DutchALF

Beste Gebruiker,

Welkom of DutchALF. Het grootste en meest actieve forum in Nederland op het gebied van Sociale relaties, lifestyle en versieren. Veel mensen hebben zich al geregistreerd. Om alle fora te zien (zoals het forum over sociale relaties en versieren) en te kunnen posten zul je jezelf moeten registreren. Na registratie zie je het Nieuws & Introductie forum.

Om nu toegang te krijgen tot het
Attraction gedeelte van het forum dien je EERST jezelf te introduceren. Pas nadat we je introductie gelezen hebben krijg je toegang tot het Attraction gedeelte.

Dit omdat het voor iedereen beter is als mensen een degelijke introductie gedaan hebben en elkaar kennen. Het attraction forum focussed zich op het verleiden van de andere sekse en praktijk workshops. Dit forum wordt gezien als de basis tot je verbetering op het gebied van jouw attraction!

Betalen voor seks

Hoe zit ik in elkaar, waarom doe ik dingen & hoe verbeter ik mezelf? Verwant aan Inner Game in Attraction echter zonder relatie tot Attraction

Betalen voor seks

Postby Jerry » 12 Nov 2010, 13:12

Een dilemma kwestie:

Zou je ooit betalen voor seks?

Waarbij ik uiteraard niet direct prostitutie bedoel, maar zou je geld overhebben voor een intieme situatie met een meisje?
Jerry
DutchALF Team

Re: Betalen voor seks

Postby markzor » 12 Nov 2010, 13:27

Nee, omdat ik graag leef volgens:

a) Er is niks wat ik mezelf niet kan geven
b) Alles (dus ook seks of intimiteit) is een reflectie van jezelf. Op het moment dat je betaalt voor die intimiteit, kan die ook niet goed voelen. Tenzij je jezelf voor de gek houdt misschien...
c) "Ik ben genoeg"; Als ik betaal voor de seks dan conditioneer ik mezelf te geloven dat ik zelf niet genoeg waarde heb, maar dat die moet komen van mijn geld.
d) Er zijn genoeg vrouwen (abundance mentality) die wél willen.
e) Blijf ongericht. D.w.z, richt je nooit op één ding, methode of meisje. Bepaal de richting, maar wees flexibel in het pad. Betalen voor intimiteit zou betekenen dat ik me teveel richt op één ding, waardoor ik kansen op gratis intimiteit mis.
markzor
Active DALF-er

Postby crashtest » 12 Nov 2010, 13:47

Is betalen bij het uit eten gaan en voor drinken voor haar ook niet een vorm van prostitutie/betalen voor seks?
crashtest
DALF-er

Postby markzor » 12 Nov 2010, 13:58

crashtest wrote:Is betalen bij het uit eten gaan en voor drinken voor haar ook niet een vorm van prostitutie/betalen voor seks?

Hangt van de motivatie af.

Als ik haar eten en drinken betaal omdat ik iets terugverwacht (als investering), dan wel.
Als ik haar eten en drinken betaal omdat ik zin had om lekker te gaan eten, dan niet.

Ik merk dat mijn "romantische" dingen van vroeger slechter overkwamen. Dat kwam omdat ik het deed om indruk te maken op het meisje. Ik investeerde in haar, zodat ze me wilde. Ik vond het hele romantische zelf niet zo veel aan.

Tegenwoordig ben ik ook wel eens romantisch. Maar dan geniet ik er zelf van. Dan heb ik bijvoorbeeld zin om lekker te koken, of om lekker uit eten te gaan, en dan neem ik een meisje mee. Maar het maakt me dan niet uit of ze het nou leuk vindt of niet. Het immers geen investering, ik geniet van het uit eten gaan op zichzelf.

Je ziet het hier weer: Ik dacht eerst dat ik iets nodig had van het meisje om te kunnen genieten, maar doordat ik mezelf ken weet ik nu hoe ik mezelf kan laten genieten van dingen. Er is niets wat ik mezelf niet kan geven!

Hetzelfde principe zie je hier uitgelegd, maar dan gaat het over "grappig zijn".
markzor
Active DALF-er

Postby crashtest » 12 Nov 2010, 14:37

Is dat dan niet eigenlijk een soort chantage van de jongen zijn kant? Als hij heel aardig gaat doen, dingen voor haar koopt, luistert naar problemen en haar troost om dan vervolgens te kunnen zeggen:"hee, waarom wil je me niet? Ik deed x, y en ook nog eens z voor jou!"
crashtest
DALF-er

Postby Morphs » 12 Nov 2010, 17:31

Dat is een mannelijke standaardfout. Van alles voor een meid betalen en dan hopen op meer. Vrouwen zullen zich daar doorgaans niet bezwaard door voelen om een jongen af te wijzen, er is mijns inziens dan ook geen probleem. Maar dit gaat ook helemaal offtopic.

De stelling uit dit topic is eigenlijk niet goed voor een discussie. Het is een algemeen maatschappelijk taboe om een vrouw te betalen voor seks, en al helemaal binnen kringen waar gasten aan hun sociale skills werken om hun (seks)level te verbeteren.

Daarom aan Jerry de vraag:
Hoe kijk jij tegen dit taboe-verhaal aan? Je erg korte post geeft mij het gevoel dat je het hier allicht over een perrsoonlijke situatie hebt. Maar door de beknoptheid ervan lijkt het alsof het taboe ook jou weerhoudt om een volledige openingspost te plaatsen.. (je mag me hier natuurlijk ook over pm'en :))

Sorry dat ik de vraagstelling zelf ter discussie stel, ik vraag me gewoon af of hier helemaal open over gepraat zou kunnen worden. Dit wordt nl waarschijnlijk zo'n "nee natuurlijk zou ik dat NOOOIT doen"-topic.
Morphs
Contributing DALF-er

Postby markzor » 12 Nov 2010, 17:43

Als ik nooit seks zou hebben gehad, en ik zou steeds beter worden in het meiden versieren, zal ik mezelf tegenwerken. Omdat ik denk: "Ik kan er helemaal niks van". "Ze verwacht vaak meer van me".

Een oplossing is dan om het te re-framen in: Ze heeft de eer me te mogen ontmaagden.

Maar ik zou ook dan ook best kunnen denken: Ga gewoon naar een prostituee, zij is er goed in. Ze kan het me wel leren :p Zou me daar dan ook niet echt voor schamen :p

Dan heb je in ieder geval een ervaring in de pocket, waarmee je wat extra zekerheid hebt, ipv alleen intellectuele kennis.
markzor
Active DALF-er

Postby novell » 13 Nov 2010, 16:36

Een doel van mij is dat ik alles wel een x uit wil proberen, zolang ik het wil doen, het mij leuk lijkt, er iets van leer en mijzelf er niet mee schaadt. Naar de hoeren gaan viel hieronder.

Gelukkig heb ik een beste maat die hier ervaring mee heeft. Hij gaat al vanaf zijn 13e naar de hoeren en heeft al voor heel veel verschillende meiden betaald de afgelopen 12 jaar. Ik heb 10 jaar later toegegeven en ik kan dus zeggen dat ik eerder heb betaald voor sex. Ik heb 220 Sjaakies neergelegd voor een uur met een griekse godin (A)

Wat ik heb geleerd van hem en mijn ervaringen:
- Als je het toch doet, doe het dan goed
- Doe het NIET om je self-esteem op te waarderen
- Doe het voor de plezier en alleen als je in state bent
- Ga nooit alleen en alleen naar een gerenommeerde hoerenhuis, waar de meiden schoon zijn
- Drink niet meer dan twee biertjes van te voren
- Zorg ervoor dat je beide condooms volmaakt
- uiterlijk van het meisje speelt geen rol, maar de waarde die jij geeft aan het meisje
- Mijn anticipatie was zo groot, dat het uiteindelijk tegenviel

markzor wrote:c) "Ik ben genoeg"; Als ik betaal voor de seks dan conditioneer ik mezelf te geloven dat ik zelf niet genoeg waarde heb, maar dat die moet komen van mijn geld.

Compleet mee eens: De beste sex heb je alleen als je iets anders investeert dan geld in een meisje. Geld is negatief gecorreleerd aan je eigen-waarde. Des te meer je geld ziet als een waardemiddel (geconditioneerd), des te meer dit je eigen-waarde schaadt, oftewel geld is voor veel mensen een onbewuste defensie-mechanisme tegen anxiety. (sorry jongens, combinatie van Accountancy en Psychologie ^^ )

@Jerry We moesten nog iets leuks verzinnen voor als je weer beter voelt, ik heb wel iets wat we samen kunnen doen... :P
Last edited by novell on 13 Nov 2010, 16:52, edited 2 times in total.
novell
DALF-er

Postby novell » 13 Nov 2010, 16:47

Morphs wrote:Dat is een mannelijke standaardfout. Van alles voor een meid betalen en dan hopen op meer. Vrouwen zullen zich daar doorgaans niet bezwaard door voelen om een jongen af te wijzen, er is mijns inziens dan ook geen probleem. Maar dit gaat ook helemaal offtopic.

De stelling uit dit topic is eigenlijk niet goed voor een discussie. Het is een algemeen maatschappelijk taboe om een vrouw te betalen voor seks, en al helemaal binnen kringen waar gasten aan hun sociale skills werken om hun (seks)level te verbeteren.

Daarom aan Jerry de vraag:
Hoe kijk jij tegen dit taboe-verhaal aan? Je erg korte post geeft mij het gevoel dat je het hier allicht over een perrsoonlijke situatie hebt. Maar door de beknoptheid ervan lijkt het alsof het taboe ook jou weerhoudt om een volledige openingspost te plaatsen.. (je mag me hier natuurlijk ook over pm'en :))

Sorry dat ik de vraagstelling zelf ter discussie stel, ik vraag me gewoon af of hier helemaal open over gepraat zou kunnen worden. Dit wordt nl waarschijnlijk zo'n "nee natuurlijk zou ik dat NOOOIT doen"-topic.

@Jerry (again) Ik zocht al een manier om mijn ervaringen over hoeren naar buiten te brengen. Dus bedankt voor de opening..

@Morphs Ik denk dat deze probleemstelling een grote rol speelt bij heel veel jongens die bezig zijn met het verbeteren van hun sociale skills. Ik denk dat iedereen wel zijn momenten van zwaktes heeft en op dat moment zijn de hersenen heel slim geëvolueerd om met de makkelijkste weg te komen om zo toch aan je basisbehoeften te komen. Dit is denk ik ook de reden waarom er zoveel mensen gaan naar de hoeren. Stel je eens voor hoeveel gefrustreerde mensen je zou hebben als er geen hoeren zouden bestaan. Daar is een AFC niets bij :lol:
novell
DALF-er

Postby ricky » 14 Nov 2010, 18:00

Zou je ooit betalen voor seks?

Nee.
Waarbij ik uiteraard niet direct prostitutie bedoel, maar zou je geld overhebben voor een intieme situatie met een meisje?
Ja.

Ik heb het nog nooit gedaan, ik ging namelijk een keer langs de ramen lopen om mezelf hiermee te confronteren, en toen kwam ik erachter dat seks en intimiteit/verliefde gevoelens 2 héél verschillende dingen zijn. De hoeren geven je seks en zouden nooit, maar dan ook nooit de gewenste intimiteit/verliefde gevoelens kunnen geven aan mij. En dat is wat ik zocht kwam ik achter.

Een andere situatie zou wel kunnen: stel ik ken een meid waarmee ik gewoon vrienden ben en die ik ook (stiekem) erg leuk vind en die zou zoiets aan mij vragen. En ik heb verder het idee dat ze niet bevriend met me is geworden om dan geld uit me te trekken (aka het is een spontane doch serieuze vraag). Dan heb ik een situatie in mijn handen waar ik goed over na zou denken. Echter, ik kan me niet voorstellen dat zoiets ooit zou kunnen gebeuren :P Plus ik zou nooit superhoge bedragen ervoor neerleggen. Maar daarvoor zou ik waarschijnlijk wel voor willen betalen ja.

Edit: nu ik er nog eens over nadenk, wil ik dit nog even toevoegen.
Intimiteit is deels op te lossen door gewoon platonische vriendinnen te hebben. En 'liefde' maakt blind (kan tenminste).
ricky
Active DALF-er

Next

Return to Innerlijke Kwesties