| DutchALF |
|---|
|
Beste Gebruiker, Welkom of DutchALF. Het grootste en meest actieve forum in Nederland op het gebied van Sociale relaties, lifestyle en versieren. Veel mensen hebben zich al geregistreerd. Om alle fora te zien (zoals het forum over sociale relaties en versieren) en te kunnen posten zul je jezelf moeten registreren. Na registratie zie je het Nieuws & Introductie forum. Om nu toegang te krijgen tot het Attraction gedeelte van het forum dien je EERST jezelf te introduceren. Pas nadat we je introductie gelezen hebben krijg je toegang tot het Attraction gedeelte. Dit omdat het voor iedereen beter is als mensen een degelijke introductie gedaan hebben en elkaar kennen. Het attraction forum focussed zich op het verleiden van de andere sekse en praktijk workshops. Dit forum wordt gezien als de basis tot je verbetering op het gebied van jouw attraction! |

) zijn... Het gaat er volgens mij niet echt om dat ze al 50 keer iemand hebben afgewezen, het gaat er mee om dat de kans minder groot is dat ze iemand (zoals jij zegt) van gelijke waarde tegen komen...Conclusie: vrouwen kiezen uiteindelijk voor een gast met dezelfde waarde. Dat is voor een deel uitstraling, beetje uiterlijk, maar boven alles sociale status. Zodra je met een meid staat te kletsen merk je dat je opeens meer aandacht krijgt van de vrouwen. Dan wordt je opeens wel uitgechecked, want je toont dat je niet zo'n creepy guy bent.
), maar hier ben ik het dan wel redelijk mee eens. Iets nuance bij sociale status, sociale status is vrij belangrijk (of het boven alles staat weet ik niet vooral in Nederland is het niet super belangrijk). Ik denk dat status vooral belangrijk is in een maatschappij waarbij er vrij grote status verschillen en ongelijkheid is (zoals VS) en minder in NL of landen als Denemarken/Zweden waarbij de sociale lagen wat platter zijn... Jeroen wrote:Ik denk niet dat vrouwen als ze ouder worden er perse beter in worden(afwijzen/checken), hooguit kieskeuriger.
[..]
Volgens mij maakt het niet zoveel uit, op leeftijd 17 of 25 word er min of meer het zelfde gereageerd, al is het dat jongere meisjes soms iets minder kieskeurig (of meer dronken??)
Gaat het hierbij om de versierpoging, of degene die het uitvoert?
). Bij het openen heb ikzelf het meest de neiging om situationeel te openen. De keren dat ik bijv. met een compliment over het uiterlijk opende, was het gesprek vrij snel afgelopen. Aan de andere kant, als je al een bepaald soort chemistry hebt door oogcontact en ze je echt wel leuk vindt, dan maakt het weer minder uit wat je zegt, true.Het gaat er volgens mij niet echt om dat ze al 50 keer iemand hebben afgewezen, het gaat er meer om dat de kans minder groot is dat ze iemand (zoals jij zegt) van gelijke waarde tegen komen...
sociale status is vrij belangrijk (of het boven alles staat weet ik niet vooral in Nederland is het niet super belangrijk).

crashtest wrote:Kan het niet zo zijn dat meisjes naar het meisje kijken waar mee jij praat in plaats van naar jou, zoals bij de jongens die het meisje aan kijken als je met haar een kroeg binnen loopt?

Waarschijnlijk is het voor een deel kieskeurigheid (hoe ouder je wordt, hoe beter je weet wat je wilt, ook op basis van eerdere ervaringen). Maar ook het dat een jong meisje nog weinig jongens heeft afgewezen. En afwijzen is best lastig omdat je de ander niet wilt kwetsen. Ik vermoed dat op hogere leeftijd meiden wel wat 'harder' kunnen worden als de situatie ze echt niet bevalt.
Gelijke waarde

(Sociale) status definitie
!Users browsing this forum: No registered users and 1 guest