| DutchALF |
|---|
|
Beste Gebruiker, Welkom of DutchALF. Het grootste en meest actieve forum in Nederland op het gebied van Sociale relaties, lifestyle en versieren. Veel mensen hebben zich al geregistreerd. Om alle fora te zien (zoals het forum over sociale relaties en versieren) en te kunnen posten zul je jezelf moeten registreren. Na registratie zie je het Nieuws & Introductie forum. Om nu toegang te krijgen tot het Attraction gedeelte van het forum dien je EERST jezelf te introduceren. Pas nadat we je introductie gelezen hebben krijg je toegang tot het Attraction gedeelte. Dit omdat het voor iedereen beter is als mensen een degelijke introductie gedaan hebben en elkaar kennen. Het attraction forum focussed zich op het verleiden van de andere sekse en praktijk workshops. Dit forum wordt gezien als de basis tot je verbetering op het gebied van jouw attraction! |
Lu Mallorca wrote:Toevallig vandaag de groene amsterdammer gekocht (koop dat blad anders nooit) omdat op de voorkant stond "Het einde van de verlegenheid, van sociale charme tot ziektebeeld"
Heb het net uitgelezen en ik vond het een erg goed stuk. Mooie quote: "Sinds wanneer is brutaliteit synoniem voor assertiviteit en staat terughoudendheid gelijk aan sukkeligheid?"
Het gaat erover dat verlegenheid tegenwoordig steeds meer als ziekte wordt gezien waar een oplossing voor moet worden gevonden, terwijl het ook juist iets heel moois is. Het heeft iets authentieks en eerlijks. Het is een leuk stuk om te lezen. Zeker kopen. Het geeft je als verlegen persoon wat meer sterkte.
Ikzelf ben ook aardig verlegen. Vroeger heel erg, tegenwoordig kan ik wel aardig los komen, maar ik ben meestal eerst wel een beetje gereserveerd of verlegen. Vroeger (tijdens mijn middelbare schooltijd vooral) was ik ook gewoon een nerd eigenlijk. Het had een goede reden dat ik verlegen was, omdat ik gewoon stomme dingen zei. Nu heb ik dat niet meer, maar ben ik nog steeds verlegen, maar vind ik het ook niet meer zo erg als ik eens de mist in ga. Kan gebeuren, gewoon moedig blijven. Mensen staan niet in jouw schoenen, dus vaak hebben ze niet eens reden om je uit te lachen, en nog vaker doen ze het ook gewoon niet of alleen toe lachen;)
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest