| DutchALF |
|---|
|
Beste Gebruiker, Welkom of DutchALF. Het grootste en meest actieve forum in Nederland op het gebied van Sociale relaties, lifestyle en versieren. Veel mensen hebben zich al geregistreerd. Om alle fora te zien (zoals het forum over sociale relaties en versieren) en te kunnen posten zul je jezelf moeten registreren. Na registratie zie je het Nieuws & Introductie forum. Om nu toegang te krijgen tot het Attraction gedeelte van het forum dien je EERST jezelf te introduceren. Pas nadat we je introductie gelezen hebben krijg je toegang tot het Attraction gedeelte. Dit omdat het voor iedereen beter is als mensen een degelijke introductie gedaan hebben en elkaar kennen. Het attraction forum focussed zich op het verleiden van de andere sekse en praktijk workshops. Dit forum wordt gezien als de basis tot je verbetering op het gebied van jouw attraction! |

. Uiteindelijk heb ik beiden op nog steeds te jonge leeftijd gespeeld uiteraard, maar dat had meer te maken met het feit dat ik het 'stiekem' bij vrienden van me ging spelen of juist ging opzoeken, omdat ik voor mezelf wel wilde beoordelen of het daadwerkelijk zo slecht voor me was als werd beweerd.
. Ik zal alle bullshit skippen en tot het puntje komen.
.
) wilde? En welk psychologische betekenis zit hierachter?
? Toen ik wat jonger was had ik altijd meer interesse in meisjes als een jongen tegen me zei dat hij haar wel leuk vond. Vaak probeerde ik het dan gewoon, omdat die ene persoon er interesse in had. Door haar te zoenen 'bereikte' ik iets.

Jerry wrote:Merk alleen wel dat doordat ik niet expliciet genoemd heb hoe de avond is geëindigd jullie er automatisch van zijn uitgegaan dat er daadwerkelijk niks is gebeurd. En mocht je het nu nog niet aan mijn toon horen: we zijn uiteindelijk wél de grens over gegaan.
En dat ging nog best op een gentleman-achtige wijze: te midden van alle spanning en opwinding heb ik maar gewoon tegen haar gezegd dat ik weet wat ik haar beloofd had, maar dat ik er erg veel moeite voor moest doen om me daaraan te houden. Waarop zij reageerde door te zeggen dat ze hetzelfde had, en dat ze toch maar haar principes aan de kant wilde schuiven omdat de chemie zo goed was.
. Twee dingen hierover:
. Ik sta er zelf ook altijd van te kijken hoe graag ik vrouwen wel niet wil als ze op dat moment logistiek niet beschikbaar zijn.Jerry wrote:En dat ging nog best op een gentleman-achtige wijze: te midden van alle spanning en opwinding heb ik maar gewoon tegen haar gezegd dat ik weet wat ik haar beloofd had, maar dat ik er erg veel moeite voor moest doen om me daaraan te houden. Waarop zij reageerde door te zeggen dat ze hetzelfde had, en dat ze toch maar haar principes aan de kant wilde schuiven omdat de chemie zo goed was.
Ik heb haar de dag erna ook nog even een berichtje gestuurd om te zeggen dat ik hoopte dat ze er achteraf geen spijt van heeft gehad dat ze 'in the heat of the moment' zich heeft laten gaan.
. Maargoed meningen kunnen verschillen hierover. En dat sms erna helemaal, wtf?
Jerry je bent veels te liev! Ik zou je zo als vriendje willen als ik een vrouw was, maar hou lekker die spanning erin en verontschuldigen je niet voor dit soort dingen. Jij vond het leuk, zij vond het leuk, klaar.judha wrote:Tuurlijk, zij wil het ook, maar jij breekt wel je gentleman's belofte zoals je het zelf noemt. Hiermee laat je zien dat ofwel je woord niet veel waard is of dat zij je makkelijk iets anders kan laten doen als zij dat wil. Je compromitteert dus je integriteit hiermee. Je moet zelf weten of je dat doet of niet, ik zou dat zelf liever niet doen. Als ik zeg "Ik ga geen seks met je hebben", dan ga ik geen seks met haar hebben. Wat je ook tegen haar had kunnen zeggen is "Ik ga niks met je doen wat jij niet wilt of "waar jij niet volledig achter staat". Je zult zien dat het effect voor haar hetzelfde is (dat je haar geruststelt) en dat je voor jezelf de deur openlaat om nog seks met haar te hebben, als ze dat later wil.
.fsidontknow wrote:judha wrote:
Waarom is dit verkeerd? Wij verschillen nogal van gedachten hierin denk ik. Jij bent van de regeltjes en ik juist niet. Volgens mij wou Jerry juist dat dit ging gebeuren, dat zie ik aan alles. En who blames him? Ik zou me alleen inhouden wanneer ik het niet zou willen (en niet omdat ik eerder heb gezegd het niet te doen, dan moet je wel erg letten op wat je allemaal zegt) en hard to get werkt alleen als je uiteindelijk toegeeft.
Jay-Em wrote:I second Wouter. Je maakt er echt een big deal van, seks. En dat is het niet, niet tot je het dat maakt in ieder geval.
...
.Users browsing this forum: No registered users and 1 guest