DutchALF

Beste Gebruiker,

Welkom of DutchALF. Het grootste en meest actieve forum in Nederland op het gebied van Sociale relaties, lifestyle en versieren. Veel mensen hebben zich al geregistreerd. Om alle fora te zien (zoals het forum over sociale relaties en versieren) en te kunnen posten zul je jezelf moeten registreren. Na registratie zie je het Nieuws & Introductie forum.

Om nu toegang te krijgen tot het
Attraction gedeelte van het forum dien je EERST jezelf te introduceren. Pas nadat we je introductie gelezen hebben krijg je toegang tot het Attraction gedeelte.

Dit omdat het voor iedereen beter is als mensen een degelijke introductie gedaan hebben en elkaar kennen. Het attraction forum focussed zich op het verleiden van de andere sekse en praktijk workshops. Dit forum wordt gezien als de basis tot je verbetering op het gebied van jouw attraction!

Betalen voor seks

Hoe zit ik in elkaar, waarom doe ik dingen & hoe verbeter ik mezelf? Verwant aan Inner Game in Attraction echter zonder relatie tot Attraction

Re: Betalen voor seks

Postby Jasper » 20 Nov 2010, 16:17

ik ben zelf hier de afgelopen tijd in den haag 2 keer naar de plaatselijke wallen geweest met wat meisjes die ik op vakantie had ontmoet en die me waren komen opzoeken.

wat voelde ik me ongemakkelijk zeg, als ik alleen al oogcontact maakte met een meisje achter het raam voelde ik me ongemakkelijk, laat staan als je daar ook nog sex mee moet hebben, nee niets voor mij!!

Dat iemand het bv. een keer doet met een of ander high class super model wat normaal echt niet bereikbaar is dat kan ik me dan weer wel prima voorstellen en misschien ook wel iets wat ik ooit zelf zou doen, maar dan zou het meer voor de ervaring en spanning zijn en niet just voor de sex. Dat doe ik toch liever met een meisje die mij leuk vind
Jasper
Contributing DALF-er

Postby Teaser » 20 Nov 2010, 16:53

fsidontknow wrote:Mensen die hier ja opzeggen zullen hier niet reageren in deze topic ben ik bang. Ik kan best begrijpen dat iemand een keer naar de hoeren gaat.

Ik heb dat gedaan en schaam me er absoluut niet voor. Is al wel lang geleden... En is het de moeite? Niet echt naar mijn mening... Ik was begin 20 en in conflict met mezelf over vrouwen en relaties (ooit anders geweest? :lol: ). Toen bekroop me de angst dat ik misschien wel een dag later onder de auto terecht zijn gekomen zonder ooit te weten 'hoe het is'. Best een goed argument toch? :P

Ik had een bloedmooie Aziatische dame uitgekozen, met een goddelijk figuur. Maar het was er bovenop klimmen, even je ding doen en weer naar buiten. Seks betekent voor mij interactie, van elkaars lichaam genieten. Zo werkt dat niet bij een prostituee. Je hebt ze er misschien wel tussen waarbij je dat wel hebt, maar voor de meesten is het gewoon werk.

In het kader van snel, makkelijk seks zonder gezeik en gevoelens kan ik het heel goed begrijpen van mannen. Maar voor mij missen de passie en lust erin.

Overigens kan ik me ook nog wel eens voorstellen dat ik zou betalen voor seks, maar dan voor de spanning in een rollenspel. Hoewel ik daar op zich niet heel veel mee heb. Maar op een zelfde manier: drankjes voor een meisje betalen om haar te verleiden..... Waarom niet? No way dat dat een standaard manier is om aan haar te verleiden (laat ze mijn drankjes maar betalen) maar voor de ervaring. Voorwaarde is wel dat je allebei het spel-element erin ziet. Als een meisje echt op die manier zo is, dan denk ik dat ik al vroegtijdig afgeknapt ben.
Teaser
Active DALF-er

Postby 14b » 20 Nov 2010, 17:17

Ik snap het gevoel Jasper. Ik was ooit eens met collegas in een bootje in de grachten in amsterdam terecht gekomen. Allemaal mannen, dus je kunt erop wachten tot ze de rosse buurt door gaan varen. Ik kan er niets aan doen, maar mannen die met oververhitte koppen lopen te schreeuwen naar meisjes achter ramen waarvan je weet dat het grootste deel daar liever niet wil zijn vind ik behoorlijk minderwaardig. Ik heb maar een biertje open getrokken. Toen ze daarna besloten een of andere strip tent in te lopen ben ik gewoon weggelopen. Ik had een van die collegas op zijn schouder getikt met de opmerking "dit is niets voor mij meld mij maar af". Waarop hij reageerde met "mijn vriendin en ik gaan dit weekeinde plannen maken voor ons trouwen, ik vraag me al een uur af wat ik hier doe".

We hebben een vette joint gekocht bij het meest cute coffeeshop meisje ooit. En ons via SMS afgemeld. En toen was alles weer goed. Later hoorden we dat we heel wat gemist hadden. Maar ja, dat was het punt juist.

Wat mij betreft is het geen seks, het is een dure variant van masturbatie. Eentje die ook nog eens in de schaduw staat van vrouwenhandel en loverboys.

Tienduizend meer punten voor mannen die hun geld en energie steken in het iets worden waar elke meid een nacht mee wil delen.

Kanttekening, er zijn prostituees die ervoor kiezen te werken met geestelijk of lichamelijk gehandicapten of die dingen doen als ontmaagings cursussen geven. Ze doen dit uit eigen vrije wil, geven echt iets, en zullen niet snel mishandeld worden door hun klanten. Twee dikke duimen voor die meiden. Ik weet dat er theoretisch ook meiden rond lopen in de hoeren buurt die er plezier uit halen, maar ik heb ze niet gezien en dat geld zeker niet voor de meerderheid.
14b
DALF-er

Postby Teaser » 21 Nov 2010, 14:34

Ik deel op zich je bezorgdheid over prostitutie 14b, en dat was voor mij ook mede een aarzeling om er een te bezoeken. Ik had echter een vriend dat wel eens gedaan had met het argument: ze kan beter haar geld verdienen aan een aantrekkelijke verzorgde man die respectvol naar haar toe is, dan een dronken viezerik. Mja, daar zat wel iets in.

Ik ga niet zeggen dat het daarmee valt goed te praten, maar er zit wel wat in. Jij bent niet de misstand, dat zijn de mannen die hun als vuil behandelen. En ik weet dat ook makkelijk het gevoel ontstaat dat je een van hun bent, puur door het feit dat je een prostituee bezoekt. Maar dat is toch niet zo.

Het voelt wel een beetje dubbel dat je seks hebt met een vrouw die haar lichaam 'verkoopt'. Soms met grote weerzin. Vooral het feit dat je dat niet weet maakt het lastig, vind ik. Zoiets zal ze toch niet laten blijken...
Teaser
Active DALF-er

Postby 14b » 21 Nov 2010, 18:40

Me dunkt dat het misbruik niet voor komt omdat de pooiers en vrouwenhandelaars graag vrouwen misbruiken. Me dunkt dat het is om het geld wat ze eruit halen. Wat ergens erin gestopt wordt. Door de consument dus.

Niet dat iemand van ons onschuldig is op dat vlak natuurlijk, we hebben allemaal wel wat spullen uit China en Afrika, gebouwd door wat essentieel slaven zijn... En je wil ook niet weten wat de bio industrie inhoudt. Het is gewoon een verkankerde wereld wat dat betreft. Je kunt je handen niet schoonhouden, wel nadenken over wat je doet.

Ik wil mensen ook niet veroordelen. Een aantal van mijn beste vrienden zijn ook wel eens naar een hoer gegaan. En waarschijnlijk ook sommigen waarvan ik het niet weet. En ik heb twee kennissen die in de sex industrie gewerkt hebben, waarvan 1 toen ze 16 was. De ander werkte als masseuse met af en toen wat extras.

De verhalen van die twee zijn dus ook compleet verschillend. Die masseuse vond het leuk en die koos er zelf voor, die heeft dus ook leuke verhalen te vertellen. De ander heeft er geen goed woord voor.
14b
DALF-er

Postby crashtest » 22 Nov 2010, 08:49

En ik heb twee kennissen die in de sex industrie gewerkt hebben, waarvan 1 toen ze 16 was.

Waaaaat!

O trouwens je zegt:
Niet dat iemand van ons onschuldig is op dat vlak natuurlijk, we hebben allemaal wel wat spullen uit China en Afrika, gebouwd door wat essentieel slaven zijn... En je wil ook niet weten wat de bio industrie inhoudt. Het is gewoon een verkankerde wereld wat dat betreft. Je kunt je handen niet schoonhouden, wel nadenken over wat je doet.

Dat je die mensen als "slaven" kunt bestempelen ligt vooral aan de arbeidsomstandigheden en vertyfte werktijden, dat lagere loon komt door een (veel) lagere arbeidsproductiviteit. Just sayin'.
crashtest
DALF-er

Postby 14b » 22 Nov 2010, 18:31

crashtest wrote:
En ik heb twee kennissen die in de sex industrie gewerkt hebben, waarvan 1 toen ze 16 was.

Waaaaat!

Verbaast je dat? Nederland is niet helemaal ideaal. Ze is er uit gerukt door een klasgenootje die zijn ouderlijk huis uit gezet was en ze hebben een poos samengewoond en hebben het zo gered samen. Ze heeft een studie gedaan en is vet op weg om heel successvol te worden. En die gozer trouwens ook. Maar als die gozer er niet was geweest had het dus heel anders kunnen aflopen.

Prostitutie heeft een aantal hele negatieve kanten.

Dat je die mensen als "slaven" kunt bestempelen ligt vooral aan de arbeidsomstandigheden en vertyfte werktijden, dat lagere loon komt door een (veel) lagere arbeidsproductiviteit. Just sayin'.

Dat is een onderwerp voor een uitgebreid gesprek. :) Laat ik mijn inzicht kort samenvatten, onrecht daar is rijkdom hier. De meeste westerse bedrijven stellen wel eisen aan de arbeids omstandigheden maar dat is enkel omdat de klanten daar om vragen. Een maatschappelijk bewustzijn over wat er precies gebeurt is dus goed..
14b
DALF-er

Postby crashtest » 22 Nov 2010, 22:43

Verbaast je dat? Nederland is niet helemaal ideaal. Ze is er uit gerukt door een klasgenootje die zijn ouderlijk huis uit gezet was en ze hebben een poos samengewoond en hebben het zo gered samen. Ze heeft een studie gedaan en is vet op weg om heel successvol te worden. En die gozer trouwens ook. Maar als die gozer er niet was geweest had het dus heel anders kunnen aflopen.

Het verbaast me niet dat er meisjes van 16 in de prostitutie werken, wel dat jij ze kent :p
haha, nee ik dacht meteen aan loverboys..

Anyway, over die discussie: da's natuurlijk gruwelijk off topic.
Verder ben ik het absoluut niet met jouw inzicht eens: slechts 2% van het BNP van OECD landen wordt geimporteerd uit niet-OECD landen. Onze rijkdom hier wordt ook hier geproduceerd. Natuurlijk zijn er excessen, en natuurlijk zijn er veel westerse zakenlieden die uit misstanden hun slaatje slaan, maar het beeld dat jij schetst is sterk overdreven :)

That's all i have to say!
crashtest
DALF-er

Postby Vor » 19 Jan 2011, 22:54

Hmm, betalen voor sex? Wat mij betreft , no way. Creert zo'n ongemakkelijke situatie...en ben al helemaal niet van de prostitutie. Nou zijn er ook echt wel vrijwillige sexwerkers (hier is het blog van 1 ervan, best leuk te lezen: http://zondares.blogspot.com ) maar het is gewoon mijn ding niet. Sex en andere intimiteit kan voor mij 1 van 2 dingen zijn:

1. Lange relatie-materiaal waar je echt "close" bent
2. Een korte "fling" voor de lol

bij 1 is het uiteraard geen porem als de 1 de ander betaalt, en bij nr 2 verkloot het de mood :P

Niet dat ik er in principe tegen ben overigens...wil het zelf alleen niet.
Vor
DALF-er

Postby Stephan » 20 Jan 2011, 08:07

Coole blog. Tof het perspectief van een prostituee te lezen
Stephan
DutchALF Team

Previous

Return to Innerlijke Kwesties