets voor jouw is? Er zijn vele vormen van yoga (de een meer gericht op meditatie/onstspanning, de ander meer gericht op fitness/conditie) + plekken in den haag waar je yoga kunt beoefenen, ga gewoon eens een proefles nemen wat heb je te verliezen!

-Ook zijn er in den haag genoeg cursussen te volgen, dit is natuurlijk een uitstekende manier om mensen te leren kennen met dezelfde intresses.

-Een vriendschap met iemand opbouwen die je voor het eerst ziet is moeilijk (alhoewel niet onmogelijk), daarom is het gewenst om ervoor te zorgen dat je die persoon regelmatig ziet (bv. wekelijks bij yoga/cursus). Dan zal veel makkelijker en natuurlijker zijn om met iemand bevriend te raken.

En hou natuurlijk altijd in je achterhoofd dat de eerste paar stapjes het moeilijkst zijn, wanneer je eenmaal wat mensen kent zal de mogelijkheid om je sociale kring uit te breiden steeds groter zijn. Onthoud ook dat iedereen het leuk vind om nieuwe mensen te leren kennen!!!

o ja en welkom natuurlijk :)

(ps: mijn huidige vriendin sprak mij aan tijdens het uitgaan!)
Jasper
Contributing DALF-er

Postby 14b » 15 Jun 2011, 13:17

Tipje wat ik een vriendin gegeven had die hetzelfde probleem had... Maak een eisen-lijstje. Het is echt niet moeilijk voor een vrouw om mannen op te pikken. Maar zorg dat je je criteria dusdanig legt dat je er zelf happy van wordt. Anders kun je beter een cavia nemen. Zorg dat je goed weet wat je wilt. (A)

Verder zou ik suggereren doe eens nazoeken wat het "balts gedrag" van de mens is zodat je weet hoe mannen laten zien als ze interesse in je hebben. En dat jij dan weet wat je moet doen om ze aan te moedigen. Het is zowiezo onwijs leuk om beeld te krijgen op wat er in je omgeving aan flirtgedrag rondvliegt.
14b
DALF-er

Postby Annie2403 » 16 Jun 2011, 18:45

Thanks voor de tips!

Ik ga zeker even google-en wat 'balts' gedrag is en hoe je het herkent :D Ben erg benieuwd..
En uiteraard helemaal gelijk, de eerste stapjes zijn het moeilijkst, ik ga op zoek naar een goeie sportclub en uiteraard laat ik weten of het een beetje lukt
Annie2403
DALF-er

Return to Introduceer jezelf