DutchALF

Beste Gebruiker,

Welkom of DutchALF. Het grootste en meest actieve forum in Nederland op het gebied van Sociale relaties, lifestyle en versieren. Veel mensen hebben zich al geregistreerd. Om alle fora te zien (zoals het forum over sociale relaties en versieren) en te kunnen posten zul je jezelf moeten registreren. Na registratie zie je het Nieuws & Introductie forum.

Om nu toegang te krijgen tot het
Attraction gedeelte van het forum dien je EERST jezelf te introduceren. Pas nadat we je introductie gelezen hebben krijg je toegang tot het Attraction gedeelte.

Dit omdat het voor iedereen beter is als mensen een degelijke introductie gedaan hebben en elkaar kennen. Het attraction forum focussed zich op het verleiden van de andere sekse en praktijk workshops. Dit forum wordt gezien als de basis tot je verbetering op het gebied van jouw attraction!

Presentatie vaardigheden en sociaal contact

Hoe zit ik in elkaar, waarom doe ik dingen & hoe verbeter ik mezelf? Verwant aan Inner Game in Attraction echter zonder relatie tot Attraction

Re: Presentatie vaardigheden en sociaal contact

Postby Stephan » 15 Sep 2010, 12:38

fsidontknow wrote:
Het grote woord hierin is comfortabel in dat moment zijn. Ik ben weleens op meisjes afgestapt, zei "hoi" en bleef daarna stil. Wat er dan gebeurd is dat ze iets aan je vragen (bijv. komt er daarna nog iets?), lachen (niet goed weten wat ze met je aan moeten) en er bestaat de kans dat ze verder gaan waar ze mee bezig zijn. Oftewel er gebeurd niets ernstigs.

Sterker nog, het duurde ongeveer 5 minuten lang zwijgen en heel veel vragen van hun kant, voordat ze Wouter lachend wegstuurden, waarop hij dat ook deed, omdat het punt, dat het lastig is om bot afgewezen te worden, intussen wel gemaakt was.
Stephan
DutchALF Team

Postby crashtest » 15 Sep 2010, 15:33

Ik begrijp dat dat in een beginstadium was van Wouter?
crashtest
DALF-er

Postby fsidontknow » 16 Sep 2010, 09:04

crashtest wrote:Ik begrijp dat dat in een beginstadium was van Wouter?

Ik ben Wouter ;). Begin stadium of niet, dat maakt verder niet heel veel uit. Om erachter te komen wat er gebeurd als je een vreemde aanspreekt, stiltes laat vallen is dat JIJ het probeert! Om Buddha te quoten;

Do not believe just because wise men say so. Do not believe just because it has always been that way. Do not believe just because others may believe so.

Examine and experience yourself!
fsidontknow
DutchALF Team

Postby ricky » 16 Nov 2010, 23:28

Voor presentatievaardigheden moet je eens Erik Scherder bestuderen. Hij geeft neuropsychologie aan de VU en ik heb een paar colleges van hem gevolgd en deze gast rocked echt als geen ander. Ik studeer geen psychologie en het is fucking moeilijk en ik begrijp er geen reet van (meestal) en toch vind ik zijn colleges interessant. Dit komt ook, omdat ik hem enigszins bestudeer om te zien wat zijn hoorcolleges nou zo speciaal maken.

Het enige filmpje wat ik van hem kon vinden was zijn dankwoord over dat hij de prijs "leraar van het jaar" gewonnen had aan de VU, en zelfs daarin rockt hij zijn speech. Zoals hij daar zijn speech geeft (op het einde), zo geeft hij ook zijn colleges.

http://www.vu.nl/nl/nieuws-agenda/evenementen/opening-academisch-jaar/onderwijsprijs/index.asp
En dan daarna klikken op 'Docent van het Jaar'. Ergens in het midden introduceert hij zichzelf nog even.
ricky
Active DALF-er

Previous

Return to Innerlijke Kwesties