DutchALF

Beste Gebruiker,

Welkom of DutchALF. Het grootste en meest actieve forum in Nederland op het gebied van Sociale relaties, lifestyle en versieren. Veel mensen hebben zich al geregistreerd. Om alle fora te zien (zoals het forum over sociale relaties en versieren) en te kunnen posten zul je jezelf moeten registreren. Na registratie zie je het Nieuws & Introductie forum.

Om nu toegang te krijgen tot het
Attraction gedeelte van het forum dien je EERST jezelf te introduceren. Pas nadat we je introductie gelezen hebben krijg je toegang tot het Attraction gedeelte.

Dit omdat het voor iedereen beter is als mensen een degelijke introductie gedaan hebben en elkaar kennen. Het attraction forum focussed zich op het verleiden van de andere sekse en praktijk workshops. Dit forum wordt gezien als de basis tot je verbetering op het gebied van jouw attraction!

Introductie Mie

Introduceer jezelf hier en krijg toegang tot het Attraction gedeelte van het forum en meer...

Introductie Mie

Postby Mie » 14 Aug 2011, 16:27

Hallo iedereen,

Ik stel me voor als Mie, ik ben 21 jaar oud en studeer aan de TU in Delft. Ik had op vakantie het boek The Game van Neil Straus voor de fun gelezen en was best onder de indruk. Ik heb verder op internet gekeken en er blijkt echt veel spul over te bestaan!

Ik zit zelf al 2,5 jaar in een goede relatie en wil dat graag zo houden. Toch heb ik me aangemeld bij dit forum. Ik raak namelijk nerveus als ik voor een grotere groep of nieuwe mensen moet praten. Ook raak ik nerveus als ik met mooie vrouwen praat. Niet met als doel om ze te verleiden, maar gewoon in de normale omgang! Daar schuilt een stukje verlegenheid in, terwijl mijn dichtste vrienden me totaal niet verlegen vinden. Het betreft dus meestal nieuwe mensen, of mensen waar ik tegen opkijk. Hier valt onder andere oudere mensen (enkele jaren) onder, mensen in pak en ook mooie vrouwen.
Ook vind ik het moeilijk om onderwerpen te vinden waar ik over mee kan praten met mensen die ik net ken.

Ik ben hier dus gekomen omdat ik denk dat ik hier misschien dingen kan leren waardoor ik me in iedere situatie beter op mijn gemak voel. Ik sluit me aan bij een studentenvereniging komend jaar en wil me meer in sociale situaties ‘dwingen’ en minder gaan computeren waarvan ik het vind dat het af en toe wel wat minder mag. Ik wil mezelf ontplooiien op alle gebieden en ik denk dat dit forum me met mijn sociaal gebied zal helpen ontwikkelen.

Ik zal in het begin veelal het forum doorspitten en dingen lezen en waar ik kan ook mensen helpen of mijn visie geven. Ik heb ook dit forum gekozen omdat jullie gericht zijn op de 'Nederlandse' sociale situaties en er waarschijnlijk een interessant lifestyle subforum is.

Mie
Mie
DALF-er

Re: Introductie Mie

Postby Morphs » 14 Aug 2011, 17:55

Welkom Mie :)

Zo te lezen heb je voor jezelf wel aardig duidelijk waar je aan wilt werken. Je schrijft dat bepaalde mensen je nerveus kunnen maken. Kun je voor jezelf ook aangeven waarom dat gevoel ontstaat?

In je lijstje staat namelijk ook "mannen in pak". Wat geeft iemand in pak volgens jou aan en waarom geeft je dat een nerveus gevoel? Als je zelf een fancy pak aan zou hebben, hoe zou je je dan voelen? Gewoon een paar vragen om je wat op weg te helpen.
Morphs
Contributing DALF-er

Postby 14b » 14 Aug 2011, 19:37

Hey man, groeten van een andere delftenaar... Goeie doelen! Netjes ook dat je ervoor kiest aan jezelf te werken terwijl je dat deel van "een vaste relatie" al geregeld hebt voor jezelf.

Heb je dat "mensen in pak" gevoel ook bij studenten in pak? Heb je er genoeg van in delft, en daar is de truuk gewoon een paar lompe gemeenplaatsen kennen en die hard terug blaten...

10 jaar in een studenten huis gewoond als enige langharige hippie tussen de korpsballen... Je leert politiek incorrect blaten ook al probeer je het niet te doen... ;)
14b
DALF-er

Postby Mie » 14 Aug 2011, 21:23

Dankjewel! Met mannen in pak bedoel ik eigenlijk meer de zakenmannen, en daar bedoel ik eigenlijk weer de mannen mee die hoger in een hiërarchie staan dan mij. En bij mooie vrouwen heb ik misschien wel een bewijzingsdrang. Ik heb gewoon het gevoel dat als ik denk dat mensen 'beter' zijn dan mij dat ik geïntimideerd raak.
Voor studenten met een jasje voel ik dat vele stukken minder, misschien alleen bij die corpsgasten.
Ik ben blij om te zien dat er nog wat mensen actief zijn op het forum, ik zal de komende tijd wat meer tijd investeren om over deze zaken na te denken.

Bedankt alvast!
Mie
DALF-er

Postby thoms04 » 17 Aug 2011, 10:09

Als je nog een tip wil mbt tot je doelen. Collection of confidence / hypnotica. Staat geloof ik ergens op piratebay.
Heeft mij geholpen in mijn assertiviteit, omgang met vreemde mensen en converstaties starten etc.

Helder verhaal. Post af en toe je vooruitgang en wat je op dat moment wil bereiken, dan krijg je zeker een reactie.
thoms04
DALF-er

Postby Jasper » 17 Aug 2011, 20:23

Welkom :)

Hier ook TU Delft, ik ben zelf lid bij een kleinere studentenvereniging en ik kan het je echt aanraden!
Jasper
Contributing DALF-er

Return to Introduceer jezelf