DutchALF

Beste Gebruiker,

Welkom of DutchALF. Het grootste en meest actieve forum in Nederland op het gebied van Sociale relaties, lifestyle en versieren. Veel mensen hebben zich al geregistreerd. Om alle fora te zien (zoals het forum over sociale relaties en versieren) en te kunnen posten zul je jezelf moeten registreren. Na registratie zie je het Nieuws & Introductie forum.

Om nu toegang te krijgen tot het
Attraction gedeelte van het forum dien je EERST jezelf te introduceren. Pas nadat we je introductie gelezen hebben krijg je toegang tot het Attraction gedeelte.

Dit omdat het voor iedereen beter is als mensen een degelijke introductie gedaan hebben en elkaar kennen. Het attraction forum focussed zich op het verleiden van de andere sekse en praktijk workshops. Dit forum wordt gezien als de basis tot je verbetering op het gebied van jouw attraction!

Goedemiddag, Krabat hier!

Introduceer jezelf hier en krijg toegang tot het Attraction gedeelte van het forum en meer...

Goedemiddag, Krabat hier!

Postby krabat » 26 Oct 2011, 10:08

Goedemiddag beste mensen!

Ben op deze site terecht gekomen nadat ik met facinatie “The Game” van Neil Strauss heb gelezen en nu bezig ben in “The Rules of The Game”. Hoop dat Dutchalf een site is die op dit onderwerp geent is.

Ben zelf alweer de dertig gepasseerd, woonachtig in het Zuiden des lands en sinds een jaar een lange relatie achter de rug. Was niet mijn eigen keuze, ex had een ander. Dit heb ik mede zelf in de hand gehad, was mezelf behoorlijk kwijt geraakt… Tijd om mezelf eens onder de loep te nemen dacht ik zo. Altijd wel gehouden van en bedreven in “the game” geweest, maar door de relatie niet verder ontwikkeld. Heb dan ook wel aanleg denk ik, maar mis essentiële kennis die ik mede door dit forum hoop op te doen.

Sinds kort heb ik een nieuwe meid ontmoet en dat voelt erg goed. Wel spelen bij mij gevoelens van onzekerheid, geen zelfvertrouwen en jaloezie (nasleep van het einde van de vorige relatie). Deze gevoelens zijn funest voor een relatie en in het algemeen om het spel te spelen. Hoop daar dan ook iets aan te kunnen doen!!

Tot zover, C U around ;)

Krabat
krabat
DALF-er

Re: Goedemiddag, Krabat hier!

Postby Morphs » 26 Oct 2011, 21:28

Welkom op het forum! Ik weet niet of er nog admins zijn die volledige toegang verlenen. Als het goed is krijg je kort na je intropost toegang tot de rest van het forum. Zo niet, stuur me dan even een pm.

Op DutchALF is leren versieren iets dat veel wordt besproken. De theorie is wel wat anders dan wat er in The Game staat (dat is de Mystery Method). Zelf ben ik ook met MM begonnen trouwens, maar merkte dat het niet echt m'n ding was. Teveel dingen waar je op moet letten, je hebt niet echt veel ruimte om jezelf te zijn. Een aantal analytische concepten bij MM zijn trouwens wel heel goed, waardoor je situaties beter leert in te schatten.

Hier op DALF gaat het meer om natural game. Dus de persoon die je zelf bent. En natuurlijk de ontwikkeling van jezelf die daarbij hoort. Dus in plaats van het beeld te schetsen dat je een cool persoon bent met een cool leven, WORD je een cool persoon met een cool leven. De gedachte is dat door nieuwe/interessante/coole dingen te ondernemen, je jezelf ontwikkelt wat effect heeft op je uitstraling, levensinstelling, etc. Het vormt dus veel meer een geheel dan routines e.d., die losstaan van wat je verder allemaal in je leven doet.

Probeer MM zeker uit zou ik zeggen, erg leerzaam. Maar weet dat je met een complete lifestyle jezelf echt kunt ontwikkelen (zoals je zelf al aangaf), waardoor het resultaat veel meer omvat dan vrouwen versieren alleen.
Morphs
Contributing DALF-er

Postby thoms04 » 26 Oct 2011, 21:59

Welkom krabat :D
thoms04
DALF-er

Postby krabat » 27 Oct 2011, 09:53

Dank je voor de heldere introductie Morphs! Volgens mij heb ik toegang tot de rest van het forum (is volgens mij automatisch als je ingeschreven staat).

Goed om te horen dat deze site ook geënt is op persoonlijke ontwikkeling in het algemeen. De voordelen van deze ontwikkeling kan ik alleen maar bevestigen. Zelf heb ik zowel physiek als mentaal diverse ontwikkelingen doorgemaakt waardoor ik mijn leven weer op de rit heb gekregen (na een hele depressieve periode). Bad habits afgezworen, aan conditie en lichaam gewerkt en iets waar ik heel veel moeite mee had… mijn gevoelens onder woorden brengen ;)

Zelf zie ik een wereld van verschil in de ik van nu en die van een jaar geleden. Dit wil ik verder uitbouwen en ook duidelijk aan de buitenwereld tonen. Even een inhaalslag maken, ha!

Groet. Krabat

Ps. Thoms, jij ook dank voor je welkom!
krabat
DALF-er

Postby fsidontknow » 27 Oct 2011, 11:57

krabat wrote:Volgens mij heb ik toegang tot de rest van het forum (is volgens mij automatisch als je ingeschreven staat)

Dat gebeurd nog steeds handmatig. Ik kijk hier nog af en toe en geef dan wat mensen toegang (A)
fsidontknow
DutchALF Team

Postby krabat » 27 Oct 2011, 12:32

Dan dank ik u hartelijk daarvoor :D
krabat
DALF-er

Return to Introduceer jezelf