| DutchALF |
|---|
|
Beste Gebruiker, Welkom of DutchALF. Het grootste en meest actieve forum in Nederland op het gebied van Sociale relaties, lifestyle en versieren. Veel mensen hebben zich al geregistreerd. Om alle fora te zien (zoals het forum over sociale relaties en versieren) en te kunnen posten zul je jezelf moeten registreren. Na registratie zie je het Nieuws & Introductie forum. Om nu toegang te krijgen tot het Attraction gedeelte van het forum dien je EERST jezelf te introduceren. Pas nadat we je introductie gelezen hebben krijg je toegang tot het Attraction gedeelte. Dit omdat het voor iedereen beter is als mensen een degelijke introductie gedaan hebben en elkaar kennen. Het attraction forum focussed zich op het verleiden van de andere sekse en praktijk workshops. Dit forum wordt gezien als de basis tot je verbetering op het gebied van jouw attraction! |
)

Remy wrote:en misschien maar eens een meeting joinen...
en de eerste meeting vond ik ook wel spannend omdat ik niet wist wat ik kon verwachten en alles bleek enorm mee te vallen.

Remy wrote:Ik weet niet of het te maken heeft met 'durven' of misschien dat ik er niet echt bij stil sta, maar er verandert weinig in m'n gedrag m.b.t. het aanspreken van vrouwen. Afgelopen weekend bijvoorbeeld veel in de kroeg gezeten waar zat leuke meiden rond lopen maar op de een of andere manier kom ik dan niet uit m'n vaste routine.. Bestel ik bijvoorbeeld bij een leuke dame achter de bar een paar biertjes, zij tikt per ongeluk een biertje omver, we lachen er om en ik krijg een nieuwe... maar ik bedenk dan pas achteraf van 'shit, had ik daar niet iets mee moeten doen? en wat dan?'
! Bewustwording is de eerste stap van onwtikkeling. Je zult zien dat (als je hier mee bezig blijft) je steeds vooruit zal gaan. Op dit moment is jouw onbewustzijn bezig om dit allemaal te verwerken en zal uiteindelijk met een oplossing komen die jou brengt wara je heen wil. Belangrijk hierbij is dat jij je onbewustzijn gaat voeden met goede input (jouw sociale omgeving, de mensen met wie je omgaat en de informatie en ervaringen waaraan je jezelf blootstelt) en dat je iets doet met de output (bewust worden van wat je echt wil in je leven, hoe je daar wil komen, etc.). Op dit moment ben je dus al goed bezig. 

Breid je sociale kring uit. Zorg voor een directe sociale omgeving met mensen waar je van kunt leren en die eigenschappen bezitten welke jij wilt overnemen. Zoek mensen die beter zijn dan jij in de gebieden waar jij jezelf wilt ontwikkelen en stel jezelf actief op om hier van te leren.
Als relaxte gasten met dezelfde problemen/uitdagingen ontmoeten te eng is, hoe ga je dan ooit een mooie meid in de kroeg aanspreken?
Maar met deze reacties en tips moet ik zeggen dat het me wel alleen maar meer motiveert!Users browsing this forum: No registered users and 1 guest