| DutchALF |
|---|
|
Beste Gebruiker, Welkom of DutchALF. Het grootste en meest actieve forum in Nederland op het gebied van Sociale relaties, lifestyle en versieren. Veel mensen hebben zich al geregistreerd. Om alle fora te zien (zoals het forum over sociale relaties en versieren) en te kunnen posten zul je jezelf moeten registreren. Na registratie zie je het Nieuws & Introductie forum. Om nu toegang te krijgen tot het Attraction gedeelte van het forum dien je EERST jezelf te introduceren. Pas nadat we je introductie gelezen hebben krijg je toegang tot het Attraction gedeelte. Dit omdat het voor iedereen beter is als mensen een degelijke introductie gedaan hebben en elkaar kennen. Het attraction forum focussed zich op het verleiden van de andere sekse en praktijk workshops. Dit forum wordt gezien als de basis tot je verbetering op het gebied van jouw attraction! |
Stephan wrote:Ik bedacht me dat één van de grootste en meest bekende boeken uit de pick-up community zich niet bedient van kitsch. The Game begint op een manier die vergelijkbaar is met andere pick-up materialen. Gelukkig nuanceert Neil Straus het hele verhaal met de gedeeltes over social robots en natuurlijk de inzinking van Mystery. Helaas (en tegelijk ook begrijpelijk) zet hij dit niet voort in de marketing voor zijn producten.
14b wrote:...de PUA community.. Als die te kitsch is en je wilt er toch gebruik van maken moet je de kitsch laten liggen en de kunst er tussen vinden.
markzor wrote:Begrijp me niet verkeerd, dit is slechts een beeld dat in me op kwam, en ik ben nu en beetje dronken (check de tijdstip van deze post) dussss ik zou het msien anders verwoorden als ik er morgen nog eens naar kijk
hoewel ik wel moet toegeven dat ik ook liever had gehad dat Dutchalf gewoon alleen toegankelijk is na het voltooien van een soort 'nuchterheidstest' hoewel ik dat absoluut niet voor me kan zien 

Jerry wrote:markzor wrote:Begrijp me niet verkeerd, dit is slechts een beeld dat in me op kwam, en ik ben nu en beetje dronken (check de tijdstip van deze post) dussss ik zou het msien anders verwoorden als ik er morgen nog eens naar kijk
DAAR bestaat nu de 'edit'-functie van Dutchalf voorhoewel ik wel moet toegeven dat ik ook liever had gehad dat Dutchalf gewoon alleen toegankelijk is na het voltooien van een soort 'nuchterheidstest' hoewel ik dat absoluut niet voor me kan zien
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest