| DutchALF |
|---|
|
Beste Gebruiker, Welkom of DutchALF. Het grootste en meest actieve forum in Nederland op het gebied van Sociale relaties, lifestyle en versieren. Veel mensen hebben zich al geregistreerd. Om alle fora te zien (zoals het forum over sociale relaties en versieren) en te kunnen posten zul je jezelf moeten registreren. Na registratie zie je het Nieuws & Introductie forum. Om nu toegang te krijgen tot het Attraction gedeelte van het forum dien je EERST jezelf te introduceren. Pas nadat we je introductie gelezen hebben krijg je toegang tot het Attraction gedeelte. Dit omdat het voor iedereen beter is als mensen een degelijke introductie gedaan hebben en elkaar kennen. Het attraction forum focussed zich op het verleiden van de andere sekse en praktijk workshops. Dit forum wordt gezien als de basis tot je verbetering op het gebied van jouw attraction! |
Probleem: "hoe word ik minder onzeker?"
Oplossing: "krijg meer zelfvertrouwen, klaar!"
Probleem: 'ik wil sex, maar ik heb geen meisje'
Oplossing: zet die sexdrive om, om vette shit te ondernemen!

Oplossing: zet die sexdrive om, om vette shit te ondernemen!

Morphs wrote:Oplossing: zet die sexdrive om, om vette shit te ondernemen!
M'n punt hier is dat deze oplossing de persoon helemaal niet verder helpt. Het zegt namelijk totaal niet HOE je die sexdrive om zou moeten zetten, en waarom het van belang is om vette shit te ondernemen (en wat versta je onder 'vette shit'?). Er blijven teveel vragen over om van een werkelijke oplossing te spreken.
Het is een leuk streven om alles in 1 zin op te lossen, maar oversimplificatie heeft altijd het risico dat er iets overblijft wat de ander niet snapt omdat het TE beknopt is.. het is altijd een kwestie van balanceren.

) zeggen we bijna precies hetzelfde, alleen nuanceren wij het iets anders t.o.v. elkaar en leggen we daardoor de nadruk op verschillende dingen. Persoonlijke groei helpt hier ook bij, ik vind dat persoonlijke groei als een leuk proces gezien kan worden worden, desondanks dat het zwaar is. Echter, als het als leuk gezien wordt dan is het ook simpel, because you're happy
En tuurlijk, het is zwaar, but you're happy! Zelfs de kutmomenten zijn te waarderen.Ik ben inderdaad hierin kort geweest, omdat ik het idee heb dat je de antwoorden ook zelf kan bedenken. Maar even kort dan:Het zegt namelijk totaal niet HOE je die sexdrive om zou moeten zetten, en waarom het van belang is om vette shit te ondernemen (en wat versta je onder 'vette shit'?). Er blijven teveel vragen over om van een werkelijke oplossing te spreken.
Zie mijn vorige post bij "... aka vette shit."(en wat versta je onder 'vette shit'?)
Naar mijn idee is dit sowieso de DutchAlf filosofie, lifestyle, etc. Ik veronderstelde deze vraag hierdoor al als beantwoord.en waarom het van belang is om vette shit te ondernemen
Deze vraag had ik niet beantwoord, dit wilde ik in eerste instantie wel, maar niet gedaan. Deze is best lastig concreet uit te leggen.Het zegt namelijk totaal niet HOE je die sexdrive om zou moeten zetten

), want ik had het in mijn eerste post o.a. over het idee dat een expert iets zodanig kan versimpelen dat iemand anders het ook als simpel kan zien omdat hij het snapt, en dit snappen kan gebeuren door een kijkwijze die het probleem simpel maakt. Want niet alle (juiste) antwoorden zijn simpel. Ik heb geen idee of dit voor alles geldt, maar wel voor veel conceptuele ideeën. In ieder geval niet als iemand een windmill probeert en nog geen baby freeze kan.
.
).
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest