DutchALF

Beste Gebruiker,

Welkom of DutchALF. Het grootste en meest actieve forum in Nederland op het gebied van Sociale relaties, lifestyle en versieren. Veel mensen hebben zich al geregistreerd. Om alle fora te zien (zoals het forum over sociale relaties en versieren) en te kunnen posten zul je jezelf moeten registreren. Na registratie zie je het Nieuws & Introductie forum.

Om nu toegang te krijgen tot het
Attraction gedeelte van het forum dien je EERST jezelf te introduceren. Pas nadat we je introductie gelezen hebben krijg je toegang tot het Attraction gedeelte.

Dit omdat het voor iedereen beter is als mensen een degelijke introductie gedaan hebben en elkaar kennen. Het attraction forum focussed zich op het verleiden van de andere sekse en praktijk workshops. Dit forum wordt gezien als de basis tot je verbetering op het gebied van jouw attraction!

Intro Jabba

Introduceer jezelf hier en krijg toegang tot het Attraction gedeelte van het forum en meer...

Intro Jabba

Postby jabba » 21 Jun 2011, 18:57

Hi jongens,

Ik ben al een tijdje me aan het verdiepen in PUA. Het hele 'outer game' heb ik inmiddels wel door. Ik ben nu bezig om mn 'inner game' te perfectioneren. Heb net de DVD-box van David deAngelo en Hypnotica gedownload, en die schijnen er wat vanaf te weten hehe.

Ben net een meisje waar ik echt verliefd op begon te worden kwijtgeraakt. Het kan aan van alles gelegen hebben, maar mijn conclusie was dat mn inner game gewoon niet compleet was. Zolang ik kritisch blijf voor mezelf, kom ik er alleen maar beter vanaf toch?

In ieder geval, ik ben weer helemaal back in the game, en zoek relaxte gasten om mee te stappen en te gamen. Degene uit mn sociale kring die ook erg geinteresseerd zijn in PUA, wonen niet in de buurt (groningen, utrecht, maastricht etc), dus vandaar dat ik hier ben (ben hier terechtgekomen via pick-up-artist-forum.com). Ikzelf woon in Amsterdam, ben 22 jaar, en ben dus weer helemaal in the mood om meisjes te ontmoeten en te versieren!

Jabba
jabba
DALF-er

Re: Intro Jabba

Postby Morphs » 28 Jun 2011, 14:34

Welkom op het forum Jabba!

Kun je uitleggen wat jij precies verstaat onder Inner Game? Daar ben ik wel benieuwd naar omdat ik het gevoel krijg dat het bij jou nog beetje een onderdeel van Outer Game lijkt te zijn.

Je remedie op het verliezen van het meisje lijkt namelijk te zijn door nog meer te gaan gamen en versieren, terwijl inner game zich juist richt op jezelf, je eigen persoonlijkheid en je eigen ervaringen. Kortom hoe je bent (inner) ipv hoe je overkomt (outer).
Morphs
Contributing DALF-er

Postby jabba » 29 Jun 2011, 13:30

Thx man!
Heb al wat posts geplaatst met de kennis die ik deze week op heb gedaan. En ja, ik ben een stuk rijker geworden en zie dingen in een heel nieuw perspectief.

Outer Game is voor mij het hele spelletje dat men versieren noemt. Spanning opbouwen tussen jou en het meisje, cockblockers handelen, etc ;).

Maar in mijn opinie gaan de twee zeker hand in hand. Je kan nog zoveel pickup lines hebben en trucages, maar zonder inner game val je vroeg of laat door de mand! Zonder Inner Game kan je 'nooit' een meisje behouden. Dat is wat ik bedoelde.

Bovendien heb ik dit weekend ervaren dat ik nauwelijks nog Outer Game nodig heb, wanneer je Inner Game zeer sterk is.
jabba
DALF-er

Postby Morphs » 29 Jun 2011, 20:31

Allright cool.

Je uitleg over outer game is duidelijk. Je echte invulling van inner game mis ik nog steeds een beetje :) Maar ik zal zelf even schrijven wat ik ermee bedoel, want ook bij inner game worden soms verschillende kanten benaderd.

Oorspronkelijk begon pick-up met de buitenkant, want nu outer game heet. Echter kwam men erachter dat je mindset etc. ook belangrijk is. Gaandeweg werd dit onderdeel de binnenkant, ook wel de inner game. Bovenstaande beschrijving van inner game wordt tegenwoordig veel gebruikt bij pick-up. Hoe kom je in state, warm-up sets, mindsets om angsten weg te halen, jezelf de moeite waard vinden, dat soort dingen.

Echter, je kunt nog een stapje verder gaan. Je mindsets en je state komen namelijk ook weer ergens vandaan. Enerzijds van het moment (doordat je opgewarmd bent uit eerdere sets, lekker dansen, etc.) maar ook door de rest van je leven, denkbeelden over jezelf die altijd aanwezig zijn. Het mooie is dat je dit gedeelte, je lifestyle, zelf in de hand hebt. Welke dingen je onderneemt, avonturen die je beleeft, cursussen die je volgt, reizen die je maakt, etc. Jezelf verrijken heeft als gevolg dat je anders over jezelf gaat denken. In plaats van jezelf waardevoller te vinden, wordt je daadwerkelijk waardevoller doordat je meer te bieden hebt. Je DHV stories zijn niet langer verzinsels, maar schetsen een beeld hoe jij daadwerkelijk je leven leeft.

Dit aspect van inner game komt op dit forum ook veel aan bod en is erg waardevol. Misschien dat je er zelf ook al zo over dacht maar omdat je in je openingspost vooral vanuit de pick-up richting redeneert, is dit misschien ook wel iets nieuws voor je.

De ironie van dit hele verhaal is dat het hele proces van leren versieren begint bij de buitenkant en steeds verder naar binnen gaat. De zoektocht naar anderen eindigt uiteindelijk bij jezelf :)
Morphs
Contributing DALF-er

Return to Introduceer jezelf