DutchALF

Beste Gebruiker,

Welkom of DutchALF. Het grootste en meest actieve forum in Nederland op het gebied van Sociale relaties, lifestyle en versieren. Veel mensen hebben zich al geregistreerd. Om alle fora te zien (zoals het forum over sociale relaties en versieren) en te kunnen posten zul je jezelf moeten registreren. Na registratie zie je het Nieuws & Introductie forum.

Om nu toegang te krijgen tot het
Attraction gedeelte van het forum dien je EERST jezelf te introduceren. Pas nadat we je introductie gelezen hebben krijg je toegang tot het Attraction gedeelte.

Dit omdat het voor iedereen beter is als mensen een degelijke introductie gedaan hebben en elkaar kennen. Het attraction forum focussed zich op het verleiden van de andere sekse en praktijk workshops. Dit forum wordt gezien als de basis tot je verbetering op het gebied van jouw attraction!

Introductie Visions!

Introduceer jezelf hier en krijg toegang tot het Attraction gedeelte van het forum en meer...

Introductie Visions!

Postby visionsofvalor » 17 Dec 2011, 17:22

Hallo :) ik ben Shujan, 27 jr en woon/werk in Den Haag.
Ik ben vooral geinteresseerd in het praktijk gedeelte van DutchALF, nieuwe mensen leren kennen en de "draad" weer oppakken van actief socializen. Ik was 7 jaar geleden begonnen in het toenmalige pick-up forum community, waarvan het merendeel inmiddels gestopt is of naar dutchattraction.nl zijn gegaan. Al te snel kreeg ik mijn eerste vriendinnetje, en verliet ik uit luiheid "the game". Ondertussen is die relatie bijna een jaar voorbij en ben ik nog steeds single; hopeloos onbekwaam in het flirten, tot spijt van alle dames die mij zo graag beter willen leren kennen :$

Wat ik graag wil:
Het lijkt me super om weer aanwezig te kunnen zijn bij meetings, nieuwe vrienden te maken en bovenal om weer de broodnodige charmes te ontwikkelen in mezelf bij knappe vrouwen :wub: (A)

Mijn voorkeurssteden om lekker uit te gaan zijn Den Haag en Utrecht, daarna Rotterdam en Amsterdam. Breda is ook een optie aangezien ik daar mijn ouderlijk huis heb, met altijd wel een slaapkamer vrij ^^

Ik sta open voor PM's en uitnodigingen voor weekend-activiteiten!

Groet,

Shujan :D
visionsofvalor
DALF-er

Re: Introductie Visions!

Postby Morphs » 18 Dec 2011, 14:14

Welkom op het forum Shujan. Helaas is DutchAlf een ietwat stille dood gestorven. Vrijwel niemand post hier meer.. ik ben zelf geen admin, maar misschien dat een van de admins nog wel een melding van je registratie krijgt en je volledige forumtoegang geeft zodat je alles kunt lezen.

En natuurlijk kun je me pm'en om zo wat verder te kletsen :)
Morphs
Contributing DALF-er

Postby thoms04 » 19 Dec 2011, 10:38

He visions. Toch nog welkom.
Morph, ik ben benieuwd. waar hang jij nu meestal rond?
thoms04
DALF-er

Postby visionsofvalor » 20 Dec 2011, 21:12

Naja wat een afgang, ik had dit niet verwacht. Is er een ander levend forum waar velen van jullie naar toe zijn verhuisd, of zijn mensen echt gestopt met de forum community? :|

Morphs, thoms, doen jullie nog aan cold approaching of whatever? Of is dat nu ook uitgestorven :'(
Lezen+denken heb ik geen interesse in, dat doe ik al 10 jaar lang.. NL lounge was voor mij de enige manier om tot echt approachen te komen via meetups
visionsofvalor
DALF-er

Postby Jasper » 23 Dec 2011, 23:21

neem eens een kijkje op:
http://www.dutchattraction.nl/

daar zijn genoeg actieve te mensen te vinden en ook regelmatig meetings in bv. Den Haag
Jasper
Contributing DALF-er

Postby Morphs » 24 Dec 2011, 11:17

DA leeft inderdaad nog. Wel wat meer een pick-up benadering van het geheel, maar dat maakt voor approachen in principe niet zoveel uit.

Veel DALF leden zijn wat rustiger aan gaan doen het afgelopen jaar. O.a. doordat er wat relaties waren ontstaan geloof ik. Dan heb je natuurlijk minder de neiging om achter de vrouwen aan te gaan :) Het wegvallen van de meetings was uiteindelijk de doodsteek. Ik check het forum nog wel regelmatig, maar er gebeurt helaas weinig hier.

Op dit moment ben ik zelf juist meer bezig met gewoon vrienden worden met vrouwen. Daar heb ik minder ervaring in dan met versieren, dus het is tamelijk nieuw voor me. Contact met vrouwen is er dus nog wel, maar ik ga niet verder dan vriendschappelijk.
Morphs
Contributing DALF-er

Postby markzor » 27 Dec 2011, 12:53

Ik vind het jammer dat ik de vaste kern van posters nu nooit meer spreek!

Ik zou het wel tof vinden als er een manier is om in contact te blijven; een prive faceboekgroep ofzo?
markzor
Active DALF-er

Return to Introduceer jezelf