DutchALF

Beste Gebruiker,

Welkom of DutchALF. Het grootste en meest actieve forum in Nederland op het gebied van Sociale relaties, lifestyle en versieren. Veel mensen hebben zich al geregistreerd. Om alle fora te zien (zoals het forum over sociale relaties en versieren) en te kunnen posten zul je jezelf moeten registreren. Na registratie zie je het Nieuws & Introductie forum.

Om nu toegang te krijgen tot het
Attraction gedeelte van het forum dien je EERST jezelf te introduceren. Pas nadat we je introductie gelezen hebben krijg je toegang tot het Attraction gedeelte.

Dit omdat het voor iedereen beter is als mensen een degelijke introductie gedaan hebben en elkaar kennen. Het attraction forum focussed zich op het verleiden van de andere sekse en praktijk workshops. Dit forum wordt gezien als de basis tot je verbetering op het gebied van jouw attraction!

Introductie Tjerko

Introduceer jezelf hier en krijg toegang tot het Attraction gedeelte van het forum en meer...

Introductie Tjerko

Postby Tjerko » 06 Jun 2011, 20:36

Hallo mensen,

Ik ben Tjerk, 23 jaar, en studeer Geneeskunde aan de VU te Amsterdam. Ik ben brandnieuw, en ken de hele PUA-scene pas sinds enkele maanden. Hoewel ik wel een aantal langere relaties heb gehad, ben ik nu na een relatie van 2 jaar alweer zo'n 5 maanden vrijgezel, en merk ik dat ik toch wat meer succes zou hebben bij de vrouwen dan ik nu heb. Ik heb al wat boekjes gelezen en films gezien, maar zoek een goeie scene om dit in de praktijk te kunnen brengen. Ik hoop dus wat mede-PUA's-in-wording in A'dam te kunnen treffen.

Het aanspreken van vrouwen lukt wel aardig, maar ik merk dat ik na een 15-30 minuten moeite heb het gesprek op gang te houden, en verlies dan het contact. Ik moet er dus aan werken mezelf interessant te houden voor dames die ik net heb leren. Ik ben niet onaantrekkelijk, maar mijn geringe lengte (1,67m) verkleint wel mijn opties.

Mijn doel is spontaner en gezelliger te worden voor mijn omgeving, en op de dag dat mijn droomvrouw op mijn pad komt, haar te kunnen verleiden als een held. Tot die tijd blijf ik natuurlijk zoeken ;)

Groet,
Tjerk
Tjerko
DALF-er

Re: Introductie Tjerko

Postby thoms04 » 10 Jun 2011, 09:48

Welkom Tjerk,

Mooie introductie. Heb je al concreet nagedacht hoe je je doelen wil bereiken?
Wat voor boekjes en films heb je gelezen en welke dingen helpen je nu al?

Leuke tip vind ik zelf david deangelo, double your dating. Simpel concreet en de juiste mindset voor een hoop aantrekkingskracht als het gevolg van humor en zelfvertrouwen. Als je wil kan ik het je toesturen.

Greetz
Thom
thoms04
DALF-er

Postby Tjerko » 10 Jun 2011, 21:53

Thom, Bedankt voor de reactie.

Ik heb The Game gelezen, en Mystery Method. Daarbij ook een dvd-set bekeken van met fragmenten van Mystery's workshops. Ik heb Double your Dating van David DeAngelo ook, nog niet helemaal gelezen, dus zal hem weer oppakken.

Ik merk dat vooral het cocky-funny, als ik inspiratie heb, erg goed werkt. Mooi om te zien hoe vrouwen zich aangetrokken voelen, wanneer je ze op een luchtige manier met een glimlach kritiek geeft (gekke lach, arrogante houding, te hyper etc).

Ik hoop via dit forum met wat mensen in amsterdam en utrecht te kunnen stappen met als doel de sociale vaardigheden met vrouwen te verbeteren. Ik ben ook benieuwd naar de avonden die jullie organiseren, om gedachten uit te wisselen.

Groet,
Tjerk
Tjerko
DALF-er

Postby markzor » 11 Jun 2011, 14:55

Ik ben niet onaantrekkelijk, maar mijn geringe lengte (1,67m) verkleint wel mijn opties.

Nehh... da's een beperkende overtuiging :)
markzor
Active DALF-er

Postby Tjerko » 13 Jun 2011, 11:35

Klopt ook. Zie het ook niet echt als een probleem eigenlijk.

Ik wil niet ongeduldig zijn, maar hoe komt het dat ik nog niet in alle delen van het forum kan komen?
Tjerko
DALF-er

Postby Jasper » 14 Jun 2011, 09:44

Tjerko wrote:Klopt ook. Zie het ook niet echt als een probleem eigenlijk.

Ik wil niet ongeduldig zijn, maar hoe komt het dat ik nog niet in alle delen van het forum kan komen?

try again!
Jasper
Contributing DALF-er

Postby Morphs » 14 Jun 2011, 16:44

Welkom op het forum.

Hoe bevalt het hele PUA-gebeuren je tot nu toe? Heb je er een goed gevoel bij?

Veel jongens op het forum hebben er in het verleden ook ervaringen mee opgedaan (ik ook). Maar voor velen bleken bepaalde aspecten aan Pick-Up niet helemaal natuurlijk aan te voelen. Vanuit die optiek is DutchALF eigenlijk opgericht.

Het gaat niet alleen om hoe je jezelf presenteert en hoe je moet communiceren, ook je mindset en al je gedachten en eigenlijk je hele lifestyle spelen daarbij een belangrijke rol. Het gaat dus meer om het totaalplaatje.

Vergelijk het even met afvallen. Je kunt een dieet volgen en daarmee op korte termijn bepaalde successen behalen. Je kunt ook je levensstijl aanpassen en inrichten op je doelen, zodat het daadwerkelijk een onderdeel van je leven wordt en veel langer bij je blijft.
Morphs
Contributing DALF-er

Postby Tjerko » 16 Jun 2011, 21:09

Heey Morphs,

Het beetje PUA-gebeuren dat ik gebruik bestaat vooral uit push-pull, beetje neggen en beetje cocky-funny te zijn als in de stemming ben. Ik ben niet zo van de routines, probeer toch meer de goeie verhalen uit mezelf te halen, maar wel te werken aan hoe ik die verhalen breng, en hoe ik op die verhalen kan komen.

Ik heb ergens van een PUA (juggler geloof ik), dat veel mensen denken dat ze niks te vertellen hebben, maar dat niet waar is. Zelfs de saaiste boerenpummel heeft genoeg te vertellen om avonden aaneen te ouwehoeren. Het probleem is op de juiste momenten op de juiste verhalen te komen. Soms, vaak met goeie vrienden en wat bier, gaat dat heel natuurlijk, maar onder spanning, dus tijdens het flirten, is dit een stuk moeilijker. Hoe zorgen jullie ervoor dat je altijd wat te vertellen hebt, en zo te voorkomen dat het contact doodvalt na een enkele tientallen minuten?

Ik denk dat ik de strekking van dit forum wel begrijp, en snap het belang van mindset en overig inner game achter je presentatie. Ik merk zelf dat ik op dagen dat ik me goed voel en zelfverzekerd ben, makkelijker communiceer en positiever reacties krijg, wat m'n gevoel weer versterkt etc. Vandaag tentamen gehaald (go me!), en door het positieve gevoel daarvan echt een mooie dag gehad, goeie gesprekken e.d. Op dagen dat ik me kutter voel, merk ik dat ik overal aan ga twijfelen (moet niet, moeilijk te stoppen), daardoor introverter wordt, wat weer zorgt voor minder positieve contacten etc.

Ik hoop via dit forum vooral te kunnen discussiëren over problemen die ik tegenkom (zoals nu: hoe hou ik het gesprek op gang als ik ff niks meer weet te zeggen), en misschien wat mensen tegen te komen om mee te gaan stappen in A'dam om m'n frequentie te verhogen.

Lap tekst, onsamenhangend verhaal, maar hoop dat mijn doel weer wat duidelijker is,

Groet,

Tjerk
Tjerko
DALF-er

Postby 14b » 17 Jun 2011, 09:20

Tjerko wrote:Ik heb ergens van een PUA (juggler geloof ik), dat veel mensen denken dat ze niks te vertellen hebben, maar dat niet waar is. Zelfs de saaiste boerenpummel heeft genoeg te vertellen om avonden aaneen te ouwehoeren. Het probleem is op de juiste momenten op de juiste verhalen te komen. Soms, vaak met goeie vrienden en wat bier, gaat dat heel natuurlijk, maar onder spanning, dus tijdens het flirten, is dit een stuk moeilijker. Hoe zorgen jullie ervoor dat je altijd wat te vertellen hebt, en zo te voorkomen dat het contact doodvalt na een enkele tientallen minuten?

Ja mensen beantwoord die eens.. Ik zou het antwoord hierop zelf ook heel graag weten. Ik merk het wel. Soms dan weet ik niets te zeggen andere momenten vraag ik me af of ik niet te veel op de spreek stoel zit. En hoe je daarin kunt schakelen? Anders dan mijn klep houden als ik te veel praat heb ik geen idee :blink:

Aangenaam kennis maken Tsjerko...!
14b
DALF-er

Postby crashtest » 17 Jun 2011, 11:33

Hey Tjerk. Toevallig ook uit Friesland?

OP het moment dat ik niets weet te zeggen, houd ik gewoon eventjes mijn mond. Vaak willen anderen wel wat graag de leegte opvullen in zo'n situatie omdat dat voor hun ook prettiger is. Natuurlijk moet je je dan erg op je gemak kunnen voelen, maar bij mij komt het voort uit dat ik afgelopen tijd iets te lang fitnesste zodat ik een zombie werd op het moment dat ik ging drinken daarna.
Dat is natuurlijk bij mensen die je al kent niet zo'n probleem, maar misschien moet je het eens proberen als je approached, gewoon 2 seconden een stilte laten vallen en zien wat er gebeurt, je hebt sowieso al het lef gehad om op haar af te stappen, dus wat kan jou het schelen?
crashtest
DALF-er

Return to Introduceer jezelf